Vo štvrtok doobeda sedí Lilly v jedálni a číta si povinnú literatúru do školy. Musí dobehnúť dva projekty a chce si dať na tom naozaj záležať.
Je nesústredená, bolí ju chrbát a naozaj ju to nebaví. Zaujme ju zvuk pri dverách a potom hlasy.
„Kde je Jason?"
Zbystrí len čo počuje ženský hlas a odloží knihu bokom.
„Želáte si?" opýta sa, keď mladá žena vkročí dnu. Nie je vysoká, má kratšie vlasy a tmavé oči. Práve nimi si poriadne premeriava Lilly.
„A vy ste kto?" opýta sa jej bez úvodu.
„Lilly," objasní jej. „Lilly Collinsová." povie hrdo a dúfa, že jej dôjde, že je manželkou Jasona. „A vy ste kto?" prekríži si ruky na prsiach.
Mladá žena vyzerá zaskočene. „Collinsová? To sotva." mávne rukou. „Nepoznám ťa."
„Ani ja teba." vráti jej Lilly. „Čo tu chceš?"
„Hľadám Jasona."
„Na čo."
„Musím prejednať určitú záležitosť." v očiach sa jej niečo mihne a Lilly sa zamračí. „Tu si." vydýchne žena oproti nej a podíde k Jasonovi. Objíme ho a on jej dá bozk na líce. „Čo tu robíš?" pýta sa jej a Lilly neverí vlastným očiam. Nedá tej žene šancu na odpoveď, pretože prehovára ona. „Naozaj Jason? Milenka? Priamo predo mnou?" nadvihne obočie a ju samú hnevá fakt, že sa jej to dotklo. „Tak si to teda užite." prejde okolo neho a lakťom do neho drgne. „A ty na mňa viacej ani nehovor Jason." odíde z miestnosti a on si povzdychne.
„To bol kto?"
„Moja manželka." objasní jej a vydá povzdych.
„Och, takže to je pravda?" nadvihne obočie. „Naozaj si ženatý?"
„Jo som,"
„No, dievča nevyzerá nadšene." uchechtne sa, ale jemu do smiechu dva krát nie je. Lilly už mal nalomenú a teraz si myslí, že má milenku. Pod vlastnou strechou? Mohla by vedieť, že ak by mal milenky, nikdy by nedopustil, aby prišlo ku konfrontácii, aby sa tie dve stretli.
„Čo tu vlastne robíš Mia?"
***
„Lala, ahoj." Mia sa prihovára maličkému. „No čo ty krásavec. Kuk, tu som." perami mu jemne prejde po čele. Lilly sa na ňu mračí, rozhodne sa jej nepáči. Prišla pred týždňom a ona doteraz nevie čo tu robí. Všetci sú z nej na mäkko, prispôsobujú sa jej a dokonca aj samotný Matthew skáče ako ona píska. Lezie jej tým poriadne na nervy, strháva na seba celú pozornosť.
„Mia, prestaň ho tak rozmaznávať." napomenie ju Matthew a na to si Lilly len odfrkne. Matthewovi to neujde, samozrejme, ale nereaguje na to.
Lilly na seba nedá dlho čakať a ozýva sa. „Prosím ťa Matthew, ty Patricka tak rozmaznávaš... stavím sa, že ak by niekoho zabil, ani by si mu nevynadal." potom sa zarazí and tým, že má asi aj pravdu. „Zlé prirovnanie. Ak by nabúral tvoju obľúbenú čiernu Audinu, ešte by si ho aj pochválil."
„No, to asi nie, ale o nič by nešlo. Kúpil by som nové auto." ľahostajne pokrčí plecom. „Ale čo mám robiť, keď on je tak sladký." ukradne si ho a drží ho v náručí. Patrick na chvíľu otvorí oči a keď zistí, že je v známych rukách, spokojne si povzdychne a znova zatvorí očká. „No nehovorím?!"
Takto presne o mesiac sa konajú krstiny. Lilly sa to zdá príliš skoro, ale je ticho. Už doobeda idú do kostola, kde je viacej ľudí než by vôbec čakala. Sú obklopení rodinou, ale aj verejnosťou a novinármi. Nie je jej to príjemné, ale ostatným to očividne neprekáža. Matthew médiám oficiálne predstaví svojho syna a Caroline mu hrdo stojí po boku.
V kostole je len rodina, našťastie a zatiaľ čo má farár svoju reč, Lilly rozmýšľa či sem oni vôbec môžu vkročiť. Preboha veď sú mafiáni, mali by mať určitý rešpekt, aspoň v kostole. No očividne si tým nikto hlavu neláme. Potom ich farár vyzve aby predstúpili a Jason si zoberie Patricka do náruče. Lilly je pri ňom, ruku má v tej jeho a tou druhou zabáva Patricka, ktorému sa to očividne nepáči, pretože plače. Jason sa mu tiež prihovára, ale utíši sa, až keď je znova u svojej mamy.
Jason a Lilly sa oficiálne stanú krstnými rodičmi Patricka Matthewa Collinsa a potom sa presunú na obed. Idú do jedného z ich hotelov, ktorý je dnes celý pre nich. Po obede to však ešte nekončí, práve naopak len to celé začína. Vstupujú do obrovskej haly kde už je niekoľko osôb.
Jason kráča po jej boku a povzbudivo ju stisne. „Krstinami sa oficiálne dostáva do nášho sveta." šepká jej popri chôdzi. „Toto sú naše krstiny."
V preklade - mafiánske. Lilly len prikývne a snaží sa potlačiť úzkosť, ktorú znova dostáva. „Nepohni sa odo mňa nikam Lilly a nevyšiluj." zastavia sa. Caroline položí Patricka do postieľky a potom sa vedľa postaví. Ona a Jason stoja z druhej strany, Matthew je pri Caroline. Práve on dá pokyn hlavou a k nim začínajú po jednom prichádzať ľudia. Lilly ich sotva pozná a z niektorých ide strach. Jason má okolo nej ruku a ona musí priznať, že je jej jedinou oporou, či už fyzickou alebo psychickou. Ľudia sa nakláňajú nad postieľkou a šepkajú mu niečo a potom mu dávajú dary. Či už peňažné alebo tie iné, pri ktorých Lilly vždy rozšíri oči. Môžu dvojmesačnému dieťaťu venovať zbraň? Lilly občas zachytí čo mu hovoria a nedokáže si pomôcť, ale pri niektorých slovách sebou trhne. Je jediná, ktorú to vyvedie z miery, pretože Jason, Matthew a Caroline majú na sebe dokonalé masky. Sú bez emócií, prijímajú gratulácie a tvária sa akoby o nič nešlo. Lilly by prisahala, že ak by ich nepoznala osobne, myslela by si, že sú tak chladní ak Patrickovi. Matthew sa na neho ani raz nepozrie, Jason takisto. Caroline sa tvári, že ju to celé vyčerpáva a Lilly sa nestíha čudovať.
Doma sa z neho idú zblázniť, venujú mu toľko lásky a tu stoja ako chladné kamene. Je naozaj prekvapená ako dobre vedia maskovať svoje emócie a ona chápe prečo to robia. Patrick je ich najväčšia slabina, ale to nesmú nikomu ukázať. Vedia čo robia a sú v tom dobrý, Lilly má čo doháňať.
Tak či onak – mafia sa v ich krvi nezaprie.
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_