58. díl

282 8 12
                                    

,,Thereso co se vám stalo?"

,,No víš neměli jsme peníze a tak jsme usoudili že smrt je dobrý nápad."

,,To jste museli zabít i dítě?!"

,,Nechtěli jsme ho tam nechat. Nemohla jsem."

,,A zabít si ho mohla?"

,,Ne to Matthew."

,,Vy jste teda povedený pár."

,,Jo a zvali jsme tě na svatbu a ty jsi nepřišla byla asi před týdnem."

,,To už jsem byla dávno mrtvá."

,,Aha promiň."

,,V pohodě."

,,Už musím jít."řeknu uspěchaně.

,,Proč?"

,,Nevím prostě už musím ahoj."

Uff. Lhala jsem jasně že vím kam spěchám za Jackem i když vlastně nevím proč když tu skejsnu 5 let. Co tu budu dělat?
Pomáhat lidem nebo jim škodit?
Toť otázka? Uchechtnu se. Jasně že pomáhat.

Po 3 letech.

Sedím na lavičce a kdybych mohla tak brečím. Ach jo. Už to bez něj nevydržím ale musím. Vzchopila jsem se a jdu pomoct dalším lidem. Najednou se zničeho nic rozestoupí všechny mraky na obloze. Objeví se silueta a mluví ke mě.

,,Celé 3 roky si pomáhala lidem a byla jsi vždy odhodlaná. Toho si neskutečně cením. To znamená že jestli chceš můžeš jít do nebe do ráje. Jsem anděl."

,,Chci prosím na to celou dobu čekám."

,,Dobře."

Moje tělo se zvedá a náhle se ocitá ve vzduchu. Letím nahoru a vidím překrásnou krajinu na zemi neznámích kytek ale přesto překrásných. Říkám jsi jsem jak v nebi a pak mi to dojde a zasměji se. Anděl se na mě otočí a chápavě se na mě pousměje. Ukáže na mírný kopeček s kapličkou. Běžím tam. Postavím se před vchod a pohlédnu dovnitř. Vyhrknou mi slzy ven a nemůžu uvěřit tomu co vidím. To je Jack. Běžím k němu a objetím jsem ho povalila na zem.
On jen říká.

,,Klid dcero, klid."

Úplně se zděsím. Dělá si ze mě prdel nebo to myslí vážně.

,,Jsem bůh a nejsem Jack. Ve mě lidi vidí jen svoje největší přání. Takže takhle si můžeš otestovat co vlastně chceš. Když se do zrcadla podívám tak vidím jen bílou siluetu. A teď už tě nebudu zdržovat. Ukážu ti Jacka i on ti zůstal věrný a každý den se díval na tebe a z toho nebyl moc šťastný ale pořád tě miluje a nikdy tě nijak nepodvedl. Srdce tě za ním zavede. Tak a teď běž."

Už z dálky ho vidím běžím k němu a on jen vypouští z jeho úst.

,,Rose..."

A já.

,,Jacku..."

Dáme si pusu a víme že už spolu navždy zůstaneme. Spokojení a šťastní. ♡

♡KONEC♡

Doufám že se vám můj první příběh líbil. Doufám že se vám budou líbit i mé další příběhy které se chystám napsat. Je možné že i někdy v budoucnosti bude ,, Nešťastná láska 2 ♡". Pokud by jste chtěli. Zatím ale plánuji jiný příběh. :)

♡HANNAMARACA♡

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat