Pomalu se rozjíždíme ke mě domů.
,,Kam to jedeš? Co to děláš?"
,,Promiň zapomněla jsem ti říct že jsme si s Jacobem koupili vilu 3 kilometry odtud. Pak ti řeknu co všechno jsem zažila v Kolumbii."
,,Dobře těším se."
Vyndáme spolu věcí pro Sazi a jdeme dovnitř. Není tu žádný nábytek.
,,Jacobe! Jsi doma lásko?"
,,Ty jsi mi řekla lásko ty moje lásko."
,,To je Theresa že jo."
,,Co tady dělá?"
,,Bude tu pár dní. Hodně jsem ji chyběla."
,,Dobře."
,,Pojď ukážu ti tvůj pokoj."
,,Nechci otravovat, ale nemohla bych spát s tebou Rose. Chtěla bych na vše zapomenout. Kdybych byla sama pořád bych na to myslela."
,,Dobře. Jdu to říct Jacobovi."
,,Jacobe. Theresa bude spát se mnou jo."
,,A co mi dva? Myslel jsem že by jsme spolu mohl..."nenechala jsem ho domluvit. Pěkně se mnou flirtuje.
,,Říkal jsi že až po svatbě."
,,No třeba bych to kvůli tobě porušil."šeptá mi do ouška a pusinkuje mi krk.
,,Ještě by jsme se pohádali a žádná svatba by nebyla. A co potom? Navíc je tu Theresa. Budu spát s ní."
,,Dobrou."řeknu flirtujícím nádechem.
Už na mě jen otupěle kouká. No spíš na mé obrysované tělo v noční košilce. Která mi skoro nic nezakrývá. Úchylák, ale miluju ho. Teď si vlastně říkám. Co dělá Lukas? Pěkně dlouho jsem ho neviděla. No nic jdu spát. Přijdu do pokoje a Theresa ještě nespí. Lehnu si k ní a ona zavře oči. Já před ní ne. Nevím proč jsme nejlepší kamarádky. Prostě to nedokážu. Zavřu je jen v přítomnosti Jacoba. Otočím se k ní zadkem a v klidu usínám. Ráno se probudím s příjemnou vůní v nose. Theresa ještě spí a já pomalu jdu po vůni. Zavřu za sebou dveře, aby se Theresa neprobudila. Vidím Jacoba jak dělá snídani.
,,Co to je?"řeknu optimisticky.
Podívám se do koše a zasměju se. Je tam něco spáleného.
,,Vaječné omelety. Jenom pro tebe a pro mě."zamračím se na něj.
,,A co Theresa?"
,,Rose pochop mě. Máme společný dům. Chci si tě užít a být jen s tebou. Ne že by mi Theresa vadila, ale mohla by přijít až se tu trochu zabydlíme. Koupíme nábytek a tak."
,,To by nemohla. Prochází teď těžkým obdobím."
,,No jo já zapoměl vy holky."řekne aby mě vyprovokoval.
Rošťák jeden. Přijdu k němu a dám mu ranní polibek z lásky. Hned mě chytne za boky a začne mě vášnivě líbat. Hladit po zádech a pak sjíždí k zadku. Rychle vystartuju po té ruce a vrátím ji zpět na záda.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomanceRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...