43. díl

163 5 3
                                    

On se na mě otočí a říká.

,,Co měla ta pusa znamenat?"

,,Nechci ti ublížit jako ty mě."

Znovu odvrátí pohled a sklopí hlavu. Jdu se umýt a lehám si do postele. On jde ke mě. Lehne si na úplný kraj postele. Přitulím se k němu. On vstává bere si svojí deku a beze slova si jde lehnout na gauč. Je mi smutno. Teď ho nemůžu opustit a vyslýchat ho. Usne a já si lehám k němu. Obejmu mu ho a taky usínám. Ráno se probudím a není tam. Leknu se a kouknu směrem na postel. Spí tam. Uf. Myslela jsem že mě opustil. Jdu k němu. Začnu ho líbat na pusu. On se probouzí.

,,Dobré ráno lásko."říkám mu.

,,No dobré. Neříkala jsi náhodou že si připadáš jako děvka?"

,,Lukasi."

,,No co je. Teď s tebou nespím a ty mě zase svádíš. Už se v tobě nevyznám."

,,Lukasi miluju tě chápeš?"

,,Ne."řekne.

Vím jak si ho udobřit. Znásilním ho. To asi není nejlepší nápad ale nic lepšího mě nenapadá. Jsem nadržená. Odcházím pro silnou a tvrdou lepicí pásku. Vážu mu nohy. Všimne si toho až jsou zalepené a přilepené k posteli. Sedá si a já ho povalím. Svážu mu i ruce. Zalepím pusu. Odhazuju lepící pásku. To jsem nedomyslela. Teď ho nemůžu líbat na pusu. To nevadí. Svlékám se a jsem nahá. Tvrdě se posadím na jeho penis. Hýbu sebou nahoru a dolů. On se brání a vrtí sebou. Divím se že se mu to nelíbí. Odlepím mu pásku z úst. On zasténá a řekne.

,,Proč si to udělala?"

,,Miluju tě. Všimla jsem si že si mi to tímhle chtěl potvrdit tak jsem ti to vrátila aby jsi věděl že tě miluju."řeknu sarkasticky.

,,To je od tebe tak hnusný. Nepoznávám tě Rose. Jsi to opravdu ty?"

,,Nejsem jsem Heidi. Heidi Taylor."

,,Ale já nemiluju Heidi Taylor já miluju Rose James."

,,Ty mě pořád miluješ?"podívám se na něj a oči mám lesklé od slz.

Už je mé oči neudrží a slzy padají na Lukase. Všechno mu odpouštím.

,,Musím ti něco říct o Jacobovi. A není to nic pěkného."

,,Poslouchám jsem jedno ocho."

,,Dobře, no víš Jacob byl psychopat. Tajně si tě fotil. Když tam byl někdo navíc vystřihnul nebo zaškrtal ho. Vím je těžké tomu uvěřit. Celý pokoj má polepený tvými fotkami. Potom když jste se dali dohromady tak se bál že ho navštívíš a všechny je strhal a naházel do krabice. Je to pravda přísahám že jsem ho zabil než tě utrápí. Proto se pořezal když i ty. Je to psychopat."

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat