Kapitola 25 - Princezné

6.6K 494 32
                                    

Lilly má nutkanie vidieť Oliviu, ale nechce sa stretnúť s Jasonom. Vie, že o takomto čase tu už býva Katie, ale náhoda je blbec a človek nikdy nevie. Po špičkách prejde okolo jej izby a nakukne dovnútra. Uľaví sa jej, keď uvidí Oliviu v princeznovských šatách a Katie.

„Dobré ránko." povie veselo, ale namiesto odpovedi dostane len odfrknutie. „Ahoj Liv." povie Olivii a tá sa k nej rozbehne.

„Katie, môžeš si dať voľno, chvíľu s ňou ostanem."

Katie chce namietať, ale Lilly trvá na svojom a ona hrdo odíde. Lilly nerozumie čo jej sadlo na nos, vždy spolu vychádzali, tak čo má teraz za problém?

„Ako sa máš Olivia?" opýta sa maličkej a ju udrie fakt, že je teraz jej nevlastnou mamou.

„Beua, Ovivia, Lilly." povie jej.

„Áno." Lilly neskrýva svoje nadšenie. „Bella, Olivia a Lilly. Povedz to ešte raz."

Olivia zopakuje svoje slová. „Ty si tak šikovné dievčatko Liv." dá jej pusu do vlasov. „Plincezná."

„Áno miláčik, si princezná."

Avšak Olivia ukáže na Bellu , ktorá leží pri nich na malom koberčeku. Len čo sa k nej Liv postaví, zodvihne hlavu. Olivia jej položí na hlavu korunku, ale Bella nijako nezareaguje, akoby bola zvyknutá.

„Chuderka moja." zasmeje sa Caroline. „A ja som čo?" opýta sa Olivii.

„Plincezná Lilly."

Na Lillinej tvári je nefalšovaný úsmev. „Vieš ako veľmi ta ľúbim Liv?" privinie si ju k sebe.

„Lubim." zopakuje.

Hrajú sa spolu ešte nejakú chvíľu, pokiaľ nad ňou nezvíťazí hlad. Ako na zavolanie príde Katie, ktorá zoberie Oliviu  na prechádzku. Pred tým než odídu, Olivia podíde k Lilly a objíme ju okolo nôh. Lilly to až dojme, pretože nikdy od nikoho nedostala toľko lásky, ako jej dáva toto malinké stvorenie.

Dolu má tanier už len ona, ako predpokladá, všetci už raňajkovali. „Konečne." povie Elena, ktorá tam sedí pri káve a má zapnutý notebook. „Posaď sa." vyzve ju a dá si dolu okuliare. Lilly si všimne jej perfektne urobené nechty a zahanbí sa za ten svoj zošúpaný lak.

„Čakám ťa."

„Mňa? Na čo?" opýta sa zmätene a sadne si na svoje miesto. V hrnčeku má naliaty čaj, ale ten už dávno vychladol.

„Chcem sa porozprávať. Ako sa máš Lilly?"

„Dobre?" odpovie váhavo.

„Nemyslím ako sa máš momentálne. Celkovo. Ako toto celé vnímaš, to že už si vydatá, že si Collinsová."

Lilly prejde chuť do jedla.

„Ako to mám vnímať? Stalo sa a už sa neodstane.

Elena sa uškrnie. „Nesúhlasila som s tým." prizná sa a tým ju prekvapí. „Ale tak isto som vedela, že keď si niečo moji synovia zoberú do hlavy, veľmi ťažko im to vyhovorím. Bol to už rovno prehratý boj." pokrčí plecom. „Len ma prekvapilo to, že si tak rýchlo súhlasila." povie úprimne.

„Mala som na výber?"

„Vždy máš na výber. Ale vybrala si si lepšiu cestu."

„Nemyslím si."

„Môžeš len získať Lilly. Stratiť nemáš čo."

„Ja ale nie som pripravená." prizná Lilly. „Nie na manželstvo na tú zodpovednosť." šalie. „Nie na nič.." pokrúti hlavou. „Mala som študovať, užívať si vysokoškolské časy. Potom by sa zo mňa možno stala architekta a všetko by bolo skvelé. Ale takto nemám nič."

Elena sa na ňu zahľadí a odpije si z teplej kávy. „Pomáha a ubližuje." začne pomaly. „Zraňuje a lieči. Skrýva a odhaľuje." na malý moment sa odmlčí „Dáva a berie." dodá.

„Prosím?" Lilly to zaujme. „Čo to je?" vyzvedá.

Elena sa pousmeje. „Čas moja drahá, čas. Musíš dať všetkému čas."

„Ale ja čas nemám." povie priam zúfalo a Elena pokrúti hlavou.

„Máš všetok čas na svete dievča, len ho musíš využiť a nie premárniť. Daj si pozor, aby ti neunikal medzi prstami. Pretože aj jedna minúta dokáže byť významná." Elena sa postaví a potľapká Lilly po pleci a potom ju tam nechá samú. A ona len rozmýšľa čo tým Elena myslela a hlavne kam tým celým mierila.

~

Viem, časť je extrémne krátka, ale je to akoby len taká vsuvka. Inak na mojom profile nájdete nový príbeh - Som v tvojich rukách, Zoey. Tie, ktoré ste čítali Rivalov viete, že je to pokračovanie :) Aaaa mám pre vás ešte jedno menšie prekvapenie, ale o tom neskôr :)

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now