Lilly sa zobudí na veľké svetlo. Je len napoly prebudená, úplne je hore až keď pocíti na sebe niečiu váhu. Nie je to ťažké, ale ani ľahké, ale naozaj sa jej nechce pátrať kto to je a tak sa prinúti otvori oči.
„Liv." povie ospalo a na perách sa jej objaví úsmev. Olivia vylezie až k jej krku a objíme ju. Pre Lilly je to ten najkrajší budíček.
„Dosť bolo vylehovania!" ozve sa hlas Caroline, ktorá jej do izby priniesla svetlo.
„Včera som prišla neskoro v noci." fňuká Lilly. „Dovoľ mi vyspať sa.
„Žiadne také!" nesúhlasne pokrútila hlavou. „Pozri sa na Jasona. Ten prišiel ešte neskôr ako ty a už je hore."
Lilly si zívne a natiahne sa. „Ako vieš?"
„Už odprevádzal jeho jednorázovku." Caroline pokrčí plecom a Lilly sa zamračí. Nemyslela toto, mala na mysli ako vedela, kedy prišiel.
„Bože ten chlap... nechodil náhodou s opatrovateľkou Liv?"
„Myslíš Katie? Len spolu spávali pokiaľ viem."
„Ten preťahuje každú." odfrkne si Lilly. Čím ďalej viac má voči nemu averziu."
„Pretahuje." ozve sa malá Olivia svojim hláskom a obe sa na seba pozrú.
„Pretahuje." zopakuje.
„Nesmieš!" povie Lilly, no to nezaberá.
„Pretahuje." znova sa ozve a zasmeje sa. Je celá šťastná z toho, že vie nové slovíčko.
„Olivia nesmieš! Fuj! To je škaredé slovo. Veľmi škaredé." snaží sa Lilly, no ona znova zopakuje.
„Caroline pomôž mi." zúfalo sa obráti na svoju sesternicu no tá od toho dáva ruky preč. „Tvoj problém nie môj." krúti hlavou.
„Macko. Povedz macko Liv." skúša to.
„Pretahuje." je jediné čoho sa dočká.
„Myslím si, že to dievča je malý diabol." zahundre si popod nos a nakrčí obočím.
„Modli sa aby to nepovedala pri raňajkách, pretože to ešte len bude vysvetľovania."
Lilly zafučí a ide sa prezliecť. Olivia jej robí spoločnosť a ona je viac než rada. To malé stvorenie si neskutočne obľúbila! Všetky tri spoločne zídu dolu, kde ich už za stolom čaká Matthew, Jason a Katie.
„Dobré ráno." pozdraví ich a Olivia uteká rovno do náruče svojho otecka.
„Ahoj miláčik." dá jej pusu na líce. „Ako si sa mala?"
„Preťahuje." je jediné čo zo seba dostane a všetci na stotinu sekundy stŕpnu a upriamia zrak na to malé stvorenie.
„Preboha Liv. To odkiaľ vieš také slovíčko! Kto ti to povedal?" vyzvedá a Olivia zrak hneď upriami na Lilly. Nakloní hlavu a s úsmevom na perách odpovie. „Lilly." len čo to dopovie schová si tvár do malých rúčok a potom sa zasmeje.
Lilly stŕpne a cíti ako jej do líc stúpa červeň, keď sa všetci pozrú na ňu. Za iných okolností by sa tešila, že Olivia prvý krát povedala jej meno a dokonca by sa aj rozplývala nad tým aká je chutná. Ale teraz má chuť uškrtiť ju.
Jason nadvihne obočie a vloží Oliviu do jej stoličky. Dá pred ňu kašu a potom si sadne späť na miesto. „Kto by to bol povedal Lilly." začne pomaly a pritom ju prepaľuje pohľadom, že máš takýto slovník." vyzývavo nadvihne obočie. „Avšak dúfam, že to bolo prvé a posledné takéto slovíčko. Nerád by som bol, ak by si mala na moju dva a pol ročnú dcéru zlý vplyv."
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_