Jasona ráno zobudí mama s Oliviou. V nekresťansky skorú hodinu mu prinesie dcéru a vloží mu ju rovno do teplej postele.
Jason má ťažké ráno, po včerajšom sladkom víne ho akurát tak bolí hlava. Už vie, prečo Caroline pije jeden, maximálne dva poháre.
„Tato, tato." teší sa malá Olivia a začne po ňom liezť. Pridrží si ju jednou rukou, no stále neotvorí oči. „Liv."zamrmle.
„Od šiestej je hore, je na čase, aby si si ju užil." zívne si Elena. Olivia si medzi tým našla novú zábavku a tou je živá preliezka v podobe Jasona.
„Mami, zavolaj Lilly. Tá sa chcela o ňu starať častejšie a teraz je geniálna príležitosť." povzdychne si a položí Oliviu vedľa seba.
„Tatinko bába."
„Och prečo už musíš rozprávať? Život bol oveľa jednoduchší keď si bola nemluvňa, vieš to?" opýta sa jej a ona radostne zvýskne už len preto, že jej venuje pozornosť.
Jason sa po ňu natiahne a uloží ju vedľa seba s plánom, že si ešte pospí, ale to sa Olivie nepáči. Vymaní sa z jeho jemného zovretia a znova vylezie na jeho chrbát. „Koník, koník."
„Liv, dnes nie."
„Volal si ma." započuje hlas a on sa pozrie smerom k dverám. Lilly si práve zaväzuje župan . Jej vlasy sú jeden veľký neporiadok a tiež vyzerá nevyspatá.
„Postaraj sa o Liv." povie jej vecne.
Ona dva krát zažmurká a rozmýšľa či vôbec rozumela správne. „Čo prosím?"
„Chcela si sa o ňu starať? Tu je možnosť."
„Ale ale.." habká a potom rozhodí rukou. „A čo Katie?"
„Tá má až do zajtra voľno." zastaví Oliviu, ktorá chce ísť dole z postele.
„Akože." rozhorčí sa. „Včera večer ma opiješ, dnes ma z toho bolí hlava a ty ma vytiahneš postele len kvôli tomu, aby si sa vyspal?!"
„Ty sama si to včera večer navrhovala." obviní ju. „Pamätáš?" vyzve ju a ona sa mierne zapýri, akoby si spomenula na niečo úplne iné. Jason si to všimne a snaží sa potlačiť úškrn. Takže si pamätá.
Lilly bez rečí siaha po Olivii, ktorá síce na chvíľu protestuje, ale potom dovolí Lilly, aby si ju zobrala.
O dve hodiny na to sa Jason dostaví do kuchyne. Je v dobrej nálade, vyspatý a čisto vysprchovaný. „Dobré ráno." veselo pozdraví prítomné ženy. Uvedomuje si, že v tomto dome je ich prevaha, mali by to s Matthewom nejako vriešiť.
Odpovedi sa však nedočká, dostane sa k nemu len kývnutie od Eleny a jeden škaredý pohľad od Lilly. On Olivia ho privíta s nadšením. „Baban, baban." vykríkne a on sa na ňu usmeje. Podíde k nej, aby si od nej ukradol jeden rýchly bozk a potom sa posadí na miesto. „Banán miláčik. Je to banán." opraví ju.
„Čo nové dámy?" opýta sa a prisahá, že od Lilly počuje zavrčanie, preto pokračuje ďalej. „Ako ste sa vyspali? Dúfam, že tak skvelo ako ja."
Lilly na neho vrhne škaredý pohľad, ale stále mlčí.
„No tak Lilly." osloví ju. „Je tak krásne počasie, slniečko svieti a ty sa mračíš?"
„Chcela by som ísť zobrať Oliviu do parku?" ignoruje Jasona a radšej zmení tému. On na ňu prekvapene pozrie a potom len pokrčí plecom. „Jasné, zavolám niekoho kto vás tam zavezie a dohliadne na vás."
Lilly sa trošku šokovane pozrie na Jasona, úprimne si nemyslela, že bude tak rýchlo súhlasiť.
„Jason veď choď s nimi ty. Matthew bude volať až aj tak poobede a dnes nemáš čo robiť." navrhne Elena a z očí si zloží okuliare. „Aj tak, kto dohliadne lepšie na svoju dcéru než ty?" opýta sa ho a on chvíľu zvažuje tento návrh.
„Oukej. Aj tak som s ňou dlho nikde nebol a máš pravdu, kto bude lepšia ochrana než ja?"
Lilly je ešte stále v šoku.
„Máš aj niečo konkrétne?" usmeje sa na Lilly a odpije si z kávy.
„Nie. Nejaký park, môžeme si spraviť piknik?" navrhne, no len čo to vysloví, ten nápad sa jej už nezdá taký skvelý. „Alebo niekde kde sú preliezky, nech sa Liv vyblázni."
Jason prikývne a uvažuje. „Dobre, nájdeme nejaké parky a niečo vyberieme. Vieš byť do hodiny pripravená?"
„Asi áno. Len prezlečiem Liv a zbalím nejaké veci."
„Dobre, tak za hodinu v garáži."
Ona a Jason sami v aute? Po včerajšej noci? Toto dopadne všelijako, len nie dobre.
~
Uf, nejako som sa pohoršila v pridávaní, aj vy ste si všimli?! :D Aj túto časť som rozdelila, aby ste mali aspoň niečo, lebo kým by som ju celú dopísala, to by ste sa načakali... ale počasie sa už kazí, takže si myslím, že budem mať viacej času na písanie :) (dúfam, lebo mám v pláne niečo nové :))
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_