Kapitola 7 - Návrh

7.8K 478 38
                                    

Zobudí sa na nepríjemný pocit. Neprebudí sa úplne, len bdie a rozmýšľa čo to je. Akoby tu niekto bol, akoby ju niekto sledoval. Len čo jej tieto myšlienky prídu na um, prudko otvorí oči a posadí sa.

Postava sediaca pri jej posteli ju prinúti vykríknuť. Pritisne si prikrývku bližšie k telu, akoby ju ten kus látky mohol ochrániť.

Postava na stoličke potichu zanadáva a zapne nočnú lampu. „Lilly kľud, to som ja Matthew." povie potichu. „Nekrič."

Lilly sa zhlboka nadýchne a stále ho ostražito sleduje. „Čo tu robíš?" opýta sa ho, ale on neodpovie. Po niečo sa natiahne a hodí to Lilly na posteľ.

„Viem, že si sa do tejto posranej situácie nedostala naschvál Lilly a viem, že sa ti tu nepáči. Tu je riešenie." hlavou kývne ma malé čierne vrecúško a ona ho otvorí.

„Čo to?" zašepká keď tam zbadá niekoľko zrolovaných bankoviek a pas.

„Dohoda. Vidím ako sa Caroline pri tebe trápi a tiež viem, že našou rodinou opovrhuješ. Sme mafiáni skrz naskrz a s tým nič neurobíš ani ty, ani ja. Caroline nebude spávať dovtedy pokiaľ nebudeš spokojná a obaja vieme, že tu nebudeš spokojná nikdy. Robím to len pre Caroline, naozaj nechcem aby sa toľko trápila. Nebyť jej neurobím to. A teraz ma počúvaj. Sú dve možnosti."

pozrie na ňu a ona si zakúsi do spodnej pery.

„Zoberieš si doklady a peniaze a ja ti ručím za to, že ťa nikto nikdy nenájde. Odídeš ďaleko, niekam do Európy a začneš nový život ako niekto nový. Ale je to bez našej ochrany a podpory. Akonáhle odídeš, nepoznáme ťa a už nás nikdy neuvidíš. Nie je možnosť návratu. Alebo." odmlčí sa a prezrie si ju. „Ostaneš. Povieš nám všetko čo sa stalo, do jediného detailu a ja osobne ti zaručím ochranu Lilly. Viem, že mafiu neznášaš, ale bohužiaľ si sa tu narodila a toto je tvoj údel. Máme určité pravidlá, podľa ktorých sa riadime a ty sa budeš tiež. Dostaneš osobného strážcu a všetkých naokolo urobíš šťastnými len tým, že tu ostaneš. Je to na tebe Lilly, rozhodni sa správne."

Mlčky na neho hľadí a spracováva to. „Tebe na Caroline naozaj záleží, však?" opýta sa ho.

„Náš vzťah nebol perfektný, boli sme spolu lebo to naše rodiny chceli. Ale našli sme si k sebe cestu a všetko bolo fajn, pokiaľ." odmlčí sa.

„Pokiaľ som sa neobjavila ja." dodá sucho Lilly a pošúcha si čelo.

„Caroline sa trápi. Obviňuje sa za to, čo sa ti stalo. Chce ťa mať v bezpečí."

„Ak odídem?"

„Zlomí ju to, ale je silná. Zvládne to. Rozhodnutie je v tvojich rukách ja ťa ovplyvňovať nebudem." postaví sa. „A pamätaj si. Toto je jediná šanca. Robím to pre Caroline. Ak chceš odísť, udeje sa to zajtra a potichu. Nikto sa o tom nedozvie. Ak ostaneš, nikto sa nedozvie o našej malej dohode." venuje jej jeden pohľad a ona prikývne.

„Ráno potrebujem odpoveď." s tými slovami odíde.

Lilly si ľahne naspäť do postele, ale zaspať sa jej nepodarí. Myšlienkami je úplne inde a celú noc zvažuje ponuku, ktorú dostala. Má jedinečnú príležitosť odísť a nikdy sa neobzrieť. Môže vypadnúť z tohto chaosu raz a navždy. Zväzky bankoviek ktoré jej Matthew ponúka sľubujú, že sa nebude mať zle, ale na druhej strane... dokáže len tak odísť a nikdy sa nevrátiť? Svojou rodinou opovrhuje odvtedy čo sa dozvedela, čo sú zač, ale predsa len. Charlie, Chris, Cory, ale hlavne Caroline. Tá jej bude chýbať zo všetkých najviac.

Och, čo má robiť? Vie, že ak teraz neodíde, rovnakú príležitosť už nebude mať, Matthew jej to sám povedal. Ale ak odíde, bude sa vedieť postaviť na vlastné nohy a žiť v meste, ktoré nepozná?

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now