V čase keď sa Caroline dostáva na svoju izbu je poriadne vyčerpaná. Ale ani to ju neodradí od toho držať svojho syna v náručí.
Matthew je celú dobu s ňou a drží ju za ruku. Keď je v izbe, je poriadne vyčerpaná, ale aj tak sa nevie dočkať svojho malého synčeka. Keď sa otvoria dvere a dnu vstúpi sestrička. Caroline je celá bez seba, ale do izby vojde niekoľko ďalších ľudí. Zo začiatku je mrzutá, pretože si Patricka neužije, ale len čo zbadá Lilly, poteší sa a to nie je všetko. Dnu vojdú jej traja bratia – Charlie, Cory a Chris.
„Caroline." vyrúti sa k nej Lilly.„Kde je?" vyzvedá a posadí sa vedľa nej na posteľ.
„Tu máme toho malinkého." podíde k nim sestrička a vloží ho maminke do rúk. „Je Vás tu celkom veľa, tak len chvíľu, dobre?" nečaká na ich odpovede a nechá ich tam samých.
Caroline si k sebe privinie to malé stvorenie a Matthew je hneď pri nej. Charlie, Cory, Chris, Jason, Lilly, Elena a dokonca aj Olivia na nich pozerajú ako na svätý obrázok. Ako prvá sa ozve Elena.
„Tu je môj vnúčik. Vitaj maličký." pohladí ho po tváričke a Olivia v jej náručí na neho nepekne zazerala.
„Teraz ma už babička nebudeš ľúbiť?" opýta sa vážne a v všetci prítomní sa zasmejú. Atmosféra v nemocničnej izbe sa razom uvoľní.
„Ale samozrejme, že budem miláčik. Obidvoch rovnako!"
„Dobre." prikývne a rúčkou si prejde po očiach. „Tak aj ja ho budem ľúbiť."
Lilly sa usmeje a dá Olivii pusu. Potom jednu venuje aj svojmu synovcovi a aj sesternici.
„Si v poriadku?" opýta sa jej a Caroline prikývne.
Je viacej než len v poriadku. To čo cíti, keď v náručí drží svoje dieťa je neopísateľný pocit. Cíti sa naplnená a šťastná ako nikdy predtým. Bála sa toho, tak strašne, že až nechcela porodiť. Ak má byť úprimná, desila sa mať dieťa, ale nie je nad pocit mať toho drobca v náručí. Ten pocit, že to ona a Matthew mu dali život, že je tu len vďaka nim. Je to niečo tak nádherné, že v to ani nedúfala. Nosom mu prejde po jeho tváričke a vdýchne jeho vôňu. „Sme v poriadku." povie spokojne.
„Vyzeráš šťastne." zhodnotí Jason a ona chce kričať, že aj je.
„Ako bolo v LA? Všetko v poriadku?"
Lilly môže cítiť Jasonov pohľad na svojom chrbte, priam cíti ako jej tam vypaľuje dieru. Čo sa stalo stalo sa, nechce o tom rozprávať, nechce to ani riešiť. Skoro ráno ich zobudil mobil a Matthew im oznámil, že Caroline rodí a tak našťastie nebol čas na trápny rozhovor po. Lilly využila to, že boli v Los Angeles a zobrala so sebou aj bratrancov, bratov Caroline.
„Všetko v pohode" povie neutrálne a na Jasona sa ani nepozrie. „Po ceste som ti zobrala prekvapenie." pokrčí plecom a trochu odstúpi z postele. Od Jasona si drží bezpečný odstup.
Caroline sa unavene usmeje na svojich bratov a tí k nej po jednom prídu a dajú jej bozk na tvár. Potom sa rozplývajú nad svojim synovcom a doslova sa predbiehajú v tom, kto ho bude mať prvý.
„Kto bude krstnými rodičmi? Už ste nad tým rozmýšľali?" opýta sa Charlie. Po smrti ich otca sa ako najstarší syn stal hlavou rodiny a celej mafie v Los Angeles. Bol síce mladý, ale tradície nepustia.
„Jason a Lilly." prehovorí Matthew čím viacerých prekvapí.
Charlie sa zamračí a prižmúri oči. „Caroline je z našej rodiny, nemal byť by byť jeden z krstných rodičov od nás?"
KAMU SEDANG MEMBACA
Zviazaní rodinou
RomansaZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_