Jej nočné mory zmizli. Nevie či to je dočasné, ale to čo vie, je to, že za to môže Jason. Od tej ich poslednej noci sa jej izba stala aj jeho izbou. Teda aspoň na noc. Je pri nej každú jednu noc, ako sa na právoplatného manžela patrí. Boli noci, keď zaspávala sama a on za ňou prišiel nevedno kedy. Vždy sa zobudila, keď si ju pritiahol do svojej náruče. Niekedy jej dal len bozk do vlasov, inokedy to pri jednom bozku neostalo a on ju poriadne zamestnal.
Páčia sa jej všetky tieto noci, aj keď to nikdy neprizná. Cez deň sa tvária normálne, ako doteraz, ale v noci sa k sebe túlia, akoby jeden bez druhého nevedeli prežiť. Niekedy nechce ráno, niekedy chce viac ako len bozk do vlasov. Ale je spokojná s tým čo dostáva. Zvykla si zaspávať v jeho pevnom objatí. I keď sa každé ráno prebúdza sama, jeho strana postele vonia ako on a ona si môže pripomenúť ich spoločne strávené noci.
Jason spí, je rozvalený na ruchu a prikrývka mu siaha do polovice chrbta. Rukami objíma jej vankúš, ústa má pootvorené. Jeho silné, tmavé telo vyniká na jej žltých prikrývkach. Lilly sleduje ako spokojne spí, ako sa mu pravidelne nadvihuje a klesá hruď. Má nutkanie sa ho dotknúť, prejsť po jeho strnisku, po jeho uvoľnenej tvári. Chce znova cítiť jemnosť jeho vlasov pod svojimi prstami, ako pred niekoľko desiatkami minút.
Necíti sa nijako vinne, aj keď by sa mala. Je to jej nepriateľ, mafián, ale aj manžel. A k tomu, aj ona je len človek, aj ona má určité potreby a Jason vie ako na to. Vie ako na ňu, vie ako ju umlčať, vie ako ju rozvášniť.
Jason sa zamrví a jeho ústa sa zatvoria. Lilly sa pousmeje, zakúsi si do pery. Je tak zlatý, že sa to na neho až nehodilo.
Jason pootvorí jedno oko a povzdychne si. „Čo?" zachrapčí na ňu.
„Čo čo?" nakrčí čelom a z tváre si odhrnie vlasy. Jason sa lenivo usmeje. Oči má zatvorené, no tvár ma nasmerovanú na ňu. „Myslíš si, že necítim ako mi prepaľuješ dieru do tela? Som mafián Lilly, moje reflexy sú viac než skvelé," povie namyslene. Lilly sa s ním chce hádať, ale má pravdu.
„Spi Lilly," povie jej jemne, až ju to prekvapí. Natiahne sa po ňu a ona sa podvolí. Prisunie sa k jeho teplému telu a pohodlne sa uloží. Hlavu si položí na jeho hruď a pomrví sa. Jason jej dá pusu na čelo a ona sa znova spokojne zamrví. Má nutkanie pokojne priasť, ako taká mačka.
„Pospi si, obaja to potrebujeme," znova zatvorí oči a Lilly so svojej náruče nepustí.
*
Lilly sa zobudí vyspatá, čo ju prekvapí. Má dobrú náladu, priam skvelú.
„Dobré ráno," pozdraví sa prekvapene. Pri stole sedí Jason, Caroline, Matthew a aj obe deti. Čuduje sa tomu, keď že je pred desiatou. Keď vstane o takomto čase, zvyčajne raňajkuje sama. „Deje sa niečo?" vyzvedá.
„Prečo by sa malo niečo diať?" opýta sa Jason a pokrúti hlavou. Lilly si naleje do hrnčeka kávu a siahne po čerstvej ovocnej šťave. „Nikdy o takomto čase neraňajkujete."
„Je nedeľa Lilly," povie jej Matthew a skúmavo si ju prezrie.
Nedeľa? Jej dni sa nejako zlievajú dokopy odkedy má školu online. Preboha ani si neuvedomila, že je už víkend. Vlastne jeho koniec.
„Aha," je všetko čo na to povie a natiahne sa po pečive.
„Nejaká si mimo Lilly," skúmavo si ju prezrie Caroline. „Má to čo dočinenia s minulo nocou?"
„Minulou nocou?" opýta sa Lilly. Nie tak celkom chápe.
„Prepáč, ránom," opraví sa, ale ona je stále trochu mimo, o čom to hovorila?
Patrick sa ozve zo svojej postieľky, vyžaduje si pozornosť. Ako prvý sa postaví Matthew a zoberie si ho do náruče. Posadí sa s ním k stolu a on si ich zaujato prezerá. Bože, ako už vyrástol. Caroline sa k nemu nakloní a dá mu mľaskavú pusu. Olivia urobí kyslú grimasu, ale Patrickovi sa to páči.
„No čo Lilly, alebo sa mám opýtať Jasona?"
Jason zbystrí a zamračí sa. O čom je reč? Tiež tak nie celkom rozumie, ale Caroline si to užíva.
„Čo tá ranná návšteva?" zahľadí sa na Jasona, akoby nič. Je stelesnením nevinnosti.
„Ranná návšteva?" Jason hrá jej hru a tiež sa tvári nevinne.
„Uhmmm," Caroline prikývne a odkúsi si z pečiva. „Videli sme ťa vychádzať z jej izby."
„To bola izba Lilly?" opýta sa hlúpo a Lilly na neho neveriacky pozrie. To nemyslí vážne, však?! Mohol sa toto opýtať? Práve Caroline potvrdil všetko čo si myslela. Dokonca aj Matthew pozrie na svojho brata akoby sa udrel do hlavy.
Caroline sa zachichoce a Lilly si nahlas povzdychne. Razom ju prejde celá chuť na jedlo.
„Čo?" oborí sa na nich Jason. Caroline sa vševediacky vyškiera, Lilly sa na neho mračí, Matthew ako obvykle mlčí a hodnotí situáciu
„Čo? Ako vážne? To bola moja izba?" Lilly pretočí očami. „Nemohol si im povedať rovno, že som mala nočnú moru?" snaží sa zachrániť situáciu.
Jej sesternica si odfrkne. „Tak sa teraz tomu hovorí tak? Nočné mory? Posledný týždeň ich mávaš asi často nie?" doberá si ju.
„O čo ti ide?" opýta sa jej na rovinu Jason. „Sme manželia, je logické, že spolu spávame."
Lilly sa začervená a sklopí zrak.
„Veď fajn, ja vám to neberiem," bráni sa Caroline. „Len ma zaujímalo dokedy ste to chceli tajiť."
„A čo teba do toho? Ja sa tiež nestarám do tvojho sexuálneho života s Mattom."
„A dobre robíš," zahrmí Matthew. „Nič ťa do toho nie je."
„No vidíš. Tak neriešte ani vy ten môj," pohľadom vyhľadá Lilly. „Náš," zazubí sa.
„Och preboha," Lilly sa prudko odsunie od stola. „Ste nemožní." zamračí sa na nich a potom podráždene odíde. Všetci sa na seba pozrú, nechápajúc jej výstup. Len pokrčia plecom a vrátia sa k raňajkám a všedným témam.
ESTÁS LEYENDO
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_