Trhne hlavou a prebudí sa. Pootvorí oči a zbadá Lilly ako sa oblieka do úzkej sukne. Naťahuje sa, aby dosiahla na zips a potom ho vytiahne hore. Jason si nevie predstaviť lepší výhľad na ráno, ako jej zadok v obtiahnutej sukni.
„Lilly," osloví ju a pretočí sa na bok, stále ju sledujúc. „Tichšie."
Ona sa na neho pozrie, nečakala, že sa zobudí. „Si hore,"
„Som, ale rád by som ešte spal. Včera som to trochu prehnal a dnes sa mi tá Whiskey mstí."
„Včera si ju nazýval kamarátkou," nastrieka na seba parfém a natiahne sa po mobil. Ostražito ho sleduje a jemu to neunikne.
„Je to možné, zo včerajška si toho veľa nepamätám," povzdychne si a ona sa viditeľne uvoľní. „Čo som robil?" opýta sa jej a uprene ju sleduje.
„Nič," zaklame mu lepšie než si myslel. „Našla som ťa spať na stole v pracovni a tak som ťa priviezla sem. Hneď ako si si ľahol, zaspal si," pokrčí plecom. „Musím ísť,"
„Kam vlastne ideš?"
Ťuká niečo do mobilu a popritom mu odpovedá. „Teraz mám jedno stretnutie ohľadom jednej kampane a potom mám stretnutie ochrany zvierat. Idem ešte za Liv a potom odchádzam Pospi si," usmeje sa na neho a nechá ho samého. Jason vydýchne a upraví si vankúš. Naozaj sa po toľkej whiskey necíti dobre a nepridalo mu na tom ani to, ako Lilly reagovala. Bola celá stuhnutá z toho, že by nejako konfrontoval kvôli včerajšiemu rozhovoru. Pamätá si na všetko. Aj na to, ako jej po líci stekali slzy a ona mal chuť jej ich zotrieť a ubezpečiť ju, že všetko bude v poriadku, ale na druhej strane ňou chcel poriadne zatriasť nech sa spamätá a nech nie je taký sebec. Ale neurobil nič. Lilly na to musela prísť sama a on bude trpezlivý. Dá jej čas, dá jej priestor, aby si uvedomila, že patrí k nemu.
S dunením v hlave sa postaví a prejde do sprchy. Dúfa, že studená voda mu pomôže, ale nie je to pravda. Ešte s vlhkými vlasmi a v teplákoch zíde dolu, kde nájde Caroline a Matthewa v objatí. Dovolí si tvrdiť, že až v intímnom objatí a tak sa ozve skôr, než by bolo neskoro.
„Oukej, nech je to čokoľvek nepokračujte v tom," krúti hlavou a sadne si za stôl. Natiahne sa po sladkom džúsy a vypije ho na jeden dúšok.
„Pred chvíľou odchádzala Lilly,"
„Jo, viem."
„Zdala sa mi taká..." Caroline hľadá vhodné slová. „Stratená,"
„Stratená?" začuduje sa Jason a ona prikývne.
„Hovorím len to, čo vidím. A na tebe vidím, že si mal ťažkú noc. Stalo sa niečo?"
„Odkedy si taká zvedavá?"
„Ona?" zapojí sa do rozhovoru Matthew. „Odjakživa. Ale má pravdu. Dnes si nebol behať a nikdy nevynecháš nedeľný beh. Všetko ok?"
Jason vydýchne a potom im rozpovie včerajší príbeh. Caroline na neho hľadí súcitne, zatiaľ čo Matthew si to užíva. Bastard.
„Ty si jej povedal, že ju miluješ a ona sa rozplakala?"
Pobavenie má vpísané v celej tvári, jeho oči sa mu vysmievajú. „Zaujímavé," zhodnotí. Jason varovne zavrčí jeho smerom, ale jeho starší brat to neberie na vedomie. „Matthew," zahriakne ho manželka. „To nie je vtipné."
„Že nie? Ja sa bavím náramne. Od začiatku som vedel, že s ňou budú problémy a aha, mal som pravdu. To dievča ťa zničí,"
„Ak si dobre spomínam, práve ty si nás chcel dať dokopy."
YOU ARE READING
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_