54. díl

165 3 0
                                    

,,Briane nech toho a bež už jsem tak nadrženej že už to dýl nevidržim."

,,Fajn, fajn, ok už jdu."

Zabouchne dveře a já se strachem chvěji. On mě chce znásilnit, ale já nechci panna sice už nejsem. Považuji se za ni protože to byl jen malý úlet ale... .
Něco k němu cítím nevím proč ale myslím že je to láska. Jestli mě znásilní tak se to vytratí.

,,Svlíkni si to spodní prádlo a lehni si břichem na lůžko a roztáhni nohy."

,,Ne to vžádným případě."

,,Ty mi nebudeš rozkazovat."

,,To si věříš."

,,Ty jsi tak drzá."

Jde ke mě už celý nahý a svléká mi moji podprsenku. Nebráním se. Svléká mi i kalhotky. Pokládá mě na záda na postel. Já mám roztažené nohy jak mi prvně řekl. Cítím že měkkne. Už není tak tvrdý a nedobytný jako když mě unesl. Pořád do mě nevnikl. Pohlédne mi do očí a říká.

,,Chci tě líbat."

Začnou mě padat slzy protože vím že to nejde. Kdyby můj jed se mu pořád dostával do těla mohl by i umřít. To ne. Natahuje se k polibku a já uhnu hlavu. Bere mě za hlavu a silně mě líbá. Přidám se. Takhle mě nikdy nikdo nelíbal. Je to úžasné. Už to vím jistě miluji ho. Už omdlel a já ho stále líbám. Mám své ruce má jeho zádech a tisknu ho k sobě. Vím že mě políbí znovu a znovu prostě pořád. Už se probouzí a líbá mě. Pak do mě konečně vniká. Přidává víc a víc. Už se udělal a já po něm. Lehá si na studenou zem. Lehám si vedle něho. Dávám mu ruku na hruď. Vezme mi ruku a políbí ji. Dám mu pusu na rameno. Otočí se ke mě. Brečí on brečí. Tomu nevěřím. Říkám mu pro uklidnění.

,,Miluji tě."

Ale jeho to očividně rozbrečí ještě víc. Zpět si lehne na záda a já si na něj lehám. Dám mu pusu na všechny slzy. Chci ho taky líbat jako on mě ale vím že to nejde mohl by umřít a to nedopustím.

,,Proč si ke mě tak milá? Já jsem tě unesl. Chtěl jsem tě zabít."

,,Ale chtěl teď už nechceš to je podstatné. Miluju tě."

,,Kdy to pochopíš? Já jsem mafián.Nemám slitování nedokážu milovat. Měl jsem ženu jmenovala se Rose. Měli jsme spolu 3 děti. Teda čekala je. Potom jí nějakej mafián rozpáral břicho a pak jsem se na ni koukal. Zavolal záchranku a opustil ji a ona umřela. Už chápeš jaká jsem zrůda."

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat