Kapitola 35 - „Nič sa ti nestane"

6.5K 487 38
                                    

Mia ostáva aj po krste, ale Lilly je to už jedno. Netuší koľko tu chce ostať a pýtať sa jej to nebude. V strede týždňa plánuje zobrať deti niekam von. Do parku, alebo len niekam v okolí. Avšak na jej veľké prekvapenie ju Mia predbehne.

„Meg?" kričí na ich gazdinú. „Meg." Netrpezlivo na ňu čaká.

„Slečna? Teda pani." opraví sa.

„Lilly, volaj ma prosto Lilly." pošúcha si čelo. „Kde je Patrick a malá Liv? Rada by som ich zobrala do parku."

„Och, o to sa postarala Mia. Zobrala aj Caroline a spoločne niekam išli." Meg pokrčí plecom. „Odišli asi pred hodinou."

Lilly na ňu len nemo civí. To myslí akože vážne? „Ok, ďakujem."

Rukami si šúcha spánky. Tá Mia jej naozaj lezie poriadne na nervy!

„Hej Lilly, teba som už dlho nevidel." Jason sa natiahne po jablku a odkúsi si z neho.

Ona na neho len zavrčí.

„Whoou, niekto sa zle vyspal?"

„Dokedy tu mienite mať svoju sesternicu?"

„Netuším," pokrúti hlavou. „Ale zvyčajne tu býva aj dva tri mesiace Prečo sa pýtaš?"

„Lebo mi ukradla Patricka, Liv aj Car."

„Ukradla?" uchechtne sa.

„Áno Jason a nesmej sa. Strháva na seba všetku pozornosť a všetci ste z nej na mäkko."

„Hej Lilly, ukľudni sa." položí jablko na stôl a podíde k nej. Ruky jej položí na plecia a ona ani nestihne protestovať, keď ju začne masírovať. Viečka sa jej samé privrú a z úst jej vyjde povzdych.

„Si poriadne stuhnutá." skonštatuje a snaží sa jej rozmasírovať ramená. Lilly si to užíva, je to príjemný pocit. Keď sa k nej nahne a na pokožke ucíti jeho dych, po tele jej nabehnú zimomriavky. „Uvoľni sa Lilly." zašepká a ona ho poslúchne. Úplne sa tomu poddá a dovolí Jasonovi, aby prevzal kontrolu nad jej telom. Jeho ruky nie sú už len na ramenách ale postupujú po celom jej chrbte a jediné na čo sa ona zmôže je spokojný povzdych. Dokonca ani neprotestuje, keď jej vlhkými perami blúdi po jej pokožke a jeho ruky začnú byť odvážnejšie. Ich dychy sa stávajú nepravidelné a obaja chcú viac. Jason nezaváha, nechce stratiť ani sekundu a ochutnáva jej teplú pokožku jazykom.

„Lilly." počujú kričať jej meno a obaja sebou trhnú. Lilly sa vráti do prítomnosti a odstúpi od Jasona, akoby ju popálil.

„Áno?" odpovie hlasom, ktorý sa na ňu ani nepodobá.

„Keď si spala, volala Anna, tak sa jej ozvi." srdečne sa na ňu usmeje a Lilly len prikývne. „Ďakujem Meg." zakričí za ňou a potom sa ponáhľa do svojej izby. Na Jasona sa ani nepozrie a on si len frustrovane povzdychne.

„Ďakujem Meg, vážne ďakujem." zahundre si podráždene popod nos a potom odíde tiež.

*

„Kto ho kurva chce vidieť mŕtveho?!" Lilly spomalí len čo započuje známi hlas. Nechce načúvať, ale nejako jej to nedá. „Koľko mu dali za vraždu?"

Chvíľu je ticho, keď sa Matthew nahnevá ešte viac. „Desaťtissíc dolárov?" vykríkne. „Nájdite toho, kto si tú vraždu objednal." povie prísne a znova sa odmlčí. „Toho sa zbavte, jeho nepotrebujeme. Hlavne zistite, kto po nás ide a prečo chcú zabíjať mojich mužov. Ak sa dozviem, že to bolo Chicago..." nedopovie.

Otočí sa a zbadá Lilly. „Zavolám ti neskôr." zloží mobil a stále sleduje Lilly. Tá sa netvári, že to nepočula, na čo klamať.

„Volal si ma?" zamračí sa.

„Posadať sa Lilly." ukáže jej na stoličku a ona tak urobí. „Je mi ľúto, že si si vypočula to, čo si nemala, ale ohľadom toho som ťa nevolal. Ona len prikývne. Ruky sa jej potia a je nervózna, čo od nej môže chcieť? „Videl som, že tu bola Anna. Znova." povie tvrdým hlasom. Nevedela, že je to taký problém.

„Áno." jej hlas ju zradí a tak si musí odkašľať. „Je s tým niečo zle?

Matthew si ju prezrie a úplne odignoruje jej poznámku. Prižmúri oči. „Povedz mi Lilly, ako veľmi ju poznáš?"

„Je to moja spolužiačka."

„Dobre, opýtam sa inak. Dôveruješ jej?"

„Áno samozrejme." odpovie bez zaváhania. Kam týmto smeruje? On sa nakloní ešte bližšie, jeho tmavé oči ju priam desia.

„Nenapadlo ťa, Lilly." odmlčí sa. „Že to práve ona mohla rozniesť tú novinu o tvojom manželstve?" opýta sa jej a ona ostane v šoku. „Čože? Anna? Nie, preboha akoby to vedela?" krúti hlavou, vyvedená z miery.

„Len sa pýtam." Matthew pokrčí plecom a znova sa oprie o stoličku. „Zisťujem, či by to bolo možné."

„Nemyslím si." povie zamyslene. Anna? Vie o kom vôbec hovorí? Tá by toho nebola schopná.

„No, ako myslíš. Ja len tak, či naozaj dobre poznáš tvoju kamarátku, človeka, ktorého si vodíš domov a pripúšťaš blízko k sebe."

Lilly prebehne mráz po chrbte a vôbec to nie je príjemné, ako doobeda s Jasonom. „Na čo narážaš?" opýta sa ho. Naozaj sa jej to prestáva páčiť.

„Na nič Lilly, na nič. Nemusíš sa báť, všetko mám pod kontrolou, nič sa ti nestane." sľúbi jej a v nej to vyvolá ešte väčší pocit neistoty.

„Matthew?" vyzve ho. Nepáči sa jej to.

„O nič nejde." mávne rukou. „Ak jej veríš, asi to tak bude." ponúkne jej oslnivý úsmev no ona naň neskočí. Niečo sa deje. „Všetko bude v poriadku a toto ber ako úplne bezpredmetné stretnutie." zadíva sa na ňu. „To je všetko, môžeš ísť."

Postaví sa, ale potom sa k nemu otočí čelom. „Mám otázku."

„Áno?" venuje jej svoju pozornosť.

„Je dôvod prečo sa ma to pýtaš? Vieš niečo o Anne? Niečo čo by som mala vedieť?" skúša to.

„Niečo málo áno." prizná a vážne prikývne. Ona vie, že jej teraz dáva viac informácii než zvyčajne. „Ale asi je to nepodstatné." potrasie hlavou. „Netráp sa tým Lilly a užívaj si život." ukončí to a odvráti od nej pohľad čím jej dá dostatočne najavo, že táto konverzácia je ukončená. Raz a navždy.

Lilly prikývne, ale ak má byť úprimná, Matthew jej dal chrobáka do hlavy. Žeby Anna...ale nie, preboha, určite nie. I keď, čo ak predsa len... V podstate o nej nevedela nič a ona o sebe nikdy nehovorila. Dobre, teraz to už začínala brať vážne! No nič. Lilly bude spokojnejšia až keď sa dozvie odpovede na svoje otázky. A to priamo od zdroja.

~

Nejako som sa rozbehla, aj keď sú tie časti krátke :D Ale netešme sa predčasne, uvidíme dokedy to takto bude :D

Ďakujem veľmi krásne za všetky komentáre, úprimne to práve tie ma motivujú písať! Nah, Wattpad znova nefunguje tak ako má, čiže keď na ne kliknem, že chcem odpovedať jednoducho sa mi stratia... snáď to zajtra bude ok.

Oh a mimochodom, Mia je sesternica Matta a Jasona. V prvej sérii sme sa s ňou stretli (zobrala Car prvý krát do klubu a podobne.) A ak by ste zabudli, Anna bola spolužiačka Lilly :D :-*

Zviazaní rodinouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang