Svlékl mě a znovu do mě vnikne.
Mám pocit že ho chci zabít ale vím že to nedokážu. Utíkám do kuchyně a tam beru hodně ostrý nůž a říkám mu.,,Tebe zabít nedokážu ale sebe ano."
Propíchávám si břicho, druhou stranu od srdce a následovně srdce. Sehne se ke mě a brečí. Ztěžkne mi hlava a já usínám.
LUKAS :
Ne Rose probuď se. Musíš přikazuju ti to. Volám sanitku. Je tu a já jedu s nimi a Rose. Dojeli jsme do nemocnice a mě poslali do čekárny. Čekám hodinu, dvě, tři, čtyři, pět a doktor přichází.
,,Byla to hodně dlouhá a unavující operace, ale její stav je stabilizován. Nůž se zabodl těsně 5 milimetrů od srdce. Můžete jí jít navštívit."
Spí. Využiju toho že spí a líbám ji. Po chvíli se přidá. Udivuje mě to a tak se odtáhnu. Usměje se na mě. Natahuje svojí třesoucí se ruku ke mě. Pomůžu ji a dávám si její ruku na mou tvář. Přitahuje si mě k sobě a dává mi pusu. Začnu jí líbat a ona říká.
,,Lehni si ke mě."
Lehnu si k ní a po jejím svolení do ní vnikám. Nechápu to jak mi může po tom co jsem jí udělal tohle dovolit? Ona mě miluje? To je můj sen. Zeptám se jí.
,,Proč to děláš?"
,,Protože nemá smysl se bránit když ty příjdeš a vezmeš si to sám."
Tohle je moc to nemyslí snad vážně. Je to pravda ale... . Takže ona mě nemiluje. To jí nedaruju.
Dám jí facku z jedné a i z druhé strany. Chci aby trpěla. Když to nejde po dobrym bude mě milovat po zlym. Znovu jí znásilňuju a vidím jak nemůže popadnout dech. Vzrušuje mě to a ještě přidám. Chytá mě a hází mě z postele dolů. Ocitám se na studené zemi.ROSE :
Rychle se musím přikrýt. Měla jsem na mále. Málem mě udusil. Je to ale skvělý pocit ho mít ve svém těle. To značí že jsem ho nikdy nepřestala milovat ani když jsem byla s Jacobem. Postavil se vedle mě a chystá se něco říct.
,,Vyber si buď já nebo nikdo."
Nepřemýšlím a říkám.
,,Ty."
Je vidět jeho údiv v obličeji. Vím že jsem asi udělala hodně velkou chybu, ale někoho po svém boku potřebuju. Nikoho jiného než sebe ke mě nepustí tak mám aspoň jeho. I když bych ho nejradši zabila. Nemocnice mě propustila a já jdu s ním za ruku. Vracíme se zpátky do hotelu a on mě znovu svléká. Říkám si. Nikdy nebudu mít od něj pokoj.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomanceRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...