Vyruší ich klopanie.
„Vstúpte." prehovorí Matthew a priam hypnotizuje dvere. Dnu vstúpia dvaja ich muži. „Máte ju?"
„Nie." prehovorí jeden potichu.
„Kurva." vybuchne Matthew a postaví sa. Jedným pohybom zo stola zvalí všetky veci, ktoré dopadnú na zem. Je mu to jeno. „Nechápem to. Mám niekoľko stoviek mužov po celom New Yorku a neviete vystopovať zasraného Riveru? Jeho mužov? Nič? To sa mi snáď snívať." päsťou buchne po stole. Čas je teraz ich najväčší nepriateľ. Lilly je slabá a hlavne o mafii vie hovno. Dúfa len, že ešte nie je mŕtva.
„Nevracajte sa, pokiaľ nebudete mať lepšie správy." povie im tvrdo a oni odchádzajú. Vo dverách sa míňajú s Caroline.
„Matt?" osloví ho vo dverách. On zodvihne hlavu a pozrie sa na svoju manželku. Všetci traja už dva dni poriadne nespali a nedostatok spánku sa na nich začína prejavovať.
„Nič." povie a vidí ako sa jej tvár vykrúti do grimasy. Kiež by mal pre ňu iné, lepšie informácie.
Caroline sa postaví vedľa Jasona, ktorý sedí naproti Mattovi a položí si obe ruky na stôl. „Len aby ste vedeli, Rivera je môj." prehovorí pevne. „Ja si ho vychutnám, pekne pomaly. Takže ruky od neho preč." narovná sa. „A teraz, sa do toho pustime. Lilly chcem mať čím skôr doma, pretože ona dlho nevydrží." zlomí sa jej hlas a tak radšej odíde z miestnosti. Nezvláda to príliš dobre.
„Mal som na ňu dávať väčší pozor." zamrmle Jasona pošúcha si čelo.
„Nie je to tvoja chyba a nikto ťa ani neobviňuje. Lilly bola na zlom mieste."
„Čakali na ňu." povie ostro a jeho brat prikývne.
„Čakali. Rivera neskončí, kým neuvidí Caroline na kolenách." povzdychne si. „A ona je k tomu sakra blízko. Už dve noci plače, pretože sľúbila Lilly, že ju ochráni a to sa jej nepodarilo." vydýchne. „Rivera to má premyslené a je dva kroky pred nami. Musíme nájsť jeho slabé miesto."
Jason prikývne a postaví sa. „Nájdeme ju Matt." ubezpečí svojho brata a on len prikývne.
„Len či už nebude neskoro."
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_