Lilly si uhládza bielu sukňu. Má na sebe biely kostým, skladajúci sa z úzkej sukni, trička a saka. Neboli je to jej vysnívané svadobné šaty, ale toto nebola ani jej vysnívaná svadba.
Večer za ňou prišla Caroline a hustila do nej. Nakoniec usúdila, že Jason nebol hlúpy a takúto ponuku viac nedostane a tak súhlasila. Vedela čomu sa upisuje, ale zdalo sa jej to najmenšie zlo a tak súhlasila.
Netušila, že svadba bude hneď na ďalší deň ráno. Myslela si, že sa to bude naťahovať a ona znova získa čas, no Jason si stál pevne za svojim.
„Lilly bude to len krátky obrat. Ja ty Jason a Matthew."
„Ja viem." povzdychne si a utrie si spotené ruky. „Ja viem." zopakuje a odvráti sa od svojho odrazu v zrkadle.
„Nič lepšie ťa nemohlo postretnúť. Nikdy to nebude reálne, nikdy sa to nikto nedozvie." Ubezpečí ju Caroline, keď na nej vidí aká je nesvoja.
„Ja viem." povie znova to isté.
„Lilly." zvýši hlas.
„Viem Caroline. Preberali sme to celú minulú noc!" pripomenie jej. „Ja len... neviem je to celé tak na rýchlo a a." vydýchne. „Čo ak budem chcieť mať iný vzťah, reálny a čo potom."
„Toto je všetko len na papieri. Budeš mať svoj vlastný život bez rečí a nikto sa ti do neho nebude starať."
„Čo ak nie?"
„Máš moje slovo." sľúbi jej a myslí to vážne. Jason nemohol dostať lepší nápad než toto. Oboch to zachránilo pred neželaným manželstvom a Caroline mu bude do smrti vďačná.
„Keď budeš pripravená, povedz." usmeje sa na ňu a nechá ju samú. Lilly sa znova zadíva do zrkadla a namiesto svojho odrazu si predstaví seba v iných šatách. Snehobielych, dlhých až po zem. Šaty majú tvar korzetu a postupne sa rozširujú. Chrbát má odhalený a vlasy rozpustené v jemných vlnách. V ruke drží kyticu bielych ruží a tvár jej zdobí úsmev.
Alebo aspoň to tak malo byť. Nemá byť v deň jej svadby smutná, bez kytice a v hroznom kostýme. Síce je kvalitný a pohodlný, dokonca za neho rodina Collinsových vysolila nemalé peniaze, ale necíti sa v ňom dobre.
„Dobre Lilly, kašli na to!" povie samej sebe. „Proste povedz svoje áno a je to. Žiadna veda." povzbudzuje samú seba.
„Snáď sa nerútim do záhuby." dodá a opustí miestnosť.
*
Na úrade čakajú pred dverami, pretože je tam pred nimi ešte jeden obrad. Sedia na nepohodlných sedačkách a Lilly sa ošíva. Caroline a Matthew sa tvária znudene a držia sa za ruku. Jason je rozvalený na sedačke, nohy má pred sebou vystreté a uškiera sa na mobil. Všetci sú tak v pohode a tvária sa tak prirodzene, akoby o nič nešlo a oni sa s tým stretávajú každý deň.
Lilly nakrčí nosom a začne klepkať nohou. Asi o desať minút vyjde šťastný manželský párik a za ním niekoľko ľudí.
„Pán Collins." povie mladá žena v podobnom kostýme ako má Lilly.
„To sme my." postaví sa Jasona všetci ho nasledujú. „Poď drahá." okúzľujúco sa usmeje na Lilly a ona má pocit, že ju konečne začal vnímať. „Už sa nevieme dočkať." predvedie perfektné divadlo a to dievča za nimi zatvorí dvere.
„Vitajte." privíta ich starosta. „Rád Vás znova vidím, Caroline, Matthew." pozdraví sa im. „A hlavne pri takejto slávnostnej udalosti."
Caroline sa na neho usmieva a Matthew s ním prehodí niekoľko reči. Lilly nechápe, nevie, že spolu boli na Bora Bora a odvtedy sú so starostom v New Yorku v kontakte.
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_