İKİNCİ SEZON | ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM: HACKLEMEZSEN TAVŞAN ÇIKAR

459 45 109
                                    

"Eminim beni senden daha çok özlemişlerdir." dedi Çınay, sarı saçlarını havalı bir şekilde geri atarken ve buna karşılık Beray başını salladı ve dişlerini göstererek gülümsedi.

"Robot resimlerimiz televizyona çıktığında kimin bir numara olduğunu unutma." dedi. Çınay gözlerini devirdi ve "Burnumu nasıl çizdiklerinden haberin var mı senin?" dediğinde işaret parmağı ile burnunu göstermişti. "Hiç aynaya baktın mı sen? Burnun zaten çizildiği gibi." Çınay sanki ren geyiklerinin soyunun tükendiğini söylemiş gibi Beray'a kaşlarını çatarak baktı. Beray üzerine biraz daha giderek konuştu. "Listenin sonunda olmayı takma kardeşim."dediğinde, "Onlar beni tanımıyorlar yoksa ünüm senden önde gider. Senden çok beni özlediklerine eminim. Seni hatırlarlar mı acaba? Oğlum için ölmüş senin, bir de sevgili yaptın tamamen fossun." diye konuştu. Sevgili derken kısaca Tansu'ya bakmış.

"Üstüne alınma ama cidden şu çocuğun sevgilisi olanlara acıyorum."diyerek söylendi. Beray'ın canını sıkmıştı. Aslında canı sıkılmazdı da, söylenilen sözlerin Tansu'ya gelmesi onu rahatsız etmişti. Kardeşine tersçe baktı. Çınay yalandan bir şaşkınlık ifadesini yüzüne takmıştı. "Aa doğru."derken 'u' harfini uzatmıştı ve sandalyelerden birini alıp Tansu'nun önüne oturup bir anne edasıyla konuşmaya başladı.

"Makarna yapmayı bile bilmiyor, bununla sevgili olmak istediğine emin misin?"diye sordu. "Lan sadece bir kere" diye konuştuğunda Çınay, Beray'ın sözünü kesti. "Çorapları pis kokuyor."

Beray, bezgin bir ifade takınırken Tansu bu ikisinin didişmesine gülmüştü. Meyra da, Çınay'a destek olarak: "İnan bana yaptığı tostu yemek istemezsin. İçine ne koyuyor bilmiyorum ama tadı küflenmiş gibi."

Beray sıkkınlıkla bana döndü, gözlerinde beni kurtar ifadesi yer alıyordu. "Film zevki de berbat." diye konuştum. "Kim LOTR sevmez ki?" dediğimde Beray gözlerini kısarak baktı. "Hadi ama en sevdiğin film Forest Gump değil mi?"dedim.

"Romantik, dram, komedi filmleri seviyor olmamın neresi tuhaf. Filmden anladığınız yok."dedi Beray. "Hele ki o gemi de oradan oraya hoplayıp gezen maymunu olan adam hiç anlamıyorum." dediğinde Meray: "Sakın bahsettiğin filmin Pirates of the Caribbean olduğunu söyleme." kaşlarını çatmıştı ve Meray'ın bam teline basılmıştı. "Filmden de anlamıyor Tansu, bununla birlikte olmak istediğine emin misin?" diye sordu Çınay. Tansu hafifçe güldü. "Bence bu travmayı film gecesi ile atlatabiliriz." derken Meray kendi kendine söyleniyordu.

"Adama bak hoplaya zıplaya maymunu olan diyor. Maymunu olan o değil bile... Canım Johnny'm bunları duymamış ol, çiçeğim."diye konuştu.

"Onu bunu bırak, seni değil beni en çok özlediler."diye konuştu. "Hatta yaratıcının bile beni özlediğini söyleyebilirim."dediğinde "Evet Çınay, kesinlikle haklısın. Kim seni özlemez ki? Özlemeyen varsa zaten o kişide sorun vardır." diye karşılık verdim.

"Gel bakım mavi kafa, alnından öpmeliyim."derken sandalyesinden kalkıp alnıma yapışmıştı. "Görüyorsun kardeşim, ben hep bir numarayım."diye ekledi ve kolunu omzuma attı.

"Tamam, pekala. Şu haberleri açın. 20 gündür ki bana yıllar gelen şu sürede burada sizinle kalmaktan aşırı bunaldım." dediğinde bilgisayarımı onlara doğru çevirdim.

"Demir Barlas N'Habere davet edilmiş. Herşey planladığımız gibi gidiyor. Ona KIZIL-MAVİ dosyası göndermek en doğrusuydu." diye konuştum. Sizce de "Yurt dışına çıktığımıza inanıyorlar mıdır?"diye sordu Tansu. "Muhtelemen Kaya, inanmamıştır. Demir Barlas'ın da umrunda olduğunu düşünmüyorum."dediğimde Beray sıkkınca iç çekti.

"Bu Morai üniversitesine gitmeyeceğiz. Heleki Edige bizi yaptığımız şeyler ile yüzümüzü göstermekle tehdit ederken asla olmaz. Başımıza neler gelebileceğini tahmin bile edemeyebiliriz."diye konuştu.

KURT KOZASI-MAVİ SAÇLI KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin