23. díl

244 8 0
                                    

ROSE :

Je tu moje tělo leží přede mnou a jsem ve podivném tunelu. A na konci je světlo. Vydám se tam a vidím tam stát osobu. Jsem v nějakém snu? Netuším kde jsem, ale líbí se mi tu. Podívám se na sebe. Jsem průhledná. Je to možné? Co je to začíná se mi mžít před očima. Chci tu zůstat. Ještě jsem ani nedošla k té osobě. Zeptat se jí kde jsem. Teď už mám před očima čern... .

JACOB :

,,Pane doktore už jsem klidný. Odpovězte mi. Co jí je?"

,,Byla v *Agónii.(Vysvětlení na konci stránky). Naštěstí jsme zjistili co to způsobilo. Chtěla se zabít. Tím čím se utrácejí psí. Stříkla si to do žíly. Řekl bych že chtěla spáchat sebevraždu. Dával bych na ní pozor. Naštěstí té látky bylo na malého psa. Jinak by umřela."

,,Děkuji že jste ji zachránili. Moc ji miluji. Můžu se na ni jít podívat?"

,,Ano je na svém pokoji."

Přístroj co jí měří tep ukazuje rovnou čáru. Začnu panikařit a pak se uklidním. Je jako sněhurka. Dám ji polibek a ona se probere. Je to spíš dýchání z úst do úst. Zabralo to. Hlasitě se nadechla, ale oči ani nepootevřela. Čára na displeji se začala vlnit. Znovu jí dám polibek a tentokrát se zapojí i ona. Je vzhůru.

,,Řekni mi něco Rose."

,,Miluju tě."

,,Proč ses teda chtěla zabít?"

,,Aby kvůli mě nebyly už žádné problémy např. Kvůli mě si málem zabil člověka. Navíc kterého jsem milovala. Kvůli tobě jsem vykradla banky. Jsem kamarádka s ženou která taky málem zabila Lukase. Je toho hodně. Promiň těžko se mi mluví."jak to dořekla hned se zakuckala.

Pokládám jí hlavu na hrudník a poslouchám jak bije její srdce. Položí mi na hlavu její ruce a hraje si s mými vlasi. Potichu na mě šeptá.

,,Mé srdce bije kvůli tobě a jen pro tebe."

Já si k ní lehnu a ještě víc ji přivinu k sobě. Ona spokojeně vzdechne. Cítím se s ní v bezpečí i když vím jak je zranitelná. Ale když chce je z ní nejlepší mafiánka všech dob. Přesunu svojí hlavu k její tváři a pusinkuji ji tam. Ona spokojeně zavře oči a klidně spí. Bojím se co když se jí něco stane ve spánku.

* Agónie je že jste v podstatě mrtví a zdá se vám o tom jak jste v tunelu a opouštíte své tělo a jdete za světlem. Někteří lidé se z Agónie probrali, ale je jich opravdu jen hrstka na celém světě. Většinou se jí tělo poddá a člověk umírá!!!

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat