Kapitola 15 - Fľaša vína

7.5K 527 49
                                    

„Ešte nikdy som nepila alkohol." zopakuje a teraz celou vetou.

„Ooukej," natiahne a položí nedotknutá pohár na stôl. Viac si ho nevšíma, všetku svoju pozornosť venuje Lilly. „Ako je možné, že si sa ešte nedotkla alkoholu? Veď koľko máš rokov?" opýta sa jej.

„Osemnásť."

Prikývne. „Osemnásť." zopakuje zamyslene. „To si nechodila na párty? Nikdy si s kamarátmi neochutnala alkohol?" pýta sa jej pochybovačne. „Nehovor mi, že si sa ešte nikde nebola ani baviť."

„Chodili sme sa zabávať, ale čo ja viem. Posledný rok na strednej som mala domáceho učiteľa a kamaráti chodili ku mne. Náš dom bol vždy plný ľudí a to sa tam nedalo."

„Kluby?"

„To som mala prísne zakázané."

Jason prižmúri oči. „Nehovor mi, že si nebola na žiadnej diskotéke. To ti naozaj neuverím." pokrúti hlavou.

Lilly sa začervená a skloní hlavu. „Dobre, raz som sa na jednu party vyparila, ale nepila som. Stačilo už len toto, ak by ma tu našli mala by som dosť zle, nehovorím ešte o tom, ak by som pila." strasie sa a Jason prikývne. Chápe ju.

„Ty si úplný protiklad našej sesternice." zhodnotí. „Vy dve by ste s teda nerozumeli. Tá sa prvý krát opila v šestnástich a zhodou náhod to bolo v tomto dome.." uchechtne sa. „A bolo to so mnou a Mattom. Ale neboj sa, teba neopijem." chlácholí ju.

Ona na neho vypúli oči . „Nemyslím si, že to bude dobrý nápad." začne, ale je prerušená.

„Nejdem ťa opiť." trvá na svojom. „To nemám za potreby. Len ochutnáš alkohol. Caroline má jedno obľúbené víno, ktoré stále pije na večeri a keď že je teraz v druhom stave, chýbať jej nebude. Sekundu." len čo to dopovie mizne. Lilly sedí nehybne na sedačke a kúše si spodnú peru. Nepáči sa jej to, ani trochu. Jason je za okamih späť s fľašou červeného vína a dvoma veľkými pohármi na stopke. „No," položí poháre na stôl a začne študovať fľašku. „Toto víno som ešte nepil, ale vyzerá dobre." pokrčí plecom. „A Caroline je na ňom priam závislá, takže musí byť dobré. Potrebujem otvárak." položí fľašu na stôl a odíde do kuchyne. Zatiaľ čo sa prehrabuje vo všetkých zásuvkách a hľadá vývrtku na víno, Lilly nedôverčivo sleduje nevinnú fľašku. Nemá z toho celého dobrý pocit, ale ak si dá glg, nikomu to predsa neublíži, nie?

Jason sa vráti do miestnosti s vývrtkou v ruke a s iskrou v očiach. „Misia splnená." natiahne sa po fľaši.

Lilly na neho hľadí a mračí sa. „Vieš s tým narábať?"

„Miláčik." osloví ju. „Viem narábať so zbraňami a nožmi. Jedna vývrtka ma nemôže prekvapiť." pretočí očami a začne otvárať fľašku. So začiatku s tým bojuje, ale nakoniec sa mu to úspešne podarí a on nalieva rudú tekutinu do dvoch pohárov. Jeden jej podá a ona ho váhavými prstami objíme.

„Tak na zdravie," vyhlási Jason. „Na tvoj veľký deň, keď prvý krát ochutnáš alkohol." zazubí sa a štrngne si s ňou. On sa napije ako prvý a dopraje si poriadny dúšok.

„Hmm, je to dobré, sladké, vôbec nie je trpké... myslím si, že ti bude chutiť. Do toho." vyzve ju a ona si privonia k poháru. Nevonia to nejako dobre, ale ani zle. Pomaly si pohár priloží k perám a Jason ju sleduje. Má nutkanie jej povedať, že ten pohár jej neublíži, ale zdrží sa.

Lilly si odchlipne a na pár sekúnd je ticho.

„Hmm, je to chutné." zhodnotí a tento krát si dopraje väčší dúšok. Jason sa usmeje.

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now