O pár hodín neskôr sa domom ozývajú dva hlasy.
„Ako si môžeš myslieť, že si ma týmto kúpiš Matthew." kričí Caroline a smeruje dolu po schodoch. Jej manžel jej je v pätách.
„Nekupujem si ťa! Môžeš zastaviť?"
„Nekupuješ? Vážne? Len zrazu vyrukuješ s návrhom, že môžeme niekam ísť." otočí sa na neho a on prudko zastaví. „Teraz? Chceš si ma kúpiť, aby som zabudla na tú hlúpu svadbu."
Matthew pretočí očami. Vypálilo to úplne inak než plánoval. Znova sa pohne a Matthew je za ňou. „Môžeš počkať? Budeme mať výročie svadby, plánoval som to osláviť."
„Plánoval si ma odviesť na pár týždňov preč, aby som na toto všetko zabudla."
„Nie je to tak."
„Nezaujíma ma to." odvrkne podráždene a prejde okolo jedálne. „Meg?" zakričí „Zmena plánov, nejdeme nikam na večeru, ostávame tu."
Matthew zavrčí a škaredo zazrie na Lilly, ktorá tam len vyjavene civí.
„Caroline," začne práve Lilly, no Caroline nereaguje. Sedí vzpriamene a pozerá sa pred seba.
Meg medzi tým začne servírovať jedlo a celá večera prebehne v tichu a v napätej atmosfére. Ako prvý odíde Matthew a hneď po ňom Caroline.
Jason prepustí Katie so slovami, že na dnes ju už nepotrebuje a ona s neskrývaným sklamaním odíde.
On sa nahne po svoju dcéru a zoberie ju do náruče. Olivia mu pritlačí rúčky na tvár a niečo zamumle. Potom sa otočí na Lilly a zakryje si rúčkami oči. Lilly sa pousmeje, pretože vie čo chce. Túto hru sa s ňou hráva zakaždým, keď sú spolu. A tak si aj Lilly prekryje rukami oči a keď spoza nich vykukne povie kratučké „Kuk." na ktoré sa Olivia rozosmeje.
Opakujú to niekoľko krát, pokiaľ Jason nedá svojej dcére pusu na líčko a ona si o neho oprie hlavu. Zívne si a unavene pozerá na Lilly, ktorá sa nedokáže neusmievať.
„No, my si ideme ľahnúť, však princezná?" Olivia si znova zívne.
„Och mimochodom." otočí sa na Lilly. „Tvoj plán nevychádza, čo?"
Lilly sa zamračí, nevediac o čom rozpráva, ale potom jej do dopne. „Čo?" Ako na to mohol prísť? To musí byť nejaké nedorozumenie.
„Viem o čo ti ide miláčik a musím povedať, že si šikovná. Matthew je zaľúbený, takže nie je taký ostražitý akým býval. Ale ja som si to všimol." žmurkne na ňu. „Šikovné, to musím uznať. No budeš sa musieť viacej posnažiť."
Olivia natiahne rúčky smerom k Lilly a vydá nejaký zvuk. Jason na ňu pozrie a pokrúti hlavou. „Ideme spať maličká," no Liv sa to nepáči a vydá ďalší zvuk.
„Môžem?" opýta sa Lilly a natiahne k malej ruky. Jason na sekundu zaváha, no potom jej podá svoju dcéru, ktorá niečo spokojne zamumle. Len čo je v náručí Lilly, znova si zívne a do úst si vloží palček.
„Ja ju uložím." ponúkne sa Lilly a vstane zo stoličky. Jason sa zarazí a nakrčí obočie. „Si si istá? Zvládneš to?" podíde k nej a ona si až teraz uvedomuje, aký je vysoký. Ona je síce nižšia od Caroline, ale v rodine patrila medzi tie vyššie. No tu zisťuje, že pôsobí maličko. Jason nie je vyšší ako Matthew, ale rozhodne je dosť vysoký. Tá jeho výška ju desí a láka zároveň. S istotou vie, že ak by ho objala, mohol by si položiť bradu na jej hlavu a perfektne by do seba zapadli.
Lilly! Okríkne samú seba a pokrúti hlavou.
„Uh, oh, jasné, že to zvládneme, veď sme ženy, nie?" usmeje sa a Jason sa nakloní k Olivii, aby jej dal pusu na dobrú noc.
ESTÁS LEYENDO
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_