Zastavím ho při mém svlékání a sedám si na něj obkročmo. Drží mě za zadek a já mám své ruce na jeho tvářích. Dravě mě začne líbat. On je již nahý a z mého těla mi svléká poslední kus mého oblečení. Bílé tričko. Pak do mě vnikne a první jsem hotová já a on chvíli po mě. Bylo to úžasné. Cítím že má láska k němu se začíná čím dál víc rychleji vracet.
Oba dva usneme. Probouzím se s vůní před nosem. Palačinky. Nikdy mi moc nechutnaly nevím proč ale je to tak. Nechci mu zkazit dobrou náladu a tak se do nich s předstíranou radostí pouštím. Mlaskám aby si myslel že mi chutnají. Říkám si ale že vlastně nejsou od něj tak špatné. Už nic nepřectírám a cpu se. On se na mě kouká s otevřenou pusou. Ozvu se na něj.,,Víš jak dlouho jsem nejedla?"
,,No dobře no už se nesměju."
Otočí se a směje se ještě víc.
,,Hej."
,,Promiň já jenom že tu marmeládu máš všude."
Utřu se a naberu si lžičku marmelády do pusy a začnu ho líbat a on jí marmeládu z mé pusy. A pak pobaveně říká.
,,Tohle je pravý sladký polibek."
Zasměju se s ním. Má pravdu. Nechci ho milovat je to těžké. Kdyby umřel bylo by všechno snažší. Chci mít od něj pokoj ale chci aby se mě neustále dotýkal. Musím jít za Amandou. Už jsou to aspoň 2 týdny nebo víc. Vůbec nevnímám čas.
,,Lukasi musím jít za kamarádkou. Na večer se vrátím. Tak to tu hezky připrav."
,,Nikam tě nepustím. Znovu mi utečeš."
Přijdu k němu a políbím ho. Zašeptám mu do ouška.
,,Nechal jsi mi vybrat a já si vybrala tebe. Neuteču a i kdyby ty mě vždycky najdeš. Ale jinak slibuju že neuteču. Slibuju."
Dořeknu a on mě prudce políbí.
Dobře ale večer ať si tu.
,,Děkuju."
Obejmu ho. A běžím za Amandou. Vidí jak utíkám a zjevně si myslí že mu chci utýct. Chytí mě za loket.
,,Ty si mi chtěla utéct."
,,Nechtěla. Nebuď tak ostražitý a podezíravý. Nemůžu se dočkat a tak jsem běžela no."začnu se na něj usmívat. Od ucha k uchu.
,,No dobře věřím ti tak večer."
Znovu se rozběhnu. Zavolám si toho samého taxíka od Amandy a řeknu mu.
,,K Amandině vile."
Dupne na plyn a jedeme. Jsme tu. Platím mu a vystupuji. Zazvoním. Amanda vychází celá od krve. Leknu se. Co se jí stalo vypadá jako zombie.
Amando? Co se ti stalo?
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomanceRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...