Kapitola 11 - Nečakaný spojenec

7.9K 492 24
                                    

Zobudí sa na klopanie na dvere. Je to Liam, jej doktor. Úplne zabudla, že dnes mal prísť a tak sa mu ospravedlní a uteká rýchlo do kúpeľne, aby sa prebrala. Keď vyjde von, Liam ju trpezlivo čaká a ona si s povzdychom sadá na stoličku.

„Aj sa to lepší?" opýta sa ho. Popravde ona sama nenašla toľko odvahy, aby sa pozrela na svoj chrbát. Liam je chvíľu ticho a potom sa postaví pred ňu.

„Nechcem ti klamať Lilly, myslím si, že klamstiev máš už dosť. Niektoré jazvy sa ti nezahoja."

Lilly len vydýchne a rukou si pošúcha čelo. S tým rátala.

„Keď som prišiel už sa to škaredo hojilo. Môžem ti len sľúbiť, že nebudú také veľké, ale budú tam."

Lilly len prikývne, na nič iné sa nezmôže.

„Druhá vec." Liam znova prehovorí a Lilly na neho zodvihne pohľad. „Matthewa si vážim a robím pre neho už nejakú dobu. Nikdy by som ho nezradil, ale tiež sa mi nepáči, že k tebe nie je úprimný, tak verím, že to čo ti poviem ostane medzi nami a ja neprídem o hlavu."

Lilly prikývne, uvedomujúc si, že Matthew by nemal problém zabiť ho.

„Nie som len doktor, som hlavne psychológ. Matt s Caroline ma najali, aby som ti pomohol Lilly, aby si sa mi otvorila."

„Čože?" zašepkala. Toto je snáď len nočná mora.

„Neber im to za zlé. Chcú ťa ochrániť a chcú, aby si bola v poriadku."

„Alebo sa chcú uistiť, aby som nič nepovedala." povie ublížene a Liam mlčí.

„Si si vedomá toho, že ak by si o tomto svete niekomu celka, čakala by ťa veľmi zlé následky, však?"

Lilly prikývne. Nie je až taká hlúpa vie čo smie a čo nie.

„Prečo si mi to povedal? Ak som to správne pochopila, malo to byť tajomstvo."

„Od malička si žila v lži. Držali ťa ďaleko od mafie a vnucovali ti niečo úplne iné. A pozri sa ako to vypálilo teraz. Nechcem aby okolo teba boli lži a to som povedal aj Mattovi aj Caroline. Potrebuješ informácie, potrebuješ sa ponoriť do ich sveta, pretože si toho súčasťou Lilly. Vždy si bola, len si o tom nevedela."

„Ale čo ak nechcem byť!" skríkne.

Liam je stále pokojný. „To si nevyberieš. To už dávno si."

„Nikdy som ani len nepomyslela na to, že sa niečo takéto môže stať."

„Žila si v umelo vytvorenej bubline Lilly."

„Neznášam mojich rodičov, vieš?"

„Viem a nie je na tom nič zlé. Klamali ti, cítiš sa ublížená. To je v poriadku."

„Caroline mi klamala tiež."

„Ale Caroline je teraz tvoja jediná rodina."

„A Charlie? On je tiež môj bratranec ako ona."

„Charlie zastúpi miesto svojho otca, ale nezabúdaj, že spadá pod Matthewa. Ak ťa tu bude chcieť, ty tu budeš musieť byť."

„To je choré." Lilly sa postaví a začne sa prechádzať po izbe. „Nemôžu ma tu držať proti svojej vôli. Nemôžu ma dokonca ani vydať! Kde to žijeme?"

„Ja som si tieto pravidlá nevymyslel. Jediné čo ti môžem poradiť je to, aby si zabojovala. Nebudeš to mať ľahké a s istotou viem, že to nijako neovplyvníš, ale môžeš aspoň nabrať čas."

Zviazaní rodinouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora