Potichounku špitne.
,,Jsme tu."
Vystoupíme já zaplatím a vcházíme do hotelu. Lidé se na něj ohlížejí. Štve mě to a tak na ně zakřičím.
,,Hleďte si svého můj další úlovek na jednu noc. Dávejte si pozor aby to nebyl někdo z vás."
On se vyděsí a utíká pryč. Chytnu ho a násilně ho odvádím do našeho pokoje. Hodím ho na postel a říkám mu.
,,Řekla jsem to jen abych si nepokazila pověst. Můj slib stále platí. Kdykoli budeš chtít tak odejdi. Vykoupej se. Obleč se. Kup si co chceš. Nechám to jen na tobě. Teď se pojď vykoupat. Napustím ti vanu."
Napouštím mu vanu a vrátím se pro něj. Stojí tam nahý. Pokynu mu aby šel do koupelny. Pomáhám mu do vany. Umyji ho a všímám si jeho odřenin modřin a velké mokvavé rány na noze. Ošetřím ho a dám mu Jacobův župan. Uložím ho a dávám mu pusu na čelo. Natáhne ruce a obejme mě. Nikdo mě nikdy kromě rodičů neobjal. Je to skvělý pocit. Usíná a já udělám svojí hygienu a lehám si vedle něj. Zhasnu a on se na mě přitiskne. Oba spokojeně usínáme. Ráno se probouzím a on stále spí. Nedivím se mu. Znovu ho políbím na čelo. Zachvěje se ale stále spí. Musím ho probudit nebo zmeškáme snídaní. Tenhle hotel má vlastně 5 hvězdiček. Dají mu snídani do postele. Objednám a za chvíli ho probouzí vůně smažených vajíček. Sedá si a jí jako zběsilý.
,,Půjdeme do města. Nakoupím ti oblečení."
,,Tak jo."
JACK :
Cítím že ji asi miluju. Mafiánka. Tak hezká hodná. Chápající. Miluju ji. Nevím jestli moje city opětuje. Co mám dělat? Půjdu na ty nákupy a nebudu to řešit.
,,Kam půjdem?"zeptám se jí.
,,Do obchodního centra vedle našeho hotelu."
,,Dobře."
Vezmu si na sebe ty moje staré hadry a jdeme. Tak moc ji miluju. Ale nechci vědět kolik nevinných lidí zabila. Znásilnila a tak podobně. Je to dobrá duše ale cítím z ní že před něčím utíká. Chtěl bych jí objímat a dávat jí sladké pusinky každý den. Je to moje láska. Cítím to. Jsme na místě a já si nemůžu vybrat. Je tu tolik oblečení. Nikdy jsem ho tolik neviděl.
,,Tak co jsi vybereš?"
,,Nevím je toho tu tolik. Vyber mi něco ty."
,,Tady to zelené tričko a černé kraťasy. To by ti slušelo. Vyzkoušej si to."
Jdu do kabinky a převlékám se. Odhrnu závěs.
,,To ti moc sluší."řekne a nabere mi to samé 10× akorát v jiných barvách.
Miluju ji.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomansaRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...