Kapitola 4 - Prvé stretnutie

7.8K 490 30
                                    

Caroline sedí naproti manželovi a uchlipkáva si z kávy. Matthew sa už nedokáže pozerať na jej utrápený výraz a tak zanadáva a obíde kuchynský stol. „Car, všetko bude dobré." chlácholí ju a chytí ju za ruku. Caroline na neho pozrie. „Stále tomu veríš?"

„Viem to. Všetko sa vyrieši."

„Musíme mu to povedať Matt a čím skôr."

„Ja viem." povzdychne si. Dostali sa do naozaj nepeknej situácie.

„Komu čo povedať?" zjaví sa tam Jason ako na zavolanie. Caroline na neho pozrie. „Jason," začne a on sa narovná.

„Niečo nové ohľadom Lilly?"

Caroline prikývne. „Nebude sa ti to páčiť."

„Von s tým." posúri ju.

„Ozval sa Rivera. Lilly je v poriadku, ale." zasekne sa pozrie sa na Matthewa. Ten jej stisne ruku a prehovorí za ňu. „Rivera pustí Lilly, len ak mu odovzdáme Oliviu."

Len čo tie slová odznejú, Jason stuhne. „To čo je za pičovinu?" vybuchne. „Preboha. Veď ony nie sú kus tovaru, čo sa môžu len tak medzi sebou vymeniť. To je kokot." zúri a krúti hlavou. O svoju vnučku sa nezaujímal vyše roka a teraz príde s týmto? Oliviu mu rozhodne nedá.

„Ja viem, ale čo Lilly?"

„Caroline a č Olivia?" oborí sa na ňu. „To by si mu ju len tak dala?"

„Je to jeho vnučka."

„Nikdy sa o ňu nezaujímal Caroline a ja mu ju nemienim vydať." povie odhodlane a Caroline sa úskokom pozrie na Matthewa. Ten si povzdychne.

„Samozrejme, že k žiadnej výmene nedôjde. Niečo vymyslíme."

„Tak mysli Matthew, uteká ti čas." povie mu Jason nahnevane a potom odíde. Smeruje do Oliviinej izby. Olivia sedí na koberci a hrá sa s opatrovateľkou. Vojde do izby a pozrie sa na Katie. „Choď domov."

Ona sa postaví a zamračí sa. „Ale dnes sme mali ísť spolu."

„Zober sa a choď domov," povie nepríjemne a nevenuje jej už žiaden pohľad. Olivia zbystrí pri pri známom hlase a otočí hlavu. Len čo zbadá Jasona, rozžiari sa a postaví sa. Vydá sa smerom k nemu a tesne pred ním dopadne na zadok. Plienka utlmí jej pád. Jason si prisadne k nej a podá jej do rúk loptičku. Tá si ju nevšíma, rúčkou ukazuje na jeho potetovanú ruku a nezmyselne bľaboce.

„Páči sa ti tatinové tetovanie?" natiahne k nej ruku a vezme ju do náruče. Olivia obdivuje spleť tetovaní.

„Nedám si ťa." povie jej do vláskov a vstane spolu s ňou. „Si len a len moja a my to zvládneme, však?" usmeje sa na ňu akoby čaká na odpoveď. „Samozrejme, že zvládneme." nadýchne sa vône detského šampónu a silnejšie si ju k sebe privinie.

" nadýchne sa vône detského šampónu a silnejšie si ju k sebe privinie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na druhý deň ráno sa uskutoční výmena. Matthew naozaj myslel, pretože prišiel na jeden nápad. Je to síce riskantné, ale za pokus to stojí. Pri najhoršom získajú aspoň nejaký čas.

Zviazaní rodinouWhere stories live. Discover now