20. díl

276 7 1
                                    

,,A ne, že tu beze mě budeš dělat nějaké hlouposti. Teď nám jdu zaplatit hotel."

,,Dobře, dáš mi pusu?"

,,To je jako otázka? Jasně že dám. Miluju tě."

Zabořím do jeho rtů ty mé. Líbáme se asi 10 minut. Odlepím se od něj a pohladím ho po líčkách. Následovně odcházím. On se spokojeně uvelebyl a usnul. Musela jsem počkat než usne. Bála bych se že by za mnou utekl nebo tak nějak. Tak moc ho miluju. Sedím venku před nemocnicí na lavičce a přemýšlím. Přijela sanitka a já koukám koho veze. Nevidím na něj. Mám nápad. Půjdu za tím ležícím a řeknu že jsem jeho příbuzná. Běžím k ležícímu. Spatřila jsem. Moje tělo padá k zemi aniž by si uvědomilo kdo to je. Ale můj mozek a srdce to ví. Probudím se vedle spícího Lukase. Ach jo, jen jsem omdlela. Teď jdu zjistit. Kdo to byl v tom šoku jsem to zapomněla. Proč jsem vlastně omdlela? Sednu si na postel. To ne kde je moje oblečení jsem úplně nahá. Celá nahá. Kdo to udělal? Znásilnil mě někdo? Doufám že ne. Teď nemůžu nikam jít. Nezbývá mi nic jiného než čekat. Někdo zaťuká a vchází dovnitř pokoje. Je to ten úchylnej doktor. Ten tu ještě scházel.

,,Víte proč jste nahá?"přitom co mi to říká zamyká a svléká se.

On mě chce znásilnit. To ne. Bojím se.

,,Lukasi, Lukasi, Lukasi."křičím na něj.

,,Co jste mu udělal? Proč nemluví? Lukasi!"řvu jako dravý lev na konci svých sil.

,,Dal jsem mu do pití prášky na spaní."

,,Kolik?"

,,Řekněme dost na to aby to v tomhle stavu přežil."

Nalijou se mi slzy do očí a stéká jedna po druhé. Já ho zabiju. Na to už je pozdě leží na mě nahý a já se tam chráním rukama. Hejbu sebou ze strany na stranu. Abych ho schodila na zem. Povedlo se. Schválně spadnu na zem a tam uvidím škvíru pod postelí. Zalezu tam a čekám až někdo vyrazí dveře nebo se brobudí Lukas. Po téhle větě se mi znovu zalili oči slzami. Co když se už nikdy neprobudí? Já toho doktora zabiju. Sráče. Dala jsem Lukasovi tajně do saka pistoli. Musím se nějako k němu dostat. "Doktor" se podívá pod postel a já ho silně kopnu do obličeje. Svalí se na zem a svírá se bolestí. Přeběhnu k Lukasovi a vezmu si zbraň a mířím na něj. Opakuji po celou tuhle dobu jsem nahá. "Doktor" popadne koště a flákne mě s ním.
Nahá padám k zemi.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat