29. díl

203 5 1
                                    

Psychopat. Klečí u toho nože. No kdyby ho jenom hypnotizoval. Aspoň neco, ale on ze své nohy udělal jehelníček. Jemné pramínky jeho krve stékají na hladkou podlahu. Jsem na něj ještě víc naštvaná. Jestli to je ale psychopat tak za to nemůže. Podívá se na mě tak nevině jako nejčistčí samet bílé barvy. Hned změknu. Snažím se to nedát najevo. Chytnu ho surově za loket a zvedám ho. Dám mu facku. Hned se mu podlomí kolena a on padá k zemi. Nemůže chodit jak se zmrzačil. Vezmu 4 ledy a chvíli s nimi pohybuji po obou nohách. Pak ty rány vydezinfikuji a teď mu vážu obvazy. Nevím co s ním je. Chtěla bych to vědět. Takhle se ještě nikdy nechoval. Bojím se o něj. Teď musím sebrat odvahu a zeptat se ho proč to udělal. Fuuuu!

,,Proč si to udělal?"

,,Já...já nevím. No já už nechci žít když vidím jak jsem ti na obtíž."

,,Hele přestaň. Kdyby si mi byl na obtíž tak bych ti to řekla a navíc bych s tebou rozhodně nebydlela.
Jacobe uvědom si že tě miluju. Až mi skončí vysoká a já budu učitelka tak si tě hned bez přemýšlení vezmu za muže."

Tímto proslovem jsem mu vykouzlila úsměv na obličeji. Teď bude v pohodě. Musím toho využít a jít za Theresou.

,,Jacobe. Pojď pomůžu ti do pokoje. Usni si a mysli jen na hezké věci. Třeba na nás dva."

,,Tak jo."popotáhnul smutkem a uložil se a spí.

Běžím netrpělivě za Theresou. Jestli zase něco provedla tak už se z těch dvou vážně zcvoknu. Je v pořádku. Krásně a rostomile spí. Ale Jacob spí stejně nejroztomilejc na světě. Je kolem 5 hodiny odpoledne. Jdu se projít. Jdu nakupovat to mě uklidní. Jdu jdu a jdu. Už nějakou dobu za mnou jde podezřelý mladík. Neustále se pro jistotu otáčím. Z ničeho nic jde vedle mě.

,,Ahojda."

,,Kdo jsi?"odfrknu ospale.

,,Matthew."

,,Nejsi náhodou Matthew Jib?"

MATTHEW :

Ta mě rajcuje. Tu chci. Co když jí o mě řekla ta coura Theresa. No jo co s tím nadělám? Co si vymyslím?

,,No? Čekám."řeknu netrpělivě.

Ta je tak neskutečně sexy. Hned se mi postavil. Ona si toho všimla. Dělám že se stydím a zakrývám si napěchované kalhoty. Pousměje se.

,,Jmenuji se Matthew Jingle."

Co jsem to sakra řekl. To mi nezbaští. Není tak blbá jako Theresa.

,,Zvláštní jméno."

,,Mě se líbí."

,,Co že jsi se se mnou začal bavit. Známe se snad?"

,,Myslím že by jsi byla dobrá kámoška."zalichotil jsem jí.

Chci ji ošukat hned a tady na tomhle místě.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat