Lilly sleduje svoj odraz v zrkadle.Ťažko sa jej dýcha, cíti ťaživý pocit na hrudi. Nevi či je to z nervozity alebo z tesných šiat, ale staví sa, že svoj podiel na tom majú obe veci.
Rukou prechádza po jemnej, zamatovej látke a nie je si ničím istá. Naozaj je toto to, čo chce urobiť? Ak to teraz spraví už nebude cesty späť.
Liv ju zaťahá za látku šiat a ona sa na ňu pozrie. Malá časť z nej sa upokojí a usmeje sa. „Ahoj,"
„Si nádherná," povie jej zasnene a Lilly sa zatrasie. Áno, toto je to čo chce urobiť!
„Poď sem," čupne si k nej, opatrne aby si nepristúpila šaty a objíme ju. Olivia sa usmeje a silno ju stisne. „Mám ťa rada maminka," povie a ona je napevno rozhodnutná.
„Maminka?" opýta sa Caroline. Lilly si uvedomuje, že sa jej o tom zabudla zmieniť a celkom sa obáva toho ako zareaguje. Keď sa na ňu otočí, sleduje ju z výšky. Má na sebe nádherné, tesné, červené šaty a smrteľne vysoké podpätky. Vlasy má ako zvyčajne vypnuté a zdobí ju výrazný mejkap. Vyzerá ako bohyňa a to nepreháňa.
„Áno," ujme sa toho Olivia a hrdo vykročí k svojej tete. „Toto je moja maminka Lilly a druhú maminku mám v nebíčku. Ja mám dve maminky vieš," sladko sa na ňu usmeje a ukáže jej všetky svoje drobné zúbky. Lilly to dojme a tvár Caroline sa tiež zjemní. „No a oddnes máš aj tretiu mamu, krstnú mamu a ňou som ja."
„Áaano," zvýskne a objíme ju.
Lilly sa na ne usmeje. Dnes poobede, keď krstili Patricka, rozhodli sa pokrstiť aj Oliviu, ktorej sa to nesmierne páčilo. Bola nádherná keď tam stála v bielych šatách a tvárila sa dôležito. Pri tej spomenie sa jej do mysle vkradol ďalší moment, na ktorý nikdy v živote nezabudne.
Sedí v obývačke a listuje v skriptách keď k nej dobehne Olivia. „Aha aha aha," postaví sa pred ňu v nádherných bielych šatách a zatočí sa.
„Wow krásne. Ale na čo sú ti ideš sa vydávať?" zasmeje sa. November ešte nie je, takže maska na Halloween to určite nebude, jedine ak by jej to Jason kúpil z rozmaru.
„Olivia!" počuť jeho nahnevaný hlas a to už sa Liv ukryje za Lilly. Jason vbehne do izby a len čo zbadá Lilly zarazí sa.
„Do riti," vydýchne a zvesí plecia. Nervózne si vojde do vlasov a škaredo pozrie na svoju dcéru, ktorá vykúka spoza nôh Lilly.
Lilly sa zasmeje a pokrúti hlavou. „O čo ide?"
„Nechcl som to takto," vydýchne. „Liv poď sem," otvorí náruč a jeho dcéra do nej zapadne. Zoberie si ju na ruky a potom sa zadíva na Lilly. „Mal som plán, malo to byť inak, ale Liv to celé pokazila," povzdychne si a potom pred ňu pokľakne s Liv v náručí. Lilly zalapá po dychu a vyjavene ho sleduje. Nie tak celkom rozumie tomu čo sa deje a ani potom čo si v jeho ruke všimne krabičku v ktorej žiari nádherný prsteň.
„Lilly, vezmeš si nás?" je všetko čo povie, ale jej to dokonale stačí.
„Ale veď my už manželmi sme," zašepká. Jason sa usmeje a Liv si o neho oprie hlavu.
„To áno, ale urobili sme to len na úrade. Chcem aby si mala svadbu akú chceš, akú si zaslúžiš. V kostole, v nádherných šatách, s veľkou hostinou."
Lilly začne plakať, zatiaľ čo tí dvaja pred ňou stále kľačia, keď že nedostali svoju odpoveď. Ona potiahne nosom a niekoľkokrát prikývne. „Áno," povie rozhodne aj keď sa jej trasie hlas. Jason je v sekunde na nohách a už ju stíska v náručí. Olivia sa teší a Lilly stále plače. „Vezmem si ťa. Oboch," opraví sa s usmeje sa. „S radosťou."
Jason jej dá dolu obrúčku a nahradí ju snubným prsteňom.
