Kapitola 9 - Pohroma menom Caroline

7.2K 481 24
                                    

Na druhý deň rán leží vo svojej posteli a pozerá do stropu. Premýšľa nad tým či sa rozhodla správne, či predsa len nemala prijať ponuku a nemal odísť niekam ďaleko kde ju nikto nepozná. Ale na podobné myšlienky je už neskoro.

Povzdychne si a prekvapí ju klopanie na dvere. Narovná sa, ale vtedy už Caroline vkročí do izby. Na sebe má blúzku a sukňu. „Lilly, niekoho som ti priniesla." povie bez obalu a za ňou sa objaví muž. Dobre vyzerajúci a mladý muž. „Je to náš rodinný doktor, ktorý sa teraz bude starať o tvoj chrbát." zodvihne ruku, aby zastavila Lilly. „Žiadne reči, už je to vybavené. Liam vie o nás všetko, takže sa ničoho nemusíš báť. Dobre sa o teba postará. Nechám vás."

Lilly cíti určitý odstup od Caroline, ktorý tu pred pár dňami ešte nebo a pichne ju pri srdci. „Caroline" zastaví ju. „Nie je to tvoja chyba." povie pomaly a na malý moment môže vidieť ako jej cez tvár preletia emócie. Je to len záblesk, lebo potom nasadí svoju masku.

„Oddýchni si Lilly. Liam sa o teba postará." zatvorí za sebou dvere a nechá ich osamote.

Lilly sa pozrie na mladého doktora, ktorý sa na ňu usmieva. Je naozaj pohľadný a nedá sa ignorovať ani jeho vôňa.

„Takže Lilly." venuje jej úsmev čím odhalí rad bielych zubov. Lilly si až bolestne uvedomuje aký je príťažlivý a zrazu jej začína byť teplo.

„Nebudem sa ťa pýtať na otázky typu čo sa stalo, ale musím vidieť rozsah zranení a ty mi musíš povedať, čo ťa bolí. Verím že sa dohodneme Lilly."

Ona si povzdychne a prikývne. Tento krát môže naozaj len získať.

Po hodine zíde dolu a stále cíti nepeknú vôňu mastičky, ktorú má po celom chrbte. Je príjemne chladivá, ale tá vôňa...

„Dobré ráno." povie neutrálne, keď v jedálni zbadá Meg, Jasona a Oliviu. Jedine Olivii venuje jeden veľký úsmev.

Posadí sa tri miesta ďalej od nich a natiahne sa po šálke s čajom. Očkom sleduje sústredeného Jasona, ktorý kŕmi svoju dcéru a tá prekvapivo poslušne je.

„Neznášam ťa!" započujú krik a otočia sa. Tlmené hlasy sa ozývajú z pracovne a Lilly vie rozoznať Matthewa a Caroline.

Lilly sa vráti späť k raňajkám a na toast si natiera jahodový džem.

„Nemôžeš to spraviť Matthew." znova počujú Caroline ako zvyšuje hlas.

Lilly sa zamračí a pohľadom vyhľadá Jasona, ktorý šibrinkuje lyžičkou pred Oliviou. Chvíľu ich sleduje, kým sa na ňu Jason nezahľadí a ona má nutkanie pod jeho prenikavým pohľadom skloniť hlavu.

„Ehm," odkašle si. „To vždy sa takto hádajú?"

„Och," Jason otočí zrak k zatvoreným dverám. „Obvykle nie, len keď sa vyskytne nejaký problém a oni sa nevedia zhodnúť."

„A teraz sa problém vyskytol." tipuje a Jason jej prikývne.

„Ale áno, ty si ten problém slniečko."

Zrýchli sa jej pulz a chce sa ho opýtať čo tým myslí, ale vtedy sa otvoria dvere do pracovne a ona zbadá blond vlasy svojej sesternice

„Zbláznil si sa?" vykríkne.

„Ukľudni sa miláčik.."

„Nevolaj ma miláčik." odsekne nahnevane. „Nie som žiaden tvoj sprostý miláčik." zavrčí.

Matthew chcel podotknúť vtipnú poznámku, že nikdy netvrdil že je sprostá, ale Caroline je momentálne mimo žartovnej nálady.

„Caroline je to bežný postup."

„Argh." dupne si nohou. Pred pracovňou už stojí už aj Matthew, ktorý vyzerá nahnevane a obom uniká neželané publikum. „Si smiešny Matt. Vedel si, že s tým nikdy nebudem súhlasiť tak si to začal riešiť poza môj chrbát."

„Som boss Caroline. Musím to riešiť."

„Mal si sa poradiť." povie ublížene a Matthew k nej vystrie ruku, aby sa jej dotkol. Caroline však ucukne. „Nedotýkaj sa ma."

„Nebuď smiešna. Čo chceš teraz robiť? Nerozprávať sa so mnou?"

„Presne." povie rozhodne a prekríži si ruky na prsiach, čo priláka pohľad Matthewa. „Pokiaľ stále budeš trvať nad tejto absurdite, nebudeme sa rozprávať."

Toto vytočí už aj Matthewa. „Kvôli jednej hlúpej svadbe nemôžeš prevrátiť všetko hore nohami. Nebol to môj nápad do riti. Je to v našich rodinách už roky. Lilly sa musí vydať a ja s tým nemôžem robiť nič."

„Že nie?" znova vykríkne Caroline. „Ty si jediný kto s tým môže niečo robiť. Sľúbil si mi pre ňu normálny život Matthew. Nedovolím, aby si ju za niekoho vydal. Je to moja sesternica a ja, ako tvoja manželka mám tiež právo do toho rozprávať."

„Stíš sa," sykne skrz zuby a chytí ju za pažu. Rozhliadne sa okolo, či tu nie je nejaký jeho muž. Nechce, aby videli ako si Caroline dovoľuje a nerešpektuje ho. Avšak neuvidí tam svojich mužov ale šokovanú Lilly, svojho brata a neter.

„Kurva." a presne toto nechcel. Caroline sleduje jeho pohľad a len čo zbadá Lilly a uvedomí si, že všetko musela počuť, ublížene sa pozrie na svojho manžela.

Ten sa zamračí. Nechce sa s ňou hádať a už vonkoncom ju nechce vidieť zranenú. „Caroline," povie mäkko a vidí v jej očiach slzy.

„Caroline počúvaj ma." rukami jej chytí tvár, ale ona od neho ustúpi. Po slzách nie sú ani stopy, jej výraz tváre je odhodlaný.

„Teraz ma dobre počúvaj. Prisahám ti, že Lilly sa nevydá. Jedine za toho, za koho bude chcieť ona sama. Takže je to na tebe, či pôjdeš proti mne alebo proti pravidlám, ktoré môžeš ľahko obísť."

„Nestavaj ma do takejto situácie." zavrčí. „Môže to dopadnúť veľmi zle Caroline a hlavne pre teba." varuje ju, ale ju len tak ľahko nezastraší.

„Och miláčik. Na Lilly osobne dohliadnem." otočí sa na svoju sesternicu, ktorá akoby ani nedýchala. „Neboj sa Lilly, Matthew ťa nikomu nevydá. Budeš žiť normálny život, ďaleko od mafie, to ti sľubujem..." vystrie bradu a s pomaly odchádza, pričom provokatívne vrtí bokmi.

Matthew vrhne jeden podráždený pohľad smerom k Jasonovi a on sa veľmi drží od toho, aby nepovedal frázu „Ja som ti to tvrdil.".

„A Matthew." Caroline sa vráti do jedálne a nakloní sa k svojmu manželovi. „Pokiaľ si tento nápad nevyhodíš z hlavy, hľadaj si novú posteľ." povie mrazivo a potom odíde.

Jason vybuchne do smiechu, zatiaľ čo Matthew stratí reč.

„Ja som ti to vravel." nezdrží sa Jason a Matthew mu vyšle varovné zavrčanie a potom sa stratí vo svojej pracovni. Jeho dvere silno tresnú a ani nie o minútu mu príde odpoveď z izby Caroline, ktorá tiež tresne dverami.

Lilly je stále v šoku z noviniek, ktoré sa práve dozvedela. Matthew ju chce vydať? A komu a prečo? A Caroline ju bráni pred Matthewom? Je zo všetkého pekne zmetená a absolútne nechápe tejto šialenej rodine.

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now