Kapitola 23 - Dobrý nápad

6.7K 529 45
                                    

Ako každý rok, tak aj tento tu máte vianočnú časť :) Praje Vám všetkým krásne, pohodové sviatky v kruhu tých najbližších. Oddýchnite si, prejedzte sa, pozrite si všeeetky rozprávky a načerpajte nové sily no nového roka! :) Túto časť by som rada venovala každej mojej čitateľke, ktorá číta tento príbeh. 

Šťastné a veselé  

 ~

„Kto?" opýta sa ho s kľudne, pretože má pocit, akoby zle počul.

„Lilly."

„Zbláznil si sa?" Matthew sa nakloní ponad stôl.

„Povedal si hocikto Matt. A tak som si vybral."

„Lilly je sľúbená niekomu inému. A k tomu... pred pár mesiacmi som ti túto ponuku a pokiaľ viem, ohrnul si nosom."

„Tak som zmenil názor. No čo." ledabo pokrčí plecom akoby o nič nešlo.

Matthew prižmúri oči a pozrie sa na svojho brata. Až pridobre ho pozná, je tvrdohlavý a voj názor len tak ľahko nezmení. Musí byť za tým niečo iné.

„O čo ide?"

„Chcel si aby som sa oženil a našiel si manželku. Urobil som to tak, neviem čo je okolo toho toľko rečí."

„Pretože je tu Markus, za ktorého sa má Lilly vydať. Ak si nepamätáš, našiel som ho hneď po tom, čo si ju ty odmietol." pripomenie mu Matthew a sleduje jeho reakciu. Jason sa len pousmeje sa napije sa z pohára.

„Čo presne ti vadí?" opýta sa ho a Matthew pokrúti hlavou. „Nie o čo presne tebe ide? Nechceš sa ženiť, brániš sa tomu ako"

Jason si povzdychne. „Bude to tak lepšie pre všetkých. Teraz je situácia pokojná, nepotrebuješ nikoho, tak prečo Lilly neostane tu?" nadvihne obočie. „Ja budem mať nevestu ona ženícha, ale v skutočnosti to nikdy nemusí byť reálne. Zamysli sa nad tým. Ona ani ja nechceme brať. Kompromis."

Matthew sa zamyslí, istú logiku to dáva. Ani jeden z nich sa nechce brať a tak by mohol urobiť takúto výnimku.

„Ako ťa to napadlo? Len tak?"

Jason sa postaví a zoberie prázdne poháre, aby ich mohol naplniť a tým získať nejaký čas na odpoveď. Položí plný pohár pred brata a potom sa na neho pozrie.

„Neuveríš mi ale prišlo to úplne samo. S Lilly sme spolužiaci tak môžeme vyrukovať s rozprávkou, že sme sa do seba zaľúbili. Nikto nás nebude podozrievať a všetci tejto rozprávke uveria."

„Vidím, že to máš premyslené." Matthew prižmúri oči.

„Trošku." Prizná sa. „To manželstvo nikdy nemusí byť skutočné."

„A čo vnúčatá?"

„Stačia tvoje." Odbije ho a Matthew schová pobavenie.

„Dobre, keď to už máš všetko naplánované, čo Markus?"

„No čo, jednoducho ho odstavíme z hry."

Matthew nadvihne obočie a oprie sa. „Asi zabúdaš na to, že ak by sa v klenotníctve nepoplietla objednávka, Lilly by dnes bola zasnúbená." Skonštatuje akoby mimochodom. Jasona to nerozhodí, práve naopak.

„No vidíš. Osud."

Matthew sa zasmeje a pokrúti hlavou. Potom však zvážnie.„Dobre. Ten nápad sa mi pozdáva." uzná, čím Jasona prekvapí. „Je to férové, aj voči tebe aj voči Lilly."

„Vážne?"

„Vážne." potvrdí a napije sa. „Ale ja nebudem ten, ktorý to oznámi Caroline, Jason. S tým nerátaj."

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now