Lilly sa podvedome hrá so svojim prsteňom, ktorý o niekoľko minút nahradí obrúčka a neprítomne sa usmieva.
„Lilly!"
Pri oslovení sebou trhne a vráti sa do reality. „Áno?"
„Si pripravená?"
Prikývne a posledný krát sa pozrie na svoj odraz. Áno, tento raz bola pripravená stať sa pani Collinsovou. „Poďme do toho!"
„To je moje dievča," uškrnie sa Caroline a otvorí dvere. „E-e-e!" zabuchne dvere a nechá ju tam samú. Lilly zarazene pozerá na dvere, ale len čo započuje známy hlas, pochopí.
„Daj si spiatočku a počkaj Lilly v kostole."
„Chcem jej len niečo povedať," nalieha Jason no Caroline je neoblomná.
„Povieš jej to, keď príde k tebe,"
„Je to dôležité. Pusti ma tam,"
„Zabudni... vidieť nevestu pred obradom prináša novomanželom smolu,"
„Manželmi už sme takže toto na nás neplatí,"
Caroline to na chvíľu rozladí a stratí reč. „Aj tak," odvrkne. „Nepustím ťa tam. Mám pri sebe zbraň a nemám problém ju použiť,"
Jason si sebavedomo odfrkne. „Neublížila by si svojmu švagrovi."
Caroline nadvihne obočie v tichej otázke či to chce vyskúšať. Nechcel a tak ju radšej poslúchol.
„Lilly," zaklopal na dvere. „Len si to prosím nerozmysli. Zlomíš tým niekoľko sŕdc," posledný krát buchne do dverí a potom sa zagáni na Caroline.
Elena podíde k Lilly a dotne sa jej pleca. „Spravila si z môjho syna šťastného muža. Gratulujem,"
*
Jason sa nakloní k Lilly, aby sa ubezpečil či je všetko v poriadku. Lilly ho ubezpečí, že je a naozaj je. Síce je trošičku unavená, ale inak je všetko perfektné. Keď bola mladšia snívala o veľkej rozprávkovej svadbe, ale keď prišla tá chvíľa, nebola si tým až taká istá. A tak sa s Jasonom zhodli na menšej útulnej svadbe, ktorá sa konala vonku na nádhernom prostredí. Pozvali len rodinu a najbližších priateľov a počet hostí neprekročil číslo dvadsať. Ale nevadilo im to, bolo to presne tak ako chceli. Pre Lilly to trošičku viac dýchalo luxusom, ale to bola rodina Collinsovcov. Hostia sa bavili, mladomanželia sa bavili a všetko bolo perfektné. Jason si dal záležať a ona si tento večer naozaj užívala. Obrad bol krásny, kostol bol honosne vyzdobený a všade veľa ľudí. Mala trému či nespadne, či nezakopne alebo či tam neodpadne, ale ustála to. Po boku mala Caroline, po tom druhom Matthewa. Keď po ňu prišiel, skoro odpadla, ale on sám ju ubezpečil, že to robí kvôli svojmu bratovi. Po obrade sa v limuzíne presunuli do čarovného kaštieľa, lepšie povedané do jeho záhrady, kde sa konala hostina. Hostia tam už boli a len čo prišli s Liv v náručí tak na nich hádzali ryžu a začali im gratulovať. Dostali toľko darov, až sa jej z toho točila hlava a ani si nestihla všetky prezrieť.
Trošičku sa toho celého obávala, predsa len nevedela čo očakávať, ale ničoho sa nemusela obávať. Jason to zvládol na jedničku, až tomu nedokázala uveriť. Konečne si uvedomovala aký je dokonalý a neverila, že to celú dobu prehliadala. Bola hlupučká, ale hlavne slepá.
„Si pripravená?" zašepká jej a perami sa obtrie o jej ucho.
Lilly sa zachveje a oprie sa o svojho staro-nového manžela. „Pripravená na čo?"
„Na svadobnú noc predsa,"
Zamračí sa na neho v tedy nad ich hlavami preletí helikoptéra, ktorá o kúsok ďalej začne pristávať. Lilly vyvalí oči a pozrie sa na uškierajúceho sa Jasona. „Helikoptéra?" zakričí, aby ju počul.
„Samozrejme, nech je to vo veľkom," natiahne k nej ruku. „Smiem prosiť pani Collinsová?"
Chytí sa jeho ruky, pozrie sa na prítomných a potom sa spoločne s Jasonom rozbehnú za svojou budúcnosťou. Kto by to bol povedal, že raz bude mať takú úžasnú rodinu?
~
Tak, asi každá z vás už tuší čo bude nasledovať, však? :)
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_