,,Pane doktore omlouváme se. Ještě si spolu promluvíme. Zatím nashledanou."
Doktor odchází. Lukas se na mě dívá a objímá mě. Šeptá mi do ucha.
,,Prosím Rose. Prosím."
Odstrčím ho a jdu za doktorem.
,,Je to definitivní půjdu na potrat."
,,Dobře ale nechcete nejdřív vidět ultrazvuk?"
,,Tak jo. Proč ne."
Sedám si na lehátko a on mě pokyne ať si lehnu. Maže mi moje bříško tekutinou. Pak už si ničeho nevšímám a sleduji televizor.
,,Vidíte ty dvě tečky? To jsou dvě miminka."
Mám dvě. Nemůžu jít na potrat. Nemůžu to udělat Lukasovi. Najednou tam vidím další bílou skvrnku.
,,A a a co tam ta třetí tečka?"
,,No vidíte vy jste bystrá. Jsou to trojčátka. To se moc často nevidí. Blahopřeji vám. Pořád chcete na potrat?"
,,Ne už ne. Dal by jste mi prosím fotku toho ultrazvuku."
,,Jistě už ji tisknu."
Podává mi fotku a já okamžitě běžím za Lukasem a objímám ho.
,,Tak co byla si na potratu?"kouknu na něj a vidím že brečel.
,,Ne nebyla. Čekám trojčátka. Není to úžasný?"
,,Je to fantastický. Tak moc tě miluju. Pojď jdeme do hotelu."
Je šťastný jako malý kluk. Tiskne mě v objetí a já vím že jsem neudělala chybu. Nakonec jsem ráda že je mám. Myslím si že Lukas bude dobrý tatínek. Jdeme společně do hotelu. Mě je znovu na zvracení. To nevadí musím si na to zvyknout. Lukas ke mě přichází a řekne mi abych si sedla. Sedám si a on se tváří velice vážně. Pak se usměje a chytne mě za ruce. Hluboce se mi dívá do mých barvami smíchaných očí. Určitě si se mnou chce promluvit.
,,Rose teď musíš jíst jenom samou zeleninu, ovoce, pít jen vodu a tak. Budeš to dodržovat že jo?"
,,Alkohol pít nebudu. Neboj. Ale nemůžeš ze mě kvůli dítěti dělat vegetariánku. Maso dětím taky nevadí. Jenom budu jíst víc zdravě. Nemůžu to zase přehánět. Už se na ně tak těším. Jaké jim vymyslíme jména. Mě se líbí Melanie, Ashley nebo Sophie. U kluků Cris, Cristian, Cristopher nebo Lukas jako ty. To by bylo super ale pletlo by se to."
,,Jsi roztomilá když takhle plánuješ."
,,Miluju tě. Chci aby se naše děti měly dobře."
Postaví se a přijde ke mě. Klekne a obejme mi bříško. Poslouchá. Směju se mu. Naštvaně na mě koukne a vyhrne mi tričko jestli neuslyší něco lépe. Znovu se usměji a hraji si s jeho vlasy. Políbí mi 3× bříško na 3 místa. Kleknu si k němu a on brečí štěstím. Dávám mu pusu na dvě slzy které mu tečou po jeho obličeji.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomanceRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...