Kapitola 42 - Iná izba

5.9K 505 25
                                    

Lilly ostane zarazená a sleduje vzďaľujúceho sa Jasona. Vrhne rýchly pohľad na Ryana a potom sa rozbehne za ním. On robí veľké rázne kroky, takže musí utekať, aby ho dobehla, plus je tu veľmi veľa ľudí čiže sa im musí vyhýbať. Snaží sa Jasona nestratiť z očí, ale je naozaj rýchly. Spomalí len aby povedal niečo svojim mužom a potom pokračuje smerom von. Lilly ho dobehne práve vtedy, keď nastupuje do auta a len tak tak stihne naskočiť. Lilly ešte ani nemá za sebou zabuchnuté dvere a on už vyráža.

„Zbláznil si sa?" siaha po bezpečnostnom páse, ale on mlčí. Zviera volant tak silno až mu belú hánky a rozhodne nejde predpisovo.

„Jason," osloví ho, ale nič. „Teraz sa budeme správať ako malé deti a nebudeme medzi sebou komunikovať?"

On nevydá ani hláska, dokonca jej nevenuje ani pohľad a ona sa ofučí. „Fajn, ako chceš," prekríži si ruky na prsiach a tiež mlčí.

Cesta je nepríjemne mĺkva a Lilly ho ukradomky sleduje. Výraz má sústredený, sánku zaťatú. Začne sa jej štikútať a on sa vtedy na ňu raz pozrie, ale inak ju ignoruje. Ona je z toho podráždená plus do toho tá hlúpa štikútka, ktorej sa nevie zbaviť.

„Čo máš za problém?" vzdá to a rozhodí rukami. „Nerobila som nič zlé, len som tancovala."

On sa uškrnie. „Tancovala," konečne prehovorí. „Si vydatá žena a takto vydaté ženy na verejnosti netancujú s cudzími chlapmi."

Lilly sa začervená a skloní hlavu. Dobre priznáva, možno to bolo trošičku cez čiaru. „Len som sa bavila."

„S cudzím chlapom, ktorý ťa už videl v posteli."

„Čo? Nie!" krúti hlavou. „Len mi zaplatil drink a tancovali sme spolu, nešlo o nič viac," ubezpečuje ho.

On sa na ňu zahľadí a povzdychne si. Naozaj sa tvári nevinne a nechápavo. „Si tak naivná Lilly. Ver mi, išlo mu viac než len o tanec," povie skrz zuby. „A ty si sa mu rovno podhodila pod nohy."

V tvári má vpísanú paniku. „Nevedela som,"

„Jasné, že nie..." pretočí očami a znova medzi nimi nastane ticho. Dovezú sa rovno pred vchod a ani teraz na ňu nečaká. Lilly za nim cupitá do domu a nechápe prečo je stále nasraný. Schody berie po dvoch a tentokrát ho už nenasleduje. Vyzuje si svoje podpätky a jej prvá zastávka je kuchyňa, aby konečne zastavila tú otravnú štikútku. Voda je pre ňu vykúpením. Dúfa, že keď príde do izby Jason už bude ležať, nemá náladu na ďalšiu konfrontáciu. V izbe je tma a tak prejde po špičkách k nočnému stolíku a zapáli malú lampičku. Posteľ je prázdna, dokonca aj kúpeľňa a tak si uvedomí, že musel ísť spať k sebe. V žalúdku pocíti nepríjemný pocit a bezradne sa posadí na svoju posteľ. Musí t o byť naozaj vážne, keď išiel spať k sebe. Pozrie sa na jej veľkú posteľ a nemá tam chuť byť. Oblečie si svoje pyžamo a potichu vyjde z izby. Chce ísť pozrieť Oliviu a keď prechádza okolo Jasonovej izby vidí, že sa tam svieti, dokonca môže počuť aj jeho smiech. Má nutkanie zaklopať na jeho dvere a dožadovať sa odpovedí, ale pokrúti hlavou a pomaly vkročí do izby Olivie. Tá sladko spinká, ústa ma pootvorené a v rukách zviera svoju dečku. Lilly sa usmeje nad jej bezstarostným životom a jemne jej prstom prejde po vláskoch, aby ju nezobudila.

Posadí sa na sedačku a len tak ju pozoruje, pokiaľ ju neprekoná spánok a ona zaspáva.

Jason dotelefonuje a s povzdychom sa posadí na posteľ. Táto noc dopadla katastrofálne a on si uvedomuje, že Lilly k nemu nič necíti, akurát tak fyzickú potrebu. Dnes ho vytočila do nepríčetnosti, nechápe prečo nemôže nosiť na prste tú obrúčku, nechce od nej tak veľa. Rukou si vojde do vlasov. Je z toho tak unavený, zo snaženia sa. Správa sa k nej úplne inak, snaží sa pre ňu robiť to najlepšie a ona to aj tak nevidí. Asi bude najlepšie ak to nechá tak a budú si žiť svoj vlastný život, bez toho druhého. Postaví sa ide ju skontrolovať, čo už spí. Ostane prekvapený, keď ju nenájde v izbe. V celom dome je tma a on nemá potuchy tak by mohla ísť. Naozaj dúfa, že sa nevrátila do toho klubu, to by naozaj neprežil. Potichu vojde do izby svojej dcéry a usmeje sa na svoje spiace dievčatko. Osvetľuje ju len svetlo z chodby, ale on aj tak môže vidieť jej bezstarostný výraz tváre. Nakloní sa k nej, aby ju mohol pobozkať a potom pomaly smeruje k dverám. Kašle na Lilly, nebude sa ňou dnes trápiť. Hneď ako na to pomyslí, zbadá ju rozloženú na sedačke. Je v neprirodzenej polohe, hlavu má vykrútenú, jednu ruku vytočenú a ústa pootvorené. Nadáva sám sebe, ale nemá svedomie ju tam len tak nechať a tak sa po ňu opatrne natiahne a zoberie ju do náruče. Privinie si ju k sebe a bez rozmýšľania zamieri rovno do svojej izby a uloží ju do postele. On sa zbaví prebytočného oblečenia a ľahne si k nej. Pritiahne si ju k sebe, objíme ju a nos si zaborí do jej vlasov. Smrdí po cigaretách a vôbec jej to nepasuje, ale nedbá.

**

Lilly sa ráno prebudí svieža a vyspatá. Zamrká a až potom si uvedomuje, že nie je vo svojej izbe. Dokonca to nie je ani izba Olívie. Až potom si uvedomí, že je to izba Jasona a nerozumie tomu čo tu robí. A ako sa sem dostala?

V jeho izbe ešte nikdy nespala. Je obrovská, väčšia ako tá jej. Usmeje sa a ľahne si do perín, ktoré voňajú ako on.

Natiahne sa na nej a potom vyskočí na nohy. Samozrejme, že jej to nedá a musí sa tu poobzerať, trošičku posliediť a vyzistiť čo všetko tu má. Po dvadsať-minútovom šmátraní sa vráti do svojej izby, kde sa prezlečie a zíde dolu.

„Dobré ráno," pozdraví sa všetkým prítomným a len čo ju zbadá Olivia, naťahuje k nej rúčky.

„Lilly, Lilly, dnes sa budeme hrať na Elsuuu. Ja Elsy ty budeš Aňa," Lilly sa pousmeje a len prikývne.

„Ráno?" začuduje sa Caroline. „My normálni ľudia máme čas obeda,"

„Čože? To už je toľko hodín?" pošúcha si líce a posadí sa za stôl. Meg pred ňu položí polievku a ona poďakuje. Keď sa naťahuje po soľ, Caroline neujde, že na ruke má obrúčku, ktorú doteraz nenosila.

„Ako bolo včera?" opýta sa.

„Obchod sa podaril," je všetko čo Jason povie. Na Lilly sa ani nepozrie. „Meg, zoberiem si to do pracovne, dobre?"

Meg prikývne a on vstane. Pobozká svoju dcéru a potom odíde. Lilly ho pozoruje, sleduje ako sa vzďaľuje a uvedomuje si, že sa musí stále hnevať. Len čo zmizne z jej zorného poľa povzdychne si. Jason bol naozaj nahnevaný a ak mala byť úprimná jej sa to vôbec nepáčilo, priam ju to až mrzelo. Dúfala, že ho to čoskoro prejde, pretože takýto ignorujúci a odmeraný Jason sa jej vôbec, ale vôbec nepáčil. A najhoršie na tom bolo, že vedela, že to ona bola na vine.

~

Úprimne, kto čakal časť tak skoro?! :D

Zviazaní rodinouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora