Je ešte príliš málo hodín na to, aby ho niekto vyrušoval. „Áno?" zakričí.
Dvere sa otvoria a tam stojí Elena. „Klop – klop."
Jason si zívne a Elena vkročí dnu. Usmeje sa na Oliviu, ktorá urobí jej smerom chutnú grimasu.
„Deje sa niečo?"
„Len sa chcem porozprávať."
„O takejto hodine?" Jason nadvihne obočie, ale počúva ju.
„Tá Liv je také kľudné a pokojné dieťa." zhodnotí a Jason sa usmeje.
„Samozrejme, že je, keď sa jej všetko dovolí. Slovo nie ešte asi ani nepočula." venuje svojej mame nepekný pohľad, pretože naráža práve na ňu.
„Ja? No dovoľ! Je to moje vnúča! Mám právo rozmaznávať ju."
„A za pár rokov z nej urobíš rozmaznané, nič si nevážiace dieťa. Kde je tvoja tvrdá výchova ako pri nás? Lilly je asi zo všetkých jediná, ktorá jej zakazuje veci." zhodnotí a Elena čaká na takýto podnet.
„Už si spokojný?"
„Mami." povzdychne si. „Naozaj nemám na toto momentálne náladu."
„Ja sa len pýtam. Myslíš si, že to bolo najlepšie možné riešenie?"
„Raz sa to už stalo. Pokiaľ viem, ty si zažila to isté a dopadlo to dobre."
„Och tak to sa mýliš. A ako veľmi."
„V čom?" opýta sa jej.
„Vo všetkom. Tak napríklad." dá si ruky v bok. „Ja som o mafii ani len netušila."
„Dlhé roky ani Lilly." vráti jej avšak ona pokrúti hlavou.
„Tak a teraz počúvaj Jason. Ja a Lilly sme úplne odlišné a dokonca aj naše životy." posadí sa na posteľ a zoberie si Oliviu na kolená.
„V čase, keď som sa spoznala s tvojím otcom, nebol bossom a ja som ani len netušila čo je on alebo jeho rodina zač. Medzi nami to začínalo byť vážne, až sme sa dopracovali k žiadosti o ruku. Skôr než som sa mohla stať jeho manželkou, museli ma do toho všetkého zasvätiť." odmlčí sa. „Bola som obyčajné dievča, ktoré pracovalo ako barmanka, netušiac nič o tom to zlom svete. Postavili ma pred hotovú vec, presne tak ako Lilly. Jednoducho mi povedali čo sú zač a nemajú problém ma odstreliť ak o tom čo i len ceknem. Ver mi, nebolo to nič príjemné, takže sa viem do Lilly vžiť aj po toľkých rokoch."
„No vidíš, je to presne to isté. Kde je problém?"
„Nie nie je, Jason. Ja som tvojho otca milovala, ak ako on mňa a plus už bol na ceste Mattew... Bola som ochotná vzdať sa kvôli nemu všetkého. A to som aj urobila. Zložila som prísahu a stala som sa viac menej nedobrovoľne čelnom mafiánskej rodiny a jeho manželkou. Tvoj otec to tiež nemal ľahké, keď že som bola mimo nášho sveta, ale ako nástupcovi vtedajšieho šéfa mu to potvrdili.
Milovali sme sa navzájom a to je to čo vo vašom prípade chýba. Preto je to tak odlišné. Ja som to urobila s radosťou Lilly nemala na výber."
„Mala." skočí jej do toho. „Pýtal som sa jej a ona súhlasila."
„Jason, Jason." Elena pokrúti hlavou.
„A možno sa zamiluje sama." rozhodí rukami. „Veď pozri sa na Caroline a Matthewa. Tým to vyšlo."
„Caroline a Lilly sú úplne odlišné!"
„Ja viem." Jason pretočí očami. „Ale pozri sa. Ty si bola obyčajné dievča a zapadla si do nášho sveta."
„Zapadla?" nadvihne obočie a pustí Oliviu na zem. „Veľmi dlho som s tým bojovala, preplakala som veľa nocí a dní, ale zvládla som to len vďaka podpore tvojho otca."
„Dobre mami, nechcem vyznieť ako nejaký hlupák, ale bolo to viac než len očividné. Môj otec ťa podvádzal."
Izbu naplní ťažký povzdych.
„Tvoj otec bol dobrák od kostí. Naozaj, až sa mi nehodil na mafiána. Ale aj on mal za ušami, mal krv na svojich rukách. Ja som nikdy nikoho nezabila, nikomu neublížila, no aj tak som žila s vrahom." zhodnotí. „Avšak tvoj otec miloval viac rodinu než svoju prácu. Samozrejme, že to nikomu nemohol povedať, poznáš pravidlo rodiny Collinsových – mafia nadovšetko. Tvoj otec vás zbožňoval a chcel pre oboch len to najlepšie. Dokonca keď sa dozvedel o tom, že Caroline so sobášom nesúhlasí, chcel to zrušiť, avšak bolo už na to príliš neskoro."
„Čože? Otec to chcel zrušiť?!" Jason ostane prekvapený.
„Tvoj otec bol muž dvoch tvári. Bol to nekompromisný, tvrdý muž, ktorý nemal s ničím problém, ale na druhej strane to bol milujúci otec a manžel. Áno viem, mal milenky, ale priznal sa mi s tým. Bolo to už v posledných rokoch jeho života. Nebola som nadšená, ublížilo mi to, ale aj tak som stála po jeho boku. Stále sme sa milovali. A to je ten rozdiel Jason. Viem prečo si to spravil. Pretože si videl príklad v mne a v tvojom otcovi, ale nebolo to to isté."
Jason si prejde rukami po tvári. Je vyčerpaný, toto bolo na neho až príliš veľa informácií naraz.
„Zvládneme to." ubezpečí ju. „Už sa z toho nedá vykľučkovať."
„Len si neublížte navzájom."
„Pozri sa ak sa Lilly nezaľúbi."
Elena mu do toho skočí. „Och Jason, si plný seba. To dievča nemá dôvod zaľúbiť sa do teba." zasmeje sa. „A v hlave má Markusa. Len sa nehádajte a snažte sa medzi sebou nebojovať. Potom budete mať toto manželstvo aspoň aký taký zmysel."
~
Nah! AK mám byť úprimná, každou novou kapitolou sa mi to páči menej a menej. Veľmi som sa na Lilly a Jasona tešila, ale mám pocit, akoby to bola prekopírovaná Maroline. S tým rozdielom, že toto nie je také akčné a máme tu Oliviu. Ale inak ako cez kopirák, nič nové, nič odlišné, čo ma mrzí. Nerada by som tento príbeh hodila do draftu, nedajbože s ním skončila, hlavne kvôli vám, lebo vás tu mám naozaj veľa čo ma naozaj teší, ale na druhej strane, neviem si pomôcť, no tento príbeh nie je ničím výnimočný, len sa vymenili postavy. Snažím sa prísť na niečo nové, niečo dobré, ale zatiaľ mám v hlave prázdno. Som zmätená. stratená a stále sa v tomto príbehu hľadám, tak majte so mnou strpenia.
Ďakujem za vaše užasné komentáre, ktoré ma posúvajú ďalej! :) Snáď to spoločne dokopome a do závaeru
ESTÁS LEYENDO
Zviazaní rodinou
RomanceZviazaní #2 Všetko čo chce je sloboda. Ale oni majú iné plány. A on je ich súčasťou. Cover: @MissyWho_