56. díl

160 4 0
                                    

To co jsi ale řekla to že vím jestli lžeš. To je pravda víš o peklu snad vše. Moc rád bych si tě tu nechal ale bůh tě chce nahoře. Taky není pravda že se z bohem nemáme rádi taky neříkám že máme. Nevadíme si navzájem. Jak si už říkala je to život. Nezlobím se na něj že mě sem zavřel. Je to život a já se mu musím poddat. Máš pravdu."

,,Ty také tvoje vůle je též silná jako má. Jsme si velice podobní ale já si přeju jít do nebe za Jackem. Miluji ho."

,,Hodně si hřešila. Ale bůh tě i přes to chce nahoře. Nebude to ale hned. Musíš 10 let bloudit jako duch světem. A a teď slyším že ne jedna žena ti přeje nebe tím pádem je to jen 5 let. Potkáš se tam i s duchy ostatními. A dej na mojí radu. Nesmíš jim říct že tam jsi jen na 5 let. Ostatní tam jsou navždy. Záviděli by ti a umučili. Ty by jsi pak byla psychopatka. Do nebe by tě nevzali a ty by jsi skončila tady."

,,Užij si to na zemi. Jo a asi ti došlo že tě nikdo neuvidí. Ahoj třeba se ještě uvidíme."

,,Ahoj."

LUKAS :

,,Promiň Amelie nechtěl jsem ale teď jí je určitě lépe."

Sakra já se někomu omluvil. Co to se mnou je? To nejsem já nedokážu milovat. Jsem zrůda má pravdu se vším. Ne ne nemá. Kvůli ní jsem změkknul. Nechci. Nedokážu milovat. Nemůžu ji ani políbit. No já vlastně ani nechci. Ále co si to nalháván. Chci ji políbit a moc.

,,Je to divné ale i přes to všechno tě pořád miluju. Hmmm... nesnáším tě."

Zavrčí a já vím že chce sex. Já ale ne nemůžu uvěřit že to říkám ale nechci. Leze na mě a já ji schodím. Zvedá se a bere si ode mě ze saka pistoli. Namíří ji proti mě a já se chvěju. Hodí po mě sako aby zakryla můj penis.

,,Nechci se s tebou vyspat tak mě zabiješ? To je ubohý."

,,Ne kvůli tomu ne. Kvůli tomu jaký jsi hajzl."

Cítím že vystřelí.

VANDA :

Nechci ho zastřelit ale zároveň jo. Nakonec to byl jen pocit co měla Rose. Nemiluju ho. Nejde ho ani milovat. Místo něj zabiju sebe a najdu Rose. V nebi nebo v pekle. Je mi to jedno. Jestli to všechno teda existuje. Namířím na jeho srdce teda jestli vůbec nějaké má. Pohlédnu mu do zaslzených očí a vystřílím do něj zásobník s 6 kulkami. Chci ještě žít!

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat