41. díl

161 5 1
                                    

,,Nic. Jenom tady mučím nějakého mladíka. Věděla jsem že si to ty tak jsem se neumyla. Promiň jestli tě to vyděsilo."

,,Né v pohodě. Můžu jít dál."

,,Jasně už na tebe čekáme."

Usměju a vcházím dovnitř. To je. To je.

,,Amando já ho znám."

,,Já taky měl to být můj snoubenec. Dokud jsem se nedozvěděla že líbal jinou. Za to ho zabiju."

,,Ta kterou líbal jsem byla já on za nic nemůže promiň nevěděla jsem že je to tvůj snoubenec."

,,Cože? Ty seš tak blbej proč si to neřekl hned a já tě tady mučim."

Rozvazujeme ho. Vystřelí jako střela proti Amandě. Objímá ji. Začnou se navzájem svlékat. Pak do ní vnikne. Nekoukám se na ně, protože je to neslušné. Řídím se podle sluchu. Skončily a já čekám až se oblečou. Obracím se a Amanda ke mě přichází a obejme mě. Nevím co to do ní vjelo. Kouknu se na hodinky půlnoc. To není možný. Tolik? Lukas mě zabije.

,,Amando už musím jít."

,,Ale ovšem. Moc ti děkuju. Nedokázala bych ho zabít. Vlastně jo ale jsem ráda že jsi přišla. Moc děkuju. Přijď zase zítra."

,,Ahój."říkám Amandě.

Vycházím a tam na mě čeká taxík. Řeknu mu můj hotel a on se na mě otočí a zazubí se. Bojím se. Co mi chce udělat? Počkat. To je.

,,Lukasi?"

,,Dobrý ne?"

,,Víš jak si mě vyděsil?"

,,A co ty mě. Už jsem myslel že jsi mi utekla. Jdeš pozdě. To bude krutej trest."

Odjíždíme do hotelu. Vstoupíme do našeho pokoje. Hned mě začíná svlékat.

,,Lukasi musím jít do sprchy."

,,Jen jdi počkám tu na tebe."

Jdu do sprchy. Smívám ze sebe všechnu krev a nečistoty. Najednou mě někdo zezadu chytne za prsa. Vím že to je Lukas a tak se neotáčím. Líbá mě na krk a pokračuje po mé páteři dolů k zadku. Zakousne se do něj a já vyjeknu. Stoupne si a já se otáčím. Přitiskne mě na stěnu sprchového koutu a vniká do mě. Tak pomalu a jemně. Chvíli si říkám jestli je to on. Vezmu si do ruky mužský šampón a vmasírovávám mu ho do vlasů a přitom se líbám s ním a on se mnou. Jsme celý od pěny a smíváme se vodou. Utřeme se do ručníků. Nazí jdeme do postele. Leháme si a já obtočím své nohy kolem jeho nahého pasu. Zapíchne se do mě jeho penis. My tak spokojeně usínáme. Já si ale říkám. Už mě to začíná nudit každý den přijít do hotelu a dělat mu bez cenou děvku.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat