Kapitola 41 - Obrúčka

6.9K 477 41
                                    

Obe deti spia a tak si sesternice užívajú teplé lúče slniečka. Obe na sebe majú dvojdielne bikiny a ležia na lehátku pri bazéne. Meg im starostlivo pripravila chladenú, ovocnú limonádu, na osvieženie. Voda v bazéne je studená, takže sa kúpať nedá, ale im to aj tak nevadí. Len tak oddychujú a leňošia.

„Takže ty a Jason," začne Caroline

„Hm?"

„Prelomili ste ľady?" zakmitá na ňu obočím.

„Prelomili ľady? Hovor k veci Caroline," Lilly si povzdychne a stiahne si klobúk viac do tváre, aby na ňu nepálilo slnko.

„No veď vieš, teraz keď spolu trávite toľko voľného času a spávate spolu... Nemusí to byť len čisto fyzické,"

Lilly to chvíľu spracováva, keď jej to dôjde. „Narážaš tým na to, či som sa do neho nezaľúbila?" začne sa smiať. Caroline ostane v pomykove, nerozumie prečo sa smeje.

„Čo je na tom smiešne?"

„Nikdy ho nebudem milovať Car."

„Prečo nie?" mračí sa. „Pozri sa na mňa a Matta."

„Je to mafián," povie jej, akoby to všetko malo objasniť. Ale Caroline stále nerozumie.

„A?"

Lilly sa znova zasmeje a nedokáže pochopiť čomu nerozumie. „Nemôžem a nikdy ani nebudem milovať mafiána," krúti hlavou a Caroline pochopí. Prezrie si svoju mladšiu sesternicu a potom sa postaví S úškrnom na perách prehovára

„Vieš si trochu pokrytec,"

Lilly sa na ňu pozrie a dá si dolu slnečné okuliare.

„Hovoríš, že nemôžeš milovať mafiána, ale v pohode s ním spávaš. Je to o prioritách Lilly."

Ona chce namietať a už-už otvára ústa, ale Caroline ju zastaví gestom ruky. „Zmenila si sa Lilly. Celý život si opovrhovala takýmito ľuďmi a pozri sa na seba. Stala si sa jednou z nich. Jason je tvoj manžel a s tým neurobíš nič. Je mafián, ja som mafiánka, Olivia, Patrick a aj keď si to nechceš priznať aj ty si mafiánka. Či sa ti to páči či nie, koluje v tebe naša krv. Jason obetuje kvôli tebe a Olivii viac než kedykoľvek pred tým a ver mi, že ho nechceš zraniť. Pretože potom budem veľmi zlá," prižmúri oči, stáva sa z nej zlá Caroline.„Obaja ste moja rodina Lilly, ale len jeden z Vás sa správa dobre. A ten človek je mafián," prehodí si vlasy a siahne po svojej vode. „Zamysli sa nad sebou, skôr než nebude neskoro,"

S ladnou chôdzou odkráča dnu. Lilly vydá hlboký povzdych a v žalúdku sa jej usadí divný pocit, ktorý nevie identifikovať. Jej slová ju ranili, ale z časti má aj pravdu. Vie, že sa zmenila, alebo aspoň to tak prezentuje. Stavia si pred všetkým týmto ochranný múr, nechce byť zranená, pretože vie, že skôr či neskôr by bola. Toto nie je život pre ňu, stále túži po slobode, ktorú raz získa! Musí!

S povzdychom si znova ľahne na lehátko, aj keď ju už prešla nálada na opaľovanie. Stratí sa vo vlastných myšlienkach a pomaly aj zaspáva, keď sa s trhnutím prebudí na skok do vody. Srdce jej splašene búši, priam chce vyskočiť a ona sa ihneď posadí. Prvotný šok je z toho, že to je Olivia, alebo nebodaj Patrick, no spod hladiny sa vynoria tmavé vlasy a ona si úľavou vydýchne. „Zbláznil si sa Jason?" krúti hlavou. „Tá voda je ľadová,"

„Tá voda je úžasná," oponuje jej a vyšvihne sa z bazéna. Lilly prebehne po jeho polonahom tele a zhlboka sa nadýchne.

„Si ako malé dieťa," skonštatuje Matthew a prekrúti očami. „Ešte horší."

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now