Hikayeyi unuttuysanız; son üç bölümü okumanız yeterlidir. #evdekal
İki genç adam, bir masada karşılıklı oturuyordu. Geçmişleri birbirinin içinde olan bu iki adamın hikayesi çok daha uzundu. Ama bunu bu sahnede belli etmeyecekleri kesindi. Demir Barlas ve Kaya Erez birbirlerinin gözlerine dikkatlice bakıyordu. İkiside birbirlerine benzemiyordu ama duruşları ve bakışlarının arkasındakiler aynı olduğu aşikardı. Genç, zeki ve yetenekli iki adam.
Demir Barlas, derin bir nefes aldı: "Nereye gittiler, bildiğine eminim. Bunu saklayamazsın."diye konuştu. Kaya Erez, hafifçe gülümsedi. Yaratmaya çalıştığı his, oldukça aşikardı. Biliyorum ama sana söylemeyeceğimi biliyorsun demek istiyordu ama kısaca: "Bilmiyorum."dedi. Aslında gerçekten de bilmiyordu. Kurt Kozası'nın kendisini bir gün saf dışı edeceğini biliyordu ama ne zaman olduğunu asla kestiremiyordu. Hepsinin düşüncelerini iyi okuduğunu düşünüyordu ama sevmediği dostu ile onu arabanın birine kelepçelenmiş bulduğunda körleştiğini anlamıştı. Onca sahte geçmişi peşine takılı kalmıştı. Kaya Erez ismi ile veritabanın da aratıldığında bir suçluydu, bir katil. Başka bir isimle aratıldığında bir askerdi ve gerçek ismi ile soyismini bilen karşısındaki adamdan başkası değildi. Fakat onunda Kaya Arez'in gerçek kimliğini çıkaracağı yoktu. Demir Barlas gibi bir adam geçmişe asla bakmazdı. Kim olduğunu düşünüyorsan o kişisindir onun gözünde. Belki aralarında başka neler vardır kim bilir... En azından başka bir hikayeye kadar kimse bunu tam olarak bilemezdi.
Ama Kaya Erez'in gerçekte kim olduğu, kim için çalıştığı ya da kiminle çalıştığını bilmek zorundaydı, Demir Barlas. Fakat bunlardan önce Bozok da olanların sorumluluğunu üstlenmesi gerekenleri bulmak zorundaydı. Kurt Kozası'nın nerede olduğunu, neden gittiğini ve arkalarında Kaya Erez'i neden bıraktıklarını anlamalıydı. Bu ikisi arasında hamleleri net olmayan bir satranç oynanıyordu. Kaya Erez, bileklerindeki kelepçelere kısaca baktı. Bu kısa bakışta daha fazlası vardı. Konuşmasına gerek yoktu. Kaya Erez gibilerin konuşmasına asla gerek olmazdı. O olduğundan fazlasıydı. Hem bir asker, hem bir katildi. Ama karşısındaki adam daha masumdu. Asker ve savcıydı. Kaya Erez sorgu odasının duvarlarına ve ortadaki büyük cama baktı ve cama doğru konuştu ve söyledikleri kimsenin hoşuna gitmedi. Tam olarak on dakika sonra salındı.
Demir Barlas, bunun olmasına izin verdi. Çünkü elinden bir şey gelmiyordu. Kendisinin üst kademesinde olanlar buna izin verdiyse yasal olarak hiçbir şey yapamazdı ama kişisel olarak peşini bırakmayacağı kesindi.
--------------------
CANLI
"AZ SONRA! DEMİR BARLAS CANLI YAYINDA" cümlesi kırmızı bir arka fon ile televizyonda yazılıydı. Bu sırada akşam haberlerini sunan objektfliği ile işini sürdüren Pınar AY, son bir haftada olanları anlatıyordu.
"Kurt Kozası'nın Katay Cumhuriyet'in 84.yılında Bozok milli kutsal yerimizde yaptığı saldırı da, 16 uyuşturucu kaçakcısı, 5 insan kaçakcısı ve bunlara gelir kazandıran üç büyük şirket hakkında yasal soruşturma başlatıldı. İstihbarata gönderilen belgelerde daha fazlası olduğu iddia edildi. Özellikle bu üç büyük şirketten birine sahip olan Semih Söğüt'ün, soraştırması devam ederken ulusa duyrulan belgelerde Semih Söğüt'ün dünya çapında büyük yankı uyandıran Edige ile işbirliği içerisinde olduğu anlaşıldı.
Edige adlı hack grubuna kendi çıkarları için destek olduğuna dair belgeler ortaya çıktı. Kadın ticareti, fuhuş, uyuşturucu, insan kaçakcılığı hakkında belgeler ile birlikte Abrarm başsavcısı Demir Barlas'a bu dava devredildi. Genç savcı Bozok şehrinin ilk savcısı olarak atandı. Bu şehir meclisin %51lik bir oyla devletin tarafından korunmaya başlandı. 83. yılında şehre ilk kez asker girdi. Olayın 8. günündeki gelişmeleri birinci ağızdan alabilmek amacıyla Demir Barlas ile görüşeceğiz."dediğinde ikinci bir ekran açıldı ve Demir Barlas haber kanalına bağlandı.
