Kapitola 10 - Páči sa ti to, čo vidíš?

8.1K 495 26
                                    

„Svadba?" zahabká Lilly a prejde ju chuť na jedlo. „Akože moja svadba?" povie vyplašene. Jason zodvihne zrak a v jej tvári je vpísaná panika. Potichu zanadáva. „Hej Lilly." osloví ju. „No tak, pozri sa na mňa."

Len čo tak Lilly urobí, on pokračuje. „Je to v našej rodine normálne Lilly. Aj Caroline a Matt mali podobný postup. Matthew ti vyberie správneho manžela a neboj sa, budeš mať čas sa s ním aj zoznámiť. Ak sa ti nebude páčiť, je tu veľa mužov."

Lilly zbledne ešte viac a on si uvedomí, že to asi nemal hovoriť. „Do riti." rukou si pošúcha čelo a jeho dcéra si žiada jeho pozornosť. Kmitá očami medzi nimi dvoma, nevediac čo skôr robiť. Vydýchne vzduch a Olívii strčí do ruky lyžičku na ktorej je jogurt. Jej sa rozšíria oči a on sa otočí na Lilly.

„Lilly."

„Prečo?" zašepká. „Prečo som sa narodila do takejto rodiny? Chcem žiť normálne. Chcem ísť do školy, nájsť si frajera, chodiť po baroch. Nechcem sa vydávať." povie vydesene a on si vzdychne. „Môžeš to robiť, všetko." zarazí sa. „Teda až na toho frajera." nakrčí čelom. Olivía hodí po ňom lyžičku a on pretočí očami.

„Liv nesmieš." zvýši na ňu hlas a ona na neho urazene pozerá. Následne na to sa rozplače. „Och bože." povzdychne si Jason a preklína sekundu, kedy dal Katie na dnes voľno.

„No tak Liv." natiahne k nej ruky, ale ona sa rozplače ešte viac. To už Lilly stojí na nohách a ide k malej. Vyslobodí ju zo stoličky a Olivia k nej natiahne rúčky. Lilly si ju k sebe privinie a niečo jej šepká do ucha a ona ju objíme okolo krku svojimi malými rúčkami. Jason sa ne vyjavene pozerá a prekvapivo sa Liv ukľudňuje.

„Si poklad." povie jej Jason. „Ako si to dokázala?"

„Musíš na ňu pomaly a hlavne nie kričať." vytkne mu a on si zakúsi do jazyka aby jej nepovedal niečo škaredé. Musí si pripomínať v akej situácii sa Lilly nachádza. „Ďakujem," poďakuje jej a ona len neprítomne prikývne. Drží Oliviu blízko pri sebe a najradšej by plakala spolu s ňou. „Pôjdem s ňou." zamrmle a následne odíde.

Jason si povzdychne a ani on už nie je hladný. Pozrie sa na zatvorené dvere od pracovne, ale na Matthewa naozaj nemá náladu. Vybehne po schodoch hore a zaklope na dvere.

„Daj mi pokoj Matthew." zakričí Caroline a on sa uškrnie. Miluje túto ženu.

„To som len ja, neboj sa, Matt ťa teraz nechce vidieť."

Caroline zavrčí. „Ja jeho už vonkoncom nie. Ako mi to mohol urobiť poza môj chrbát?"

„Car," osloví ju a posadí sa na ich posteľ. „Urobil to najlepšie čo mohol. Videla si koho jej vybral? Sú to vplyvní muži a mafia ich obchádza."

Jej sa rozšíria oči a Jason nevie na čo sa pripraviť.

„Tu ide o princíp Jason!" zakričí a dá si ruky v bok. „Nemá právo ju vydávať. Sľúbil mi pre ňu obyčajný život. Toto je obyčajný život."

„Vydali by ju tak či tak Car a ty to vieš. Vyskakuješ len preto, lebo Matt je tvoj manžel. A vieš, že mám pravdu." Caroline chce namietať, ale jeho pohľad ju zastaví.

„Matthew je hlava rodiny a nie len naše. Chlapi sa h boja, majú pred ním rešpekt, uznávajú ho. Ty, aj keď si jeho manželka a aj keď ťa miluje ho musíš rešpektovať Caroline. Viem, že sa ti to nepáči, ale ak by si takýto cirkus správala pred jeho mužmi, ver mi, že by ťa musel potrestať. Aj keď nerád, musel by, aby nevyzeral pred jeho mužmi zle. V našom svete je Matthew Collins veľké meno a ty sa to musíš naučiť rešpektovať."

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now