ROSE-HEIDI :
Chtěla bych se s ním líbat. Nevím jestli ho miluju ale vím že mi není lhostejnej. Natahuje se ke mě pro pusu. Dám mu ji a pak se s ním začnu líbat. Je to jasné miluju ho. Zaplatíme a běžíme do hotelu. Svléká ze mě oblečení. Začne mě pusinkovat na mých obnažených prsech. Líbám ho do vlasů a hraji si s nimi. Položí mi hlavu na hrudník. Pak se na mě podívá. Já vím že do mě chce vniknout. Ale já nechci.
,,Prosím Jacku ne."
,,Dobře promiň."
,,Neomlouvej se. Za nic nemůžeš. Víš Lukas."
,,Kdo je Lukas?"
,,Zabije každého koho moc miluju. Nechci aby jsi kvůli mě umřel."
,,Proč to dělá?"
,,No víš měla jsem velkou lásku mého života jmenoval se Jacob a on ho zabil jenom proto že jsem ho moc milovala. Chtěl mě mít jen pro sebe. Byla jsem ještě panna, ale on mě znásilnil. Pak jsem se stala mafiánka a vyspala se s kde kým. On může za všech..."přeruší mě.
,,Já pro tebe umřu rád."
,,To neříkej."kapou mi slzy. Moc ho miluju.
Svolím a on do mě lehounce vniká. Je tak jemný. Ohleduplný. Po ukončení jsme si udýchaně lehli. On znovu na můj hrudník a já ho hladím po zádech. Podívá se na mě. Dá mi polibek. A řekne.
,,Ty mi stojíš i za můj život. Miluju tě."
Tisknu ho k sobě a najednou se otevřou dveře dokořán. Slyším výstřel. Vidím na sobě Jackovu krev. To ne je to Lukas. Co tu dělá? Jak mě našel? No to snad ne on žije. Jacka střelil přímo do hlavy a je mrtvý.
,,Jacku, Jacku slyšíš mě vstávej Jacku."
Neslyší mě a já si na sebe beru župan ze země. Hledím na Lukase a on na mě. Jde rychlým krokem proti mě a chytá mě za vlasy. Strhává mi župan a znovu mě znásilňuje. Bolí to.
,,Přestaň Lukasi. Nech toho. Au. To bolí prosím."
,,To je účel aby to bolelo."
,,Co se stalo s tím hodným Lukasem."
,,Umřel s touhou neublížit ti."
,,Ty mi chceš ublížit? A to by mě zajímalo jak. Já myslím že si mi už ublížil dost."
,,To si jen myslíš."začne se připitoměle smát.
Hodí po mě župan a já se oblékám. Bere mě za ruku a říká mi.
,,Miluju tě Rose."
,,To asi těžko. Kdyby jsi mě miloval. Chtěl by jsi abych byla šťastná. Ne mě pořád takhle mučit."
Podívá se na mě a řekne.
,,Se mnou takhle drzá nebudeš. Svlíkni se."
,,Ne."
,,Tak to udělám sám."
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomanceRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...