„Už si na mňa nájdeš čas?" príde ku Caroline, ktorá sa slní na slniečku. Má na sebe len bikini a tak jej jej krásne vidieť jej vypuklé bruško.
Lilly si prisadne na vedľajšie lehátko a Caroline si zloží slnečné okuliare.
„Jasné, že nájdem. Čo potrebuješ?"
„Môžme sa porozprávať?"
Caroline si povzdychne a narovná sa, aby sa jej lepšie sedelo. „Asi to nebude príjemný typ rozhovoru, však? Tak spusti." vyzve ju a Lilly tak aj urobí.
„Prečo sme tu?"
Caroline sa uškrnie, rozhodnutá ju trošku natiahnuť. „Nepáči sa ti tu? Sme v teple, pri mori a netrávime čas v tom chladnom New Yorku."
Pretočí očami. „Prečo Los Angeles?" objasní ti.
„Mne a maličkému prospeje slnko." chytí sa za bruško a Lilly sa pousmeje. Je voči tomu malému tak starostlivá a ochranárska, aj keď si to nechce priznať. Lilly ju na to nie raz upozornila, no Caroline ju zakaždým odbije, že si vymýšľa.
„Ok. To si sem mohla prísť ty a Matthew. Prečo sme tu my všetci?" provokačne nadvihne obočie a je si istá že z tohto už nevykorčuľuje.
„Prišli sme navštíviť rodinu. Od pohrebu sme tu neboli."
Žalúdok jej poskočí, ako vždy keď si spomenie na pohreb. Stále nevie ako sa voči všetkému postaviť. Rodičia jej po celí život klamali a aj keď už nie sú na tomto svete, stále im nevie opustiť."
„Jason? Liv? Elena?" tlačí na ňu a Caroline si podráždene povzdychne.
„Čo chceš počuť?"
„Pravdu."
Zatiaľ čo čaká na jej odpoveď jej pípne mobil. Podráždene ho vyberie zo zadného vrecka svojich šortiek a pozrie sa kto to je. Jej výraz zjemnie a Caroline to samozrejme neujde.
„S kým si píšeš?" vyzvedá a Lilly jej venuje zamračenie. „S nikým."
„Hej, kto to je?" snaží sa jej nakuknúť do mobilu, no bez úspechu.
„Len Marcus."
„Len Marcus?" Caroline nadvihne obočie. „O čo ide?"
„O nič. Len si píšeme." odbije ju.
„Len Marcus, len si píšeme... hmm."
Lilly sa ten tón nepáči. „Nemôžme si písať?"
„Pokiaľ viem nebola si dva krát nadšená z toho, že to má byť tvoj manžel."
„No ale veľa vecí sa zmenilo." mobil položí vedľa seba. „Veľa sme sa rozprávali a celkom sme si sadli. Máme toho veľa spoločného a čo je hlavné ani on sa nechce ženiť."
„O tom však on nerozhoduje." zapojí sa do toho Matthew a ona ani nepostrehla, kedy sa tu objavil. Caroline na neho vrhne škaredý pohľad no on sa mračí. „Svadba bude vtedy keď poviem s kým vyberiem." povie pevne a obe sa na neho zagánia.
Lilly vie, že kráča po tenkom ľade, preto sa bude snažiť byť čo najposlušnejšia, aby získala najviac času na oddialenie tej nezmyselnej svadby.
„Dobre a teraz mi už môžete povedať čo tu robíme?"
Matthew si povzdychne a posadí sa vedľa Caroline. Dá jej do vlasov pusu a perami tam ostane ešte dlhšie než je potrebné.
„Si už veľké dievča a nemá zmysel ti klamať Lilly." prehovorí a Caroline s ním súhlasí.
„Ale priprav sa, že sa ti to nebude páčiť." upozorní ju a ona je netrpezlivá.
„Rivera je späť. A je rozhodnutý pomstiť sa."
***
Všetci si užívajú slnko a teplo v Los Angeles. Teda všetci ako všetci, Matthew aj s bratmi Caroline ráno niekam zmizli a ešte sa nevrátili. Jason zobral ju, Oliviu, Elenu, Caroline a ešte jednu ich sesternicu do národného parku, kde si rozložili deku. Nechápala ako sa mohli tváriť ako normálna americká rodinka, ale naozaj sa tým nechcela zapodievať. V noci toho veľa nenaspala, vždy keď zatvorila oči, videla Riverovu tvár. Matthew jej sľúbil, že sa jej nič nestane, že ju ochránia, ale nejako tomu nemohla uveriť. Nakoniec bolo len dobre, že odišli z mesta.
Olivia bola ukážková, sladká ako vždy, ani raz nezaplakala. Jej sesternica jej liezla na nervy, hlavne tým jej chichotom a tým ako sa snažila zbaliť Jasona. Prerástlo to do takého štádia, že to ž nedokázala počúvať a ponúkla sa, že pôjde kúpiť zmrzlinu. Caroline ňou pohrdla, Elena sladké neľúbi a jej sesternica si nechce kaziť postavu. Jediná kto sa chytil na slovo zmrzlina bola Olivia, ktorá to slovo opakovala dokola. A tak teraz stojí v nekonečnom rade na zmrzlinu, ale nesťažuje si, jej uši si aspoň oddýchnu od toho chichotu.
Keď je konečne na rade, sebe dopraje tri kopčeky zmrzliny a pre Liv zoberie dva – čokoládovú a šmolkovú. Zaplatí, poďakuje a vyberie sa späť k miestu, kde majú rozloženú deku. Vidí všetkých, okrem Olivie a Jasona. Zamračí sa a hľadá tých dvoch. Nie sú ďaleko, len o niečo ďalej si Jason vyhadzuje Oliviu do vzduchu a naspäť ju chytá. Malá sa na tom náramne zabáva, ale to nie je to, čo zaujme Lilly. Je to jeho polonahé vypracované telo. Ten bastard si dal dolu tričko a teraz vidí ako s s každým pohybom jeho svaly vlnia. Má na neho tak perfektný výhľad. Nie len ona, ale každá druhá žene, ktorá má na ňom prilepené oči. Polonahý chlap s dieťaťom je smrteľná kombinácia dokonca aj pre ňu, odhliadnúc od toho, že je to mafián a kretén prvej triedy.
Pomaly k nemu kráča a stále ho sleduje.
„Ehm." vyruší ich a on sa na ňu otočí a venuje jej úsmev. Je to ten typ úsmevu, pri ktorom ženy dobrovoľne odhadzujú nohavičky a ona od toho tiež nemá ďaleko. Avšak zameria sa na Oliviu. „Nemal by si ju takto vyhadzovať, hlavne pred zmrzlinou." kára ho, no on sa len usmieva.
„Zmrzlinou vravíš?" nadvihne obočie a ona prikývne.
Nahne sa k nej a tým jej naruší osobný priestor. „A ktorou, maličká?" zašepká a jej nabehnú zimomriavky. Nechápe svoje vlastné telo. Čo to s ňou stvára?
Lilly sa pozrie na zmrzliny vo svojej ruke a ostane prekvapená, keď v pravej ruke drží len kornútok. Otočí sa za seba a v diaľke vidí, ako je na zemi zmrzlina pre Oliviu. Nechápe tomu, nebola si vedomá toho, že by jej spadla alebo niečo.
„Niekto bol zjavne rozrušený, však?" Prehlási sebavedomo a žmurkne na ňu. Ona sa len trhane nadýchne. „Ale aj tak ďakujeme." z rúk si zoberie jej zmrzlinu a ona ani nestihne namietať. V ruke jej ostane prázdny kornútok a vidí ako si Olivia pochutnáva na jej zmrzline. Nahnevaná na samú seba sa posadí a deku a zje aspoň kornútok.
Olivia na ňu zamyslene hľadí a potom k nej natiahne rúčku so zmrzlinou. Lilly pri tomto jej nevinnom geste úplne zmäkne a natiahne sa po ňu. Bezmyšlienkovito si ju k sebe privinie a venuje jej na líčko bozk.
„To čo malo znamenať?" pýta sa Caroline a Lilly presne vie kam tým naráža. „Naozaj ťa rozhodí polonahý Jason? Mala som o tebe väčšiu mienku."
Lilly zavrčí a Jason sa uškiera popod nos. Elena sa tvári, že sa jej to netýka a Olivia si pokojne líže zmrzlinu. Jej sesternici sa ústa nezatvoria a plus sa ho musí pri každej príležitosti dotknúť. On si to očividne užíva, tak ako aj pohľady ostatných žien. Jediné na čo ona teraz myslí je to, ako by cez neho najradšej hodila veľké, škaredé vrece.
~
Rivali sú úspešne za mnou a musím povedať, že to bola riadna makačka :D Ale som rada, že som sa do toho dala, teší ma, že ten príbeh má za tak krátku dobu taký úspech a že ste si ho obľúbili! :)
Samozrejme, že po mesiaci písania bolo písanie to posledné na čo som teraz myslela, ale viem sama ako som tento príbeh zanedbávala a tak som sa doslovne dokopala k napísaniu túto časti. Budem sa snažiť napísať ešte dve tri časti do Vianoc, tak snáď sa do toho dostanem. Tiež by som chcela začať so Zoey, hlavne keď mám teraz nápady, tak snáď sa mi podarí aj to, uvidíme.Ďakujem za vašu trpezlivosť a vaše úžasné komentáre pri tomto príbehu a tak isto aj za vašu podporu. Lilly a Jason sú späť a máte sa na čo tešiť, to sľubujem.
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_