Heď ako sa ráno zobudí, musí ísť do sprchy. Večer bola z celého dňa taká uťahaná, že sa jej nechcelo a išla rovno do postele. Zobrala si svoje veci a potichu prešla do kúpeľne. Bolo ešte skoro ráno a keď že bolo všade ticho, asi ešte všetci spali.
Preto ostane zamrztnutá na mieste, keď otvorí dvere kúpeľne a tam stojí Jason. Nahý Jason, aby bolo jasné. Úplne nahý.
Nevie zo seba dostať ani slovíčko, nevie sa ani pohnúť, len tam hlúpo stojí a očami behá po jeho tele. Oči sa sústreďujú špeciálne na jednu jeho časť a nestačí sa diviť.
„Ehm," odkašle si Jason a naďalej stojí oproti nej. Bez hanby, bez toho, aby sa zahalil, len tam v kľude, sebavedomo stojí. „Penis." vysloví a Lilly sa konečne pozrie do jeho očí. „Volá sa to penis vieš?"
Nechápe o čo mu ide, čo rieši. „Vďaka tomu sa robia deti Lilly."
Pohne sa smerom k nej, ale ona začne cúvať. „Čo to?" začne panikáriť a keď naruší jej osobnú zónu, zastaví. Natiahne sa po uterák za jej hlavou a omotá si ho okolo bokov. „Uterák Lilly." objasní jej. „Ten je na utieranie tela. Čo to dnes s tebou je?"
Lilly sa akoby vráti k životu a pokrúti hlavou. Správa sa k nej ako k päť ročnej. „Debil," otočí sa mu chrbtom a odíde z kúpeľne. Uteká naspäť do svojej izby, kde to celé predycháva.
Keď do kúpeľne vkročí druhý krát, ubezpečí sa, že tam nikto nie je a potom sa pre istotu zamkne.
Po sprche zíde do jedálne. Momentálne bývajú v nejakom prenajatom dome a jej sa tu páči. Keď sa ocitne v jedálni, Matthew sedí za stolom.
„Dobré ráno." pozdraví ho a on zodvihne hlavu od ranných novín.
„Dobré ráno."
Prisadne si k nemu a rozmýšľa kde je zvyšok.
„Liv ja prisahám, že ak nebudeš poslúchať." nedokončí vyhrážku, no jeho dcéra si z toho nič nerobí len rozhadzuje rúčky. Jason ju uloží do stoličky a potom sa uškrnie na Lilly. „Dlho sme sa nevideli, však?"
„Blbec." zamrmle a nevšíma si ho.
„Niečo o čom by som mal vedieť?" zapojí sa do toho Matthew a jeho brat mu s radosťou odpovie.
„Mali sme ráno nečakané stretnutie v kúpeľni. Nejako som nepochopil, že Lilly sa chce osprchovať so mnou a predbehol som ju." pokrčí plecom a Matthew sa uškrnie. Ten jeho brat je prvotriedny somár. Občas sa nestačí diviť ako môže byť v jednej minúte malý chlapec a v tej druhej starostlivý otec. Tak ako aj teraz. Sústredene sa snaží nakŕmiť svoju dcéru, ale tá ho má celého v paži. Naťahuje sa za lyžičkou, aby mohla jesť sama, ale on je trpezlivý a skúša to ďalej. Avšak len do toho momentu, kedy dôjde Olivii trpezlivosť a začne byť podráždená a poriadne hlučná. Skúša to na neho a tak sito testuje aj trpezlivosť všetkých naokolo.
Olivia kričí, pokiaľ jej Jason nedá malú, umelohmotnú lyžičku do ruky. Len čo tak urobí, Olivia stíchne a urobí grimasu. Usmeje sa a zeleninová kaša končí na Jasonovom čele. Malá má z toho ohromnú radosť, zatiaľ čo sa Jason ovláda, aby nevybuchol. Matthew sa na tom kvalitne baví a Lilly sa tiež snaží nesmiať sa, ale nejde to.
„Do riti Olivia, toto nesmieš." kára ju a Lilly nakrčí čelo.
„Jason." osloví ho a ponad stôl sa k nemu nakloní. Servítkou mu otrie čelo a pritom rozpráva. „Pozor na slovník." pokára ho a jediné na čo sa on sústredí je jej dekolt pred očami. Nesťažuje si, práve naopak.
Už dávnejšie si všimol, že Lilly pri Olivii roztaje a jej nálada sa razom zmení. Aj keď je nahnevaná, aj keď je smutná, Olivia to vždy napraví ako aj teraz. Vedel, že to ráno mu tak skoro neodpustí, no teraz bola na neho aj tak milá a to len vďaka Liv.
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_