12. díl

365 10 1
                                    

Jsou to ti kluci co mě šikanovali. Co teď? Co když se Lukas vzbudí a poštve je proti mě? Zbývá mi jen doufat a být optimistická.

,,Ahoj kluci. Co tu děláte?"řeknu nechtě vyděšeně.

,,Jdem se na vás podívat. Jak se máte a tak."nechutně se zasmál.

Otevřely se dveře a dovnitř vchází 2 holky. Je to Susan a Theresa. Právě v čas. Lukas pořád spí a ti kluci se přiblížili k jeho postely. Na holky jsem vykulila oči ze strachu. V břichu se mi najednou objevily motýlci.

,,Hele kluci koukněte jak chrápe. Probudíme ho. A kluci nezapomeňte po našem stylu."

,,Nechte ho být."řekly jsme s holkama jednohlasně.

,,Nebo co?"úlisně se zasmál.m

Skočil koleny na mojí postel a chytl mě obě ruce. Pobídl druhého kluka, aby mě chytl za nohy a třetího, ať zaměstná holky. Pořád to ale nechápu Lukas furt spí.

,,Zase se mě pokusíš znásilnit?"

,,Víš že si docela chytrá. Bude tě škoda, ale to už je tvoje věc."

,,Prosím ne jsem ještě panna."

,,Ty...ty...ty j...j...jsi v...v...ve 20 p...p...p...pann...pann...panna?"

Jo? Co se tak divíš? Nemůžu?

,,M...m...můžeš jenom mě to zaskočilo. Jacku nech je i ty ji nech Martine. Já jsem Johnny. Je mi to líto moc se ti omlouváme."

,,Myslíte to vážně?"

,,Jo. Smiřme se."

,,Tak fajn ale stejně to ve mě bude vřít, ale uvidíte jen dočasně snad."

Lukas se konečně probudil. Ten jeho výraz. Nemůžu se přestat smát.

,,Co se směješ? Ty je nevidíš?"

,,Neboj už to nejsou nepřátelé spíše naopak."

3 týdny uběhly jako voda a já konečně mohla chodit. Lukase pustili před týdnem a abych se nenudila chodí ke mě každý den Jack, Martin a Johnny. Už se jich ani trochu nebojím. Vlastně je mám ráda jako vlastní sourozence. Jsou naprosto super. Ale ani jednou nepřišli rodiče ani Jacob. Nojo no. Rodiče přijeli právě teď a čekají až mě pustí. Nasednu do auta a jedeme domů. Už se těším do školy. Jdu opět z holkama do školy a tam jako každý den si dám věci na lavici. Všichni ve třídě na mě koukají přes prsty. Co je jim?

,,Proč na mě všichni tak koukáte?"

,,Kvůli tobě se vrátil Drake. Proč si se začala kamarádit s klukama který tě šikanovali? Jsi divná."

To snad ne. Kluci mě využili, aby se mohl vrátit Drake. To jim nedaruju. Jdu přímo do jejich třídy a uvidím Draka. Nasraně na něj koukám. Asi je zabiju. Vážně je zabiju. Přijdu k Johnnymu a dám mu facku.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat