Prekvapivo rýchlo si zvykla na Jasonovu prítomnosť. Trávil s ňou iba noci, ale nevynechal ani jednu a jej sa to páčilo. Cez deň sa tvárila akoby ho nepoznala, pravdupovediac málokedy sa spolu stretli a ak aj áno mali čas len na niekoľko rýchlych slov, ktoré sa týkali Olivie. Lilly si vydupala svoje a oficiálne sa stala opatrovateľkou Olivie. O malého Patricka sa zatiaľ starala Caroline, Matthew, ona a Elena. Celkom to stačilo, ale Matthew zatiaľ pracovné povinnosti odkladal bokom, aby sa venoval svojmu synovi.
Ona sa venovala škole, vždy keď mala čas chodila na online prednášky a potom bola s malou Liv. Obe si užívali prítomnosť tej druhej a aspoň na malú chvíľu bol všade pokoj. Dokonca aj ona si na tento stav zvykla.
Každý víkend chodili na výletík – ona, Olivia a Jason. Pôsobili ako jedna šťastná rodinka, avšak len ona vedela ako to naozaj bolo. Nepáčilo sa jej to, ale Olivia si to užívala, preto to trpela. Jason bol ako vymenený, stále si ju doberal, bol k nej milý, pozorný a ju to miatlo. Nevedela akú hru to hral, ale nepáčilo sa jej to. Nepodobalo sa to na neho a ju t trošičku desilo.
V priebehu týždňa, vždy keď niekam išli, mali k dispozícií auto s jedným mužom, ktorý bol ich šofér a ochranka zároveň. Dnes plánujú ísť do parku, urobiť si mini piknik a pohrať sa na preliezkach. Počasie im prialo, vonku príjemne hreje slniečko, nie je ani jeden mráčik. Caroline odmietla ísť a tak šli len ony dve. Willow im nabalí tašku jedla, ako zakaždým keď idú niekam von. Oliviu oblieka do kvetinových šatičiek, ona sama si dáva na seba jedny čierne. Zoberie potrebné veci, dá Olivii ruku a vyberú sa k čiernemu autu, ktoré ich už čaká.
„Šup do sedačky," nakáže Olivii a tá poslušne nastúpi.
„Vitajte," prehovorí spredu Jason a Lilly si od ľaku udrie hlavu. „Preboha Jason!" chytí sa za srdce a Olivia sa škodoradostne smeje.. „Čo tu robíš?"
„Idem s vami," zazubí sa na Oliviu, ktorá sa teší. Asi jediná.
„Môžete isť len vy dvaja," navrhne, ale on rázne pokrúti hlavou. „Nasadni, pôjdeme spolu, však Liv?" otočí sa na dcéru, ktorá nadšene súhlasi.
Cesta autom je príjemná, počúvajú nejakú detskú rozprávku, ktorú mal Jason na CD. Lilly sleduje strácajúce sa mesto spoza okna a Jason ju po očku pozoruje. Ako prvé sa rozhodnú pre piknik, aby sa nepokazilo jedlo. Sedia na deke, jedia, rozprávajú sa, blbnú. Jason obe svoje dievčatá rozosmieva a stará sa o ne. Lilly si všimne ako sa na nich ľudia pozerajú a usmievajú sa a jej až neskôr dôjde, že to je preto, lebo ich vnímajú ako šťastnú rodinku. Len čo ju udrelo poznanie, stuhne. Jason postrehne jej prudkú zmenu nálady, ale nijako to nekomentuje, radšej ich zoberie na ihrisko. Olivia je ako v siedmom nebi a oni dvaja na ňu dozerajú. Lilly si všíma niekoľko mamičiek, ktoré na Jasona vrhajú pohľady, dokonca jednu odvážnu, ktorá sa s ním pokúša dať do rečí. Ten sa však naplno venuje svojej dcére a tak rozmýšľa či to nie je jeho typ.
„Jason?" podíde k nemu. „Aký je tvoj typ?"
Otočí na ňu hlavu, obočie má nadvihnuté. „Môj typ? Prečo sa pýtaš?" nerozumie.
„Len tak, som zvedavá."
„Nemám typ."
„Ale no ták! Keď mi to povieš, poviem ti aj ja svoj."
Jason sa uškrnie nad jej detinskosťou. Sám vie, že ešte pred nedávnom by nad tým prevracal očami, ale teraz sa mu to páči. Toto je typická Lilly.
„Výzorovo nepreferujem nič konkrétne, ale čo sa povahy týka," zamyslí sa. „Asi najviac mi sedí Caroline. Obdivujem ju za jej bojovnosť a tvrdosť a pritom vie pôsobiť tak nežne. A tak isto milujem jej humor. Je to žena do koča aj do voza. Síce je náladová a dosť rozmaznaná, ale môj brat má úžasnú ženu. Takú manželku by som raz chcel."
Lilly mu chce pripomenúť, že už jednu má, ale mlčí.
**
Domov sa vracajú skôr než mali v pláne, môže za to nečakaná búrka.
Jason šoféruje, zatiaľ čo Olivia pokojne spí vzadu, v sedačke. Lilly je ticho a rozmýšľa nad tým, čo jej Jason dnes povedal.
Otočí sa na neho a skúma ho. Je sústredený, pravou rukou drží volant, tú druhú má hnutú a opretú o okno.
„Nie som Caroline," prehovorí do ticha a Jason akoby ju nevnímal.
„Prosím?" pozrie sa na ňu s úškrnom.
„Že nie som ako Caroline. Nie som mafiánka, nie som silná, sebavedomá a odvážna. Som jej presný opak, dokonca sa rozplačem aj pri romantickom filme," prizná sa a on neodpovie. Je plne sústredený na cestu.
Po chvíli auto vybočí ku krajnici a začne spomaľovať, až úplne zastaví. „Jason! Sme na diaľnici," povie zdesene, ale on nedbá. Zapne výstražné svetlá a potom sa k nej otočí. „Ja viem Lilly. Uvedomujem si to," povie pevne a jej sa žalúdok prevráti, avšak nie v tom dobrom slova zmysle.
„Ani ňou nikdy nebudem, ako tvoja manželka. Nie som ona..." zašepká a Jason až akoby teraz pochopí.
„Lilly!" chytí ju za tvár a čaká kým sa na ňu pozrie. „Caroline milujem a to veľmi," prizná. „Ale je pre mňa ako sestra. Nič viac. Nezvládol by som takú neriadenú strelu ako je ona, to mi môžeš veriť. Zbožňujem ju, ale čo je veľa to je veľa a ona je nad moje limity. Mám rád túto tvoju nevinnú a milú stránku, Lilly. Možno viac než by som mal. Dokonca sa mi páčia aj tvoje ružové nechty, alebo lososové alebo aká je to farba." pretočí očami a Lilly sa pousmeje. „A mám rád aj tvoje bláznivé tričká s nápismi." prstom jej prejde po líci a ona sa zachveje. Olivia si zo spánku povzdychne, čo priláka jeho pozornosť a potom sa znova vráti k Lilly a usmeje sa. „A najviac zo všetkého milujem ako to vieš s Oliviu. Ako ju zbožňuješ, ako ona zbožňuje teba, ako jej vieš vyvolať úsmev na tvári. Veľa to pre mňa znamená."
Jej poskočí žalúdok, ale on pokračuje. „Páčiš sa mi Lilly a mienim si ťa získať. Je jedno ako dlho to bude trvať a koľko úsilia budem musieť vynaložiť, ale budeš moja!" sľúbi jej.
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_