Pınar Ay, derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya devam etti: "Merhaba, Demir Bey."dediğinde genç savcı başıyla onaylayarak: "İyi akşamlar" diye karşılık verdi.
"Sizinde vaktinizi çalmadan olayın 8. gününde davanın gelişmeleri hakkında bizi bilgilendirir misiniz?" diye sordu kadın, üzerindeki çizgili takım elbise onu işini ciddi yaptığını anlatır cinsteydi.
"İlk olarak, Edige adlı örgüt belgelerde yerini korumaya devam ediyor. Bize gönderilen KIZIL-MAVİ dosyasının 3. bölüm 2. paragrafında yer alan ülkenin genelkurmay başkanın adının geçtiğini söylemek zorundayım. Kendisinin göz altında olduğunu söylemeliyim." diye konuştu Demir Barlas, ciddiyetini yüzüne takınmış ve günlerin yorgunluğu geride bırakmış gibiydi.
Spiker detayları soramayacağını biliyordu. Bu yüzden belge hakkında soru sordu:
"Peki, bu KIZIL-MAVİ dosyasının içerisinde kaç bölüm ve kaç sayfa bulunmaktadır?"
"İlk olarak KIZIL-MAVİ olayın gerçekleştiği günden iki gün sonra kendi kişisel bilgisayarım hacklenerek, bu belge bana teslim edildi. Belge 7 bölüm, her bölümde 7 alt bölüm bulunmaktadır. Her bölüm konusu farklıdır."
"Bölümlerin içerikleri hakkında bilgilendirir misiniz?" diye sordu kadın belgenin detaylarını öğrenmek istiyordu.
"Bu 7 bölüm, 7 büyük günah içeriğinde ele alınmıştır. Buradan Kurt Kozası'nın dini inançlarının ne olduğunu düşünmektense neden bu 7 günah üzerindeki belge ve kanıtlara nasıl ulaştığını sorgulamaktayız. Belgede her çeşit suçtan insan, kurum, kuruluş, örgüt ve hatta devlette görev yapmakta olan insanlarda bulunmaktadır."diye cevapladı.
Pınar Ay, kuşkuyla sordu: "Önceliğiniz Kurt Kozası'nı bulmak mı?"
"Önceliğimiz gönderilen belgelerin doğruluğunu tespit ederek, gerekenleri yaparken bu belgeyi ve ülkede birçok ayaklanmaya sebep olan Kurt Kozası'nı da ele geçirmektir." diyerek net bir şekilde cevapladı Demir Barlas.
"Onları bulduğunuzda cezalandırılması gerektiğinde hem fikir olmak güzel."dediğin Demir Barlas kısaca gülümsedi.
"Aslında bakarsanız, KIZIL-MAVİ belgesinin 7. bölümün 7.alt başlığının 7. paragrafında kendi suçlarının detayları bulunmaktadır. Bu da demek oluyor ki, onları biz bulmadan kendileri gelecektir."diye sakin bir tonda konuştu. Pınar Ay kendisine verilmeyen bir soru yöneltti:
"Kurt Kozası kendini bile o listeye yazdıysa, ne yapmaya çalışmakta olduğunu düşünüyorsunuz?"
Demir Barlas ciddileşti ve kararlı bir şekilde konuştu:
"Kimimiz için Kurt Kozası bir suçlu, anarşiyi desteklediğini düşünenler var. Kimimize göre kahraman, demokrasinin kurtarıcıları. Bana göre ne diye sorarsanız? Suçlular fakat ülkesini seven cumhuriyet destekçisi olan suçlular ve güvenecekleri ne bir örgüt ne bir devlet yapısı ne de bir kuruluş var." dediğinde spiker aklına gelen diğer soruyu sordu:
"Peki bu KIZIL-MAVİ dosyasını neden size gönderdikleri hakkında fikriniz var mı?" diye sorduğunda Demir Barlas gülümsedi:
"Bunun hakkında geçmişten kalan bir cevabım var." dediğinde tüm okları kendine çevirmişti ve potansiyel bir KURT KOZASI üyesi gibi görünmüştü. Fakat kast ettiğini Kaya Erez, Kurt Kozası ve kendisi biliyordu.
11 NİSAN 2020 YENİ BÖLÜM GELECEKTİR.
Evde kalın, sağlığınıza dikkat edin. Sizin için KURT KOZASI sokağa çıkar merak etmeyin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT KOZASI-MAVİ SAÇLI KIZ
Action"Zihinlerinizin içine kurulan, dolambaçlı yolların içinde kaybolarak gözlerine örtülmüş kumaş parçasını kabullenen ve duydukları ile adımlarını yönetmeye çalışan insanlar! Işığı göremediniz, renkleri bilemediniz. Dünyanız karanlık, grinin tonları i...