52. díl

158 4 0
                                    

Schválně jsem řekl její jméno abych jí vyprovokoval a aby si zasloužila další tresty na které se moc těším. Strhávám z ní oblečení. Ona se brání ale marně. Sedí přede mnou v rohu celá nahá. Drží si svůj vchod a prsa. Stydí se? Vždyť nemá za co. Položím ji na mé lůžko. Vniknu do ní tak rychle a přirážím ještě rychleji. Ona jakoby si to užívala. Divím se. Ona se udělá první a já po ní. Netrpí vůbec jí to nevadí. Líbilo se jí to. No jo to má blbý teď ji zbičuju. Vezmu bič a dám ji 5 ran ani nepípla. Je nějaká divná. Jak to že toho tolik vydrží? Poradím se s Brianem.

,,Zůstaň tu a drž hubu."

,,Jasně brouku mě by ani nenapadlo odejít."

Jen se na ni znechuceně podívám a flusnu záměrně vedle ní. A ona ta kráva mi řekne.

,,Vedle."

Bože! Už ji vlastně nechci ani praštit. Jdu chodbou a pořádně zlostí dupu. Otevírají se za mnou dveře a lidé co z nich vychází mají nepochopené výrazy se zvednutým obočím.

,,Briane, Briane."

,,Klid Lukasi, klid, co se stalo?"

,,Ona je jako stroj práskal jsem jí bičem a ani nezasténala. Znásilnil jsem ji a ona si to užila. Co mám dělat?"

,,No Lukasi to je přece jasný zabij ji."

,,Jenže já ji chci mučit."

,,Tohle je ten tip žen které si užívají každý dotek může a to jakýkoli. Je to v podstatě psychopatka."

,,Vždyť je to právnička."

,,To je jiný problém. Asi se z tohohle všeho zcvokla. Musíš ji prostě zabít a pak si najít jinou."

,,Fajn."

Jdu zpátky chodbou a ona ke mě přiběhla do půl cesty a lehá si pode mě celá nahá a jezdí prstem kolem svého vchodu a dává si tam 1 prst. Chytám jí za krk a hodím s ní do pokoje. Z hlavy jí tryská krev. Střelím ji a její tělo padá k zemi. Hned je mi líp. Konečně je mrtvá. Jdu si najít novou. Najednou mi někdo z podedveří hází pode dveře noviny. Dívám se do nich a prý je ve městě nějaká nová "superhvězda" jmenuje se Vanda Purple. Kdokoli ji políbí tak prý omdlí. Oooooo. Tak to bych chtěl vidět. Tu chci. Dnes se vyspím a zítra půjdu do města se na ni kouknout. Možná i něco víc. Zasměju se. Lehám si do postele a myslím na ni. Ráno se probouzím ve 4 už se na ni nemůžu dočkat. Obléknu se a jdu do města. Vidím ji a vběhávám do davů před jejím hledištěm. Jde do zákulisí. To je moje šance. Pomyslím si. Běžím tam zadem a tam je fronta 10 mužů.
Předbíhám je.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat