Kapitola 13 - Prekvapenie

8.5K 511 39
                                    

Na ďalšie ráno sa prebudí na slnko. V jej izbe je Caroline a odhŕňa jej ťažké závesy. „Dobré ránko." povie veselo, ale Lilly nemá náladu.

„Odkedy si ranné vtáča?" zamrmle do perín. Caroline sa len zasmeje a ostáva v jej izbe. „Tak ako sa dnes máš? Už je lepšie?"

Lilly sa natiahne na posteli a zívne si. „Lepšie." potvrdí. To, že sa jej zakrútila hlava bolo len z toho stresu, nič viac.

„Spravíme si dnes nejaký program? Len ty a ja ako za starých čias?" usmeje sa na ňu a Lilly zaváha. Veľmi sa jej nechce, ale asi by naozaj mali spolu tráviť čas.

„O čo ide?"

Caroline sa rozžiari. „Nejaký výlet?"

Lilly sa posadí. „A zoberieme aj Liv?" opýta sa a vidí ako Caroline padne úsmev.

„Ehm, neviem či ju Jason pustí."

„Pustí, určite." ubezpečí ju. „Uvidíš, že hej, spravíme si babský deň, to si predsa chcela nie?"

Caroline si porazenecky povzdychne a súhlasí.

***

„Jason!" okríkne ho Caroline. „Všetko viem. Vieme čísla na prvú pomoc, vieme, že Olivia musí byť v sedačke a aj to, že má dodržiavať pitný režim. A máme so sebou ochranku a aj Lilly. Určite to zvládneme." pretočí očami.

Lilly sa cukruje s Oliviou a Jason na nich obozretne pozerá. „Dávajte si pozor." povie úzkostlivo a Caroline prekrúti očami nad svojím švagrom.

„Si až príliš úzkostlivý. Nič sa jej nestane."

Caroline prejde okolo Matthewa bez jediného slova. Nevenuje mu ani len pohľad. Lilly ju nasleduje s Oliviou v náručí a nasadajú do auta.

„Dohliadneš na nich?" osloví ho Matthew.

„Rozhodne." súhlasí Jason a už si berie kľúče od auta.

***

„No, výlet hodnotím pozitívne." položí niekoľko tašiek Lilly na posteľ. „Až na to, že sme mali Jasona za pätami."

„Čože? Jason nás sledoval?"

„Celú dobu." potvrdí a začne vyberať oblečenie z tašiek a ukladá ich Lilly do skrine. Len čo Olivia zaspala obe dievčatá sa vybrali nakupovať a naozaj si ten čas užili.

„Ako to vieš? Veď ja som ho nevidela." krúti hlavou.

„Skúsenosti." pohodí rukou Caroline. „Ak by si bola trošičku ostražitejšia, všimla by si si to." pokrčí plecom. „Mám pocit, že sa ani nesnažil byť nenápadný. Dobre Lilly, veci máš v skrine, bol to dlhý deň, obe by sme si mali oddýchnuť."

„Car?" Zastaví ju pred odchodom a usmeje sa. „Kedy mu to povieš?" opýta sa jemným hlasom.

Caroline len na sekundu zmení výraz tváre ale potom sa usmeje najlepšie ako vie.

„Čo zlatko?"

„Viem to." povie jej, ale Caroline pokrúti hlavou a sadne si na kraj postele.

„Vieš čo?"

„Že si tehotná." Odpovie a tie slová sú ako facka.

„Lills," chytí ju za ruku. „Pri tom páde si si musela udrieť hlavu. Nie som tehotná."

Lilly sa nedá. „Kedy mu to povieš? Mal by to vedieť!" pozerá sa jej do očí a Caroline vie, že nemá zmysel klamať.

„Ako to vieš? " zašepká. „Nikomu to ešte nepovedala.

Zviazaní rodinouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora