30. díl

184 5 1
                                    

ROSE :

Je hezkej, ale Jacob je stejně nejhezčí kluk na celým světě. Nikdy bych ho nepovedla. Nikdy. Co mu mám na to říct? Dobrá kámoška hmmm. No jo no už to tak bude.

,,A ty jsi dobrý kámoš?"

,,Jsem."

,,Tak si na to plácnem."

Ucítila jsem jeho mokrou ruku od potu. On se stydí nebo něco skrývá. Je věrohodný, ale nevím.

,,Kam jdeš?"zeptám se ho.

,,Ty jsi mluvila o nějaké Therese. Že jo tak bych ji mohl navštívit."

,,Vždyť ji ani neznáš a nevíš kde bydlí."

,,Já myslel že by jsi mi mohla ukázat kde bydlí. Když se s ní kamarádíš tak je asi dobrá kamarádka. Chtěl bych ji poznat."

,,Dobře půjdeš rovně a támhle ta 3 barevná vila. Je v mém pokoji. Ahoj."

Už se se mnou nerozloučil. Přišlo mi to divné. Nejdřív si se mnou povídá s pak se ani nerozloučí. Budu ho radši sledovat. Vchází do naší zahrady a já běžím za ním. Vešel do domu a já také. Jdu se podívat na Jacoba jestli spí. Spí je to dobrý. Jdu nahoru k Therese. Zavírá za sebou dveře a já se dívám klíčovou dírkou. Theresa spí a on k ní přijde. Začne ji hladit po lících. Začnu se bát že mi lhal a je to Matthew Jib.
Jdu si pro nůž do kuchyně. Otevřu šuplík a potichoučku vytáhnu můj nejdelší a nejostřejší nůž. Běžím zpátky. Kouknu a leknu se. Theresa je celá nahá a pořád spí. Co mám dělat vidím že je zamčeno a upozorňovat na sebe je zbytečné. Jdu do zahrady pro žebřík, protože jsem si stihla všimnout otevřeného okna. Dám ho pod okno a jdu s nožem zachránit Theresu. Ona se probudila a zavírá okno. Ona se s ním chce vyspat. On jí neznásilnil? Teď jsem se naštvala. Takhle mi lhát.
Odhodím žebřík a jdu nahoru vykopnout dveře. Hned na poprvé se mi to povede a já vcházím dovnitř. Theresa sedí na posteli oblečená. Matthew sedí na kancelářské židli a hladí si spánky. Nohy má křížem a je znát že není ve své kůži. Pomalu ke mě přijde Theresa a šeptavě mi říká.

,,Když jsem spala tak mě svlékl. Z prvu mě chtěl znovu znásilnit. Pak jsem mu řekla že mu musím říct něco důležitého co by měl vědět. Oblékla jsem se a řekla mu že jsem těhotná. On zůstal v tom stavu který vidíš teď."

,,Matthewe co s tím hodláš dělat?"zeptám se ho naprosto klidně.

,,Mám plán."řekl a podíval se na mě jako nějaký vrah.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat