Kapitola 49 - Otázky a žiadne odpovede

6K 505 67
                                    

Je to už jeden celý deň čo sa Lilly neprebrala. Včera ju operovali a doktori povedali, že to nejaká čas potrvá. Ale je to už jeden celý deň a ona začína mať o svoju sesternicu obavy. Druhá vec, ktorá jej nedá spávať je Jason. Včera večer ho prepustili a on sa tu stále neobjavil, čomu nerozumie. Caroline tu trávi všetok voľný čas, len aby tu bola, keď sa Lilly preberie. Jason zamestnáva svoj zadok na plné obrátky, len aby tu nemusel byť. Jednostaj sa na ňu vypytuje, ale pozrieť ju zatiaľ neprišiel, čo jej nedáva žiaden zmysel.

„Pani Collinsová," osloví ju lekár, ktorý operoval Lilly. „Lilly by sa mala každú chvíľu prebudiť,"

Ona prikývne a nasleduje ho do jej izby. Je tam prítmie a príjemná teplota. Lilly má stále zatvorené oči a ona sa nevie dočkať momentu, kedy sa preberie.

„Lilly." jemne ju osloví a pohladí ju po vlasoch. „Ako sa cítiš," slabo sa na ňu usmeje len čo otvorí oči. Niekoľkokrát zažmurká a snaží sa zorientovať kde sa nachádza. Brucho ju nepekne páli. Chytí si to miesto rukou a zistí, že tam má obväz.

„Jason?" opýta sa ako prvé a svoj hlas nespoznáva. Unavene zodvihne oči na Caroli. Zabila ho? Je v poriadku? Ako to celé dopadlo?

„Je v poriadku." ubezpečí ju sesternica.

„Kde je?" dostane zo seba a to už je pri nej doktor a zisťuje jej životné funkcie. Caroline sa o krok vzdiali. „Doma. Ako sa cítiš? Nič ťa nebolí?"

„Som fajn," nadýchne sa. „Len ma to trochu páli." Prečo bol doma? Mal nejaké zranenia a ona len nechcela, aby sa nerozrušila?

„To je samozrejmé pani Collinsová, postrelili Vás. Je možné, že budete v šoku, ale ak máte záujem môžete si pohovoriť so psychologičkou. V priebehu toto týždňa za Vami prídu aj policajti, aby spísali Vašu výpoveď. Zajtra Vás zoberieme ešte na nejaké dodatočné vyšetrenia a potom uvidíme koľko si Vás tu necháme." Doktor niečo zapíše do papierov a potom zložku zaklpane. „Ale ste mimo ohrozenia života, čo je hlavné. Chvíľu si Vás tu určite necháme, kým sa nezotavíte a potom budete mať prísny režim. Žiadne namáhanie, žiadna práca." Venuje jej slabý úsmev. „Dámy, nechám Vás, ale Lilly máte odpočinkový režim, takže žiadna námaha," pohrozí jej prstom a ona prikývne. S kývnutím hlavy odíde a Caroline čaká pokiaľ nezatvorí dvere.

„Je mi to tak ľúto Lilly." povzdychne si. „Toto si nemala nikdy zažiť. Už bolo toho na teba aj tak veľa. Nie si tu ani rok a toto všetko. Naozaj ma to mrzí."

Lilly prejde do ofenzívy. „A ani som sa nikdy nemala dozvedieť určité veci, však?"

„Aké veci?" zamračí sa Caroline.

„Napríklad, že Jason zabil Stpehani aj Riveru."

„Oh wow," toto ju prekvapí. „Čože? Odkiaľ to vieš?"

„Viem to," pokrúti hlavou. Nesnaž sa mi to vyhovoriť,. Povedala to Margharet."

„Tebe?" Caroline nechápe. Veď Jason s tým nemal nič spoločné.

„Nie tak celkom. Bol tam aj Jason. Prosto to bolo povedané v jednom z jej monológov, pred tým než nás chcela zabiť," otrasie sa a zatvorí oči aby zahnala nepekné spomienky. „A ak mám byť úprimná ani sa jej po tomto nečudujem,"

„A a on to nevyvrátil?" čuduje sa Caroline.

„Ešte to potvrdil." povie znechutene a smutne zároveň. „Vedela som, že mám za manžela vraha, ale nikdy som si to nechcela pripustiť a aha teraz. Mám to čierne na bielom.

Caroline ostane v šoku. Chránil ju týmto Jason? Veď on s tými dvoma vecami nemal nič spoločné. „Lilly počúvaj," chytí ju za ruku. „Toto sa ti páčiť nebude, ale musím to uviesť na pravú mieru. Vieš, že sme mafiáni, vieš, že nie sme dobrí a občas keď treba, zbavíme sa neželaných ľudí,"

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now