Kapitola 8 - Svadba? Radšej nie

6.8K 468 30
                                    

„Ja?" vystrie sa a pozerá sa na svojho staršieho brata. „Kde si prišiel na túto blbosť? A trochu nechápem ako spadám do kolonky, že nie je tak hlboko v mafii, keď som tvoja pravá ruka Matthew."

„Dobre, toto nie tak celkom spĺňa moje požiadavky, ale zamysli sa nad tým. Už sa poznáte a Lilly je krotká ako baránok. A k tomu, s Oliviou jej to ide skvelo, môže byť jej nová mama."

„Olivii platíme drahé opatrovateľky Matthew, ju do toho nepleť. A ako vieš, že jej to s ňou ide skvelo? Boli spolu dva krát."

„Vieš kde bola tvoja dcéra, zatiaľ čo si ty prespával preflámovanú noc? U Lilly. Rovno z raňajok išla hore a keď som mieril do pracovne, zbadal som ju pri tvojich dverách. Úplne zabudla na svoju kávu a zobrala Liv preč, aby sa mohla hrať."

„Takže to ona tam nechala ten drbnutý hrnček, na ktorom som si skoro zlomil nohu?" hromží Jason. Len čo vyšiel z izby, zakopol do šálky s kávou a skoro to ani neustál.

Matthew si povzdychne. „Občas mám pocit, akoby si bol Oliviin brat a nie otec. Ty nepotrebuješ manželku, ty potrebuješ niekoho, pri kom dospeješ."

Jason nereaguje na neho poznámku. „Kedy ťa napadla táto dohadzovačská sračka?"

„Rozmýšľaj Jason. Ja mám Caroline, ty by si mal Lilly. Obe dcéry Howardové v New Yorku. Boli by sme ešte váženejší, ich meno tiež niečo znamená. A Lilly bude poslúchať. Rozhodne to nebude spúšť ako tornádo menom Caroline. A k tomu miluje Oliviu. Máš pred sebou vhodnú manželku, stačí povedať áno Jason a svadba bude do mesiaca." tlačí na neho a Jason si trie spánky. Začína byť zjavne podráždený.

„Nevyjebávaj so mnou Matt. Domov som prišiel len nad ránom a nemal som ešte svoju šálku kávy."

„Ja to myslím smrteľne vážne. Skôr či neskôr sa oženiť musíš."

„Preferujem to neskôr. Zatiaľ mi tento život vyhovuje."

Matthew si odfrkne. „Myslíš preťahovanie každej sukni, ktorú uvidíš? Jedno dieťa už máš Jason, na to nezabúdaj. Potrebuješ aj manželku a Lilly je vhodná kandidátka."

„A v čom je prosím ťa vhodná?"

„Má slušné vychovanie. Nebude sa ti do ničoho starať a." odkašle si, pretože mu dôjdu slová. „Jednoducho je dobrá partia."

„Nie pre mňa Mattt." Jason krúti hlavou.

„Možno to dobre vystrelí." snaží sa naďalej. „Pozri sa na mňa a Caroline. Boli sme pohroma a teraz spolu vychádzame."

„Lilly nikdy nebude ako Caroline." povie prudko Jason a Matthew si porazenecky povzdychne. „Ja viem, že nie." súhlasí.

„Prosto to nechaj tak. Nájdi Lilly ženícha, ale mňa z toho vynechaj. Mám tvoj sľub."

Matthew prikývne. „A ten dodržím. Sľúbil som ti, že sa môžeš oženiť s kým chceš, ale ani ja nemôžem čakať večne. Máš dvadsať päť Jason a ja ti dávam rok na to, aby si našiel tú pravú. Verím, že sa jedna Caroline objaví aj v tvojom živote."

Jason sa uškrnie. Ženiť sa mu rozhodne nechce, ale ak mu do roka niekoho predstaví, vedel by získať čas.

„Povedz mi o zvyšných kandidátoch."

A tak Matthew začne rozprávať. Prvý je ich obchodný partner Marcus. Je to dedič hotelového impéria. Celkom slušná spoločnosť pre Lilly. Ako druhý je mladý španiel, ktorý je povolaním syn mafián. Nič nerobí, len si užíva život. Tretím by mal byť ich kamarát, pomaly už starý mládenec. Je od nich starší a manželku si rozhodne nehľadá, ale ak mu to dá Matthew príkazom, nemá na výber, keď že je jeho šéf. Posledný je Sebastián, ktorý už raz ženatý bol, ale jeho manželka tragicky umrela.

Dobre, musí uznať, že Matthew vybral celkom dobre, žiaden z nich nie je vrah ani nenaháňa hrôzu, takže Lilly môže byť spokojná.

„Caroline to už vie?" pousmeje sa a mení tému. Vie, že to nevie, inak by tu už bolo peklo.

„Ešte som jej to nestihol zmieniť."

„Nestihol?" doberá si ho brat. „Myslím si, že Caroline sa to páčiť nebude."

„Prežije to." ohradí sa Matthew. „Bude musieť, postavím ju rovno pred hotovú vec." ledabo pokrčí plecom a začne sa hrabať v papieroch na stole.

„Caroline ťa zabije." podotkne Jason-

„Pochopí to."

„Nepochopí. Má nejakú zvrátenú potrebu starať sa o Lilly a držať ju ďaleko od mafie. Toto ju nepoteší."

„Stále som jej manžel a aj šéf. Ja tu mám hlavné slovo a ona sa s tým bude musieť zmieriť."

„No," Jason sa postaví. „Tak veľa šťastia bratček." mieri k dverám a ešte sa na neho otočí. „A ak nebudeš mať kde spávať, kľudne zaklop, určite sa nejako dohodneme." neodpustí si. Slová jeho brata stlmia dvere, ktoré zatvorí. Len pokrúti hlavou a rozmýšľa kde jeho brat nechal rozum. Caroline toto nikdy nedovolí a Matthew nikdy necúvne. Jeden z nich dvoch prehrá, ale ktorý to bude, si netrúfne povedať.

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now