,,Jako by do mě kopl kůň."usmál se a pak se chytl za břicho.
,,Auuu."
,,Nesměj se a nemluv, aby tě to nebolelo. Ukaž mi prosím kde máš mobil, napíšu tvým rodičům."ukázal na kapsu od kalhot. Napsala jsem jim zprávu.
,,Hned tady budou."
Přijeli a šli sem za mnou a za ním. Brečeli a hladili ho po jeho krásných bloňďatých vlasech. Objala jsem taťku a šli jsme do auta, ale zastavila mě ruka Lukasovi mamky.
,,Děkujeme za to co si pro nás udělala."je mi do breku, ale musím jim říct pravdu.
,,Neděkujte, protože za to můžu já."začala jsem brečet.
Najednou mi přiletěla facka. Lukas se posadil.
,,Mami, tati nechte jí. Ona za nic nemůže jenom na sebe vzala vinu, ale ona za to doopravdy nemůže je to nejhodnější dívka co jsem kdy potkal a navíc mě spíš zachránila život. Ty idioti by ze mě vymlátili duši kdyby se mě nezastala."začala jsem se červenat, ale ne z té facky z jeho proslovu. Je úžasnej.
Paní Pealová se mi omluvila a znovu mi poděkovala. Vycházím z jeho rodiči a i s mými.
,,Půjdeš se s námi na Lukase podívat i zítra?"zeptala se paní Pealová.
,,Jestli vám to nebude vadit tak ano."nerozhodně jsem odpověděla.
,,Dobře, tak zítra po škole."
Konečně jedu domů už se těším na mou louku a dlouhou koupel.
Přijeli jsme a běžím na louku. Jacob už tam sedí. Přijdu za ním.,,Víš co se dneska stalo ve škole?"
,,Vím. Vyloučili jsme ho."
,,Koho?"
,,Jejich vůdce co tě chtěl znásilnit a Lukase zabít Drake Stoler."
,,Aha a jak se do ruky Lukasovi dostala zbraň?"
,,Byla to jen kuličkovka. Lukas si ji zřejmě všiml v mých pootevřených dveřích. Byl jsem zrovna na obědě. Měl to být dárek pro mého bratrance."
,,Aha, ale je dobrý že ty 4 byli tak blbý a napálili se. Včetně mě."oba dva jsme se začali smát.
Zase Jacob bez rozloučení odešel a já zaostřila na ten strom. Pomalu jsem k němu scházela, ale najednou slyším jak na mě volá mamka abych šla domů. Tak to zjistím třeba jindy. Mávnu rukou a jdu. Napustila jsem si plnou vanu vody s pěnou. Ponořila jsem se a smyla všechnu špínu. Vyčistila jsem si zuby a šla jsem spát. Ráno spokojeně vstávam a po dlouhém čase se doopravdy těším do školy. Dáme si s holkama sraz a já přijdu o 3 minuty déle jako vždycky. Dorazíme do školy a já si vybalím věci na lavici. Do třídy přijdou 3 kluci.
,,Za to že si nás připravila o Draka, zaplatíš možná i životem holčičko."začali se slizce smát.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
Roman d'amourRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...