Burak'ın Ağzından
"Kanka aklıma çok okkalı bir fikir geldi." Cenk'in böğürmesiyle istemsizce ona döndüm. Yine o kafasından ne geçiyordu kim bilir.
"Heh söyle bakayım, yine ne götlük yapacaksın?" 'götlük' kısmına alınmış olacak ki;
"Bebeğim gerçekten artık beni eskisi kadar sevmediğini düşünüyorum." ulan bebeğin seni siksin emi.
"Lan göt kafalı, ben seni ne zaman sevdim? Ulan beni hayattan soğuttun be, yemin ediyorum fobi oluştu. Kızın teki bebeğim dedi diye kızdan kaçtım." bu dediğim onu hoşnut etti belli ki,
"Tabii benden başkası bebeğim diyince garipsedin dimi? Sana en güzel ben bebeğim derim." bu çocuk bana yavşadığı kadar başka bir kıza yavşasaydı, şuanda karısıyla çocuğunu oyun parkında oynatıyor olurdu.
"Allah rızası için rahat bırak beni. Bak Allah'ın adını verdim. Siktirgit!" yüzünde bir afallama oluştu ve ardından o konuşmaya devam etti.
"Ulan yemin ederim çarpılacaksın, hem Allah'ın adını veriyorsun hemde siktirgit diyorsun. Valla ben çarpılan birine yavşayamam, standartlarıma uygun değil bir kere." Cenk bunu derdemez ellerimi havaya kaldırıp dua eder pozisyonuna getirdim ve tabir-i caizse yalvarmaya başladım.
"Ya Rabbim, ne olur çarp beni. Biliyorum kızlar için gönderdin beni ama bu Cenk malına daha fazla katlanamayacağım. Kendi öz ve öz irademle çarpılmak istiyorum, artık çarp beni." bu duamın üzerine Cenk hunharca gülmeye başladı.
"Vayy be, üzerinde ki etkimi görüyor musun? Resmen çarpılmak istiyorsun, kendimle gurur duydum şuanda." artık ağlayacak vaziyete geldim, bu çocuk gerçekten bana gönderilen bir imtihandı. Tabii Rabbim öyle yakışıklı yaratmış ki; bir yerden aldı işte. Ulan yemin ederim bende fazla yakışıklıydım, bazen şu Cenk'i de anlıyordum, Allah bana her yerden vermişti. Allah'ım biraz önce ettiğim tüm duaları geri alıyorum, sonuçta kızlar benim gibi birinden mahrum kalmamalılar. Cenk'e daha fazla takılmadan yeni bulduğum kızla konuşmaya devam ettim. Bu hatunda fazla salaktı be, benim gibi biri âşık olabilir miydi? Böyle bir şey olursa kıyamet alametleri arasında baş sırada olmalıydı.
"Lan gavat aklıma bir fikir geldi dedim dimi? Niye ne geldiğini sormuyorsun?" oysa ki biraz önce ne götlük yapacağını sormuştum.
"Oğlum biraz önce sordum ya." bunun üzerine ellerini saçlarına daldırıp kafasını salladı.
"Heee sormuş muydun?" sabır dilenircesine kafamı salladım. Çünkü sabıra çok ihtiyacım vardı.
"Kanka kampa gidelim." hee kampa gidelim de orada ırzıma geç.
"Ben canımı yolda bulamadım oğlum, ölsem seninle kampa gelmem." yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirip,
"Hemen de aklında başbaşa hayaller kurmuş, sonra bu çocuk bana niye yavşıyor? Ortamı hazırlayan sensin." yüzüne yumruğu geçirdim o ise hâlâ gülüyordu.
"Tamam lan tamam. Şaka yaptım." birde gerçek olsaydı.
"Şu yeni kızı da davet edeceğiz. Zaten Poyraz bu ara iyi sardı ona. Hafiften hoşlanıyor gibi. Büyük eğlence olur." aslında Cenk'in düşündüğü benimde aklıma gelmişti. Poyraz gerçekten bu kızdan hoşlanıyor gibiydi. Kızın sert yapması da bunu körüklüyordu. Nedense bu fikir kafama yatmıştı.
"Aslında olabilir, ama sadece biz mi gideceğiz?"
"Yok lan, okul gezisi gibi birşey olacak. 2 günlük kamp ayarlarız, arada yeni kıza da yaklaşınca Poyraz deli olur zaten. Birde o mal kesin inkâr eder, bize de eğlence çıkar işte." Cenk haklıydı, bu kamp olayı gerçekten Poyraz'ı kudurtacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F4 (B.O.F)
HumorBirbirinden apayrı 4 benzersiz arkadaş.. Bu 4 kişiliğe baktığınızda kendinizden birşeyler bulabilmeniz çok doğal. Biri; grubun en eğlenceli üyesi.. Tüm hayatını internet fenomenlerine özenerek ve grubuna sulanarak geçiren bir serseri.. Biri; hayatı...