Len čo tie dve jednoduché slová dopovie, zoberie tým Jasonovi dych. Hľadí na ňu s úžasom a má chuť ju vybozkávať do bezvedomia. Olivia je tiež jej odpoveďou nadšená a jej rozospatú tváričku zdobí šťastný úsmev. Jasona naplní číra radosť a jeho srdce sa naplní nehou a ešte väčšou láskou voči týmto dvom.
Avšak hneď ho pochytia aj obavy. Ak odíde, zlomí tým srdce nie len jeho dcére. A tak nadšenie rýchlo vystrieda podráždenosť. Nemala jej radšej nič hovoriť, Olivia je ešte maličká, tá to nepochopí. Povzdychne si a dá svojej dcére bozk na čelo.
„Poď princezná, uložím ťa do postele,"
„Ocinko, môže ma uložiť maminka?"
Srdce mu znova podskočí a on sa pozrie na Lilly. Tá tiež nie je z novej situácii celkom vo svojej koži, ale zareaguje pohotovo.
„Samozrejme, prečítame si rozprávku?"
Olívia prikývne a pomrví sa v jeho náručí. On si ju k sebe tesnejšie privinie. „Zoberiem ťa Liv, nech sa Lilly zbytočne nenaťahuje," a spoločne vojdú do jej rozprávkovej izby. Lilly ju prezlečie do pyžamka a Olivia celú dobu pohľadom visí na svojom otcovi.
„Choď tatinko, choď, choď," vyhadzuje ho z izby a on sa nad tým musí uškrnúť. „Maminka to zvládne, choď."
Vidí ako Lilly pri slove maminka sebou zakaždým trhne. Aj pre neho je to nové, ale nesťažuje si.
„Môžeš ma volať maminka Lilly zlatíčko. Je to pre mňa ešte nové, tak čo ak by sme to zo začiatku skúsili takto?"
Olivia si ju prezerá a potom nakrčí svoj drobný noštek. Nakoniec však mykne plecom a prikývne.
Jason zaželá svojej dcére dobrú noc a venuje jej bozk na čelo. Nenechá ich celkom osamote, dvere nezavrie, len ich privrie, aby ich mohol sledovať. Olivia akoby ožije a ihneď zoskočí z postele. Uteká do svojej skrine a zozadu vytiahne knihu Harryho Pottera. Lilly jej z nej občas čítavala, ale on bol toho názoru, že má na to ešte čas a tak sa všetkých kníh zbavil. Tá malá potvora sa k nim však nejako dostala a pekne to pred ním schovávala. Veď to jej on ešte vytmaví. S malými nôžkami uteká k Lilly a podá jej knihu. Potom zalezie pod paplón a s očakávaním na ňu hľadí. Počuje smiech Lilly a pristihne sa, ako sa tiež usmieva. Bože, tá žena ani len netuší, akú má nad ním moc a čo s ním robí len obyčajný úsmev. Pokrúti hlavou a potichu za sebou zavrie dvere. Odíde do kuchyne, kde otvorí víno a naleje do dvoch pohárov. Odnesie to do obývačky a s jedným pohárom sa posadí do sedačky. Lilly sa chcela porozprávať a tak budú mať na to ideálnu príležitosť. Do rúk si zoberie mobil, či mu náhodou nepísala Mia, že šťastlivo prišla, ale nič, tak jej napísal sms.
Odpoveď prišla do minúty a bola celkom neurčitá.
Všetko ok, ozvem sa neskôr.
Avšak nerieši to, momentálne má v izbe ženu, na ktorej mu záleží a dúfa, že to dopadne lepšie, ako naposledy. Z izby počuje tlmený hlas Lilly a on zatvorí oči. Dnešok si takto vôbec nepredstavoval, ani vo sne by ho nenapadlo, že by sa tu zjavila. Jeho maličká mala vodičák a šoférovala vlastné auto. Bol na ňu nesmierne pyšný a ak by sa veci medzi nimi neposrali, ukázal by jej ako veľmi.
Lilly stále číta a on skontroluje hosťovskú izbu. Nikto tu ešte nespal a tak izba bola presne taká, ako ju Willow pripravila.
Vráti sa do obývačky, doleje si pohár a čaká na Lilly. Nevie prečo, ale on sám je z toho nervózny, čo ho prekvapí. Spozornie keď začuje pohyb a uvidí ju vo dverách. Na perách má neistý úsmev a on ukáže na víno. Posadí sa naproti nemu a napije sa. Lahodná chuť sa dotkne všetkých jej zmyslov a privrie oči. Jason ju skúma a uvažuje či vie o tom, že je to víno, ktoré pila po prvýkrát, ale podľa jej výrazu usudzuje, že si spomenula.
